Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
Siz cok fazla trafikte vakit gecirmiyorsunuz sanirim. 90 km hiz demissiniz temde 90 km giden arac gormedim ben hic ve boxer rahatca 100 km ile giden bir motor degil yada benim kullandigim boxerda bir sorun var. 70 km de bagiran bir motordan bahsediyoruz. Amacim motoru kotulemek degil ama abartmaninda bir manasi yok bu motor icin en iyi hiz 70 fazlasi yok.

Yanlış anlaşılma olmasın. Demek istediğim arada kalma durumu olduğunda rahatça ordan kurtulmaya yetecek hıza çıkabildiğidir. Bende şahsen 80 Km üstüne pek çıkmıyorum. Lakin istedikten sonra 100 Km hız ile de stabil yol alınabilir. Bunun yanında siz 150cc motosiklet ile sol şeridi zorlamaz, sağ şeritlerden tercih ederseniz sorun yaşamazsınız. Ben hep trafikte yol almak zorundayım ve dediğim şekilde seyrederken arkamdan sellektör yapanı veya korna çalanı hiç görmedim.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
150 cc motorla sol seride gecme sansiniz yok zaten ancak en sag seritte degil emniyet seridinde bile sikistiriyolar insani. Size denk gelmemis anlasilan. Kim ne derse desin bu motor istanbul icin uygun degil benim fikrim bu. Kendim kullanmiyor olsam kotuluyor diyebilirsiniz ama 8 aydir kullandigim motor boxer. 100 km ile saatlerce gidebilecek bir motormus gibi bahsetmeye gerek yok. Bence cok guzel motor saglam motor ama 70 km sonrasi yok. E 5 yada Tem e cikmicaksaniz gozunuz kapali alin...
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
70 ten sonrası yok ? Boxer ? YBR ile karıştırmayın lütfen :) Ben her uzun yolumda 90 stabil gidiyorum,sollamalarda 100-110...Ha bağırmıyor mu ? Bağırıyor.Ama 90 ile giderken bağırmasına rağmen gazı daha açabiliyorsunuz.Sese göre yorumlamayın bence motoru.Facebook grubu çok daha hareketli ve aktif,bi göz atın derim :)
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Benzin göstergesi var. Kilometre ve vites göstergesi yok. Zaten yeni başlayan adam için çok gerekli şeyler değil bunlar.
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
150 cc motorla sol seride gecme sansiniz yok zaten ancak en sag seritte degil emniyet seridinde bile sikistiriyolar insani. Size denk gelmemis anlasilan. Kim ne derse desin bu motor istanbul icin uygun degil benim fikrim bu. Kendim kullanmiyor olsam kotuluyor diyebilirsiniz ama 8 aydir kullandigim motor boxer. 100 km ile saatlerce gidebilecek bir motormus gibi bahsetmeye gerek yok. Bence cok guzel motor saglam motor ama 70 km sonrasi yok. E 5 yada Tem e cikmicaksaniz gozunuz kapali alin...

Ben kesinlikle sizinle aynı fikirde değilim hatta İstanbul trafiği için 150cc motosikletin biçilmiş kaftan olduğu kanaatindeyim. Bahsettiğiniz yollarda YBRler CBFler daima göreceğiniz motorlar. Ve bahsettiğiniz emniyet şeritlerinde bisiklet kullananlar bile oluyor.

Trafik sıkışık ise zaten emniyet şeridinde bir çok araç oluyor ve sürekli girip çıkan araçlar yüzünden max hız genelde 50 bile olamıyor , trafik açıksa zaten emniyet şeridini kimse kullanmıyor. Şu halde emniyet şeridinde dahi araçların sizi sıkıştırdığından bahsetmişsiniz. 100cc motosikletimle yaşamadığım tüm sorunları 150cc motosiklet ile yaşamışsınız.

Sanırım biz farklı İstanbullarda yaşıyoruz.
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
74
Ben kesinlikle sizinle aynı fikirde değilim hatta İstanbul trafiği için 150cc motosikletin biçilmiş kaftan olduğu kanaatindeyim. Bahsettiğiniz yollarda YBRler CBFler daima göreceğiniz motorlar. Ve bahsettiğiniz emniyet şeritlerinde bisiklet kullananlar bile oluyor.

Trafik sıkışık ise zaten emniyet şeridinde bir çok araç oluyor ve sürekli girip çıkan araçlar yüzünden max hız genelde 50 bile olamıyor , trafik açıksa zaten emniyet şeridini kimse kullanmıyor. Şu halde emniyet şeridinde dahi araçların sizi sıkıştırdığından bahsetmişsiniz. 100cc motosikletimle yaşamadığım tüm sorunları 150cc motosiklet ile yaşamışsınız.

Sanırım biz farklı İstanbullarda yaşıyoruz.

Söylediklerinize katılıyorum. Yaklaşık 6 ay 20 km mesafeye işe gidiş geliş için kullandım. 6 aydır da 40 km mesafeye kullanıyorum ve yolun tamamı e5 üzerinde gidiliyor. Motordan kaynaklı hiç bir sorun yaşamadım trafikte. Tam tersi kıvraklığı ve torku ile avantajlı olduğunu düşünüyorum. Hatta bir gün maddi durumlarım da uygun olup keyif amaçlı büyük bir motor aldığımda bile, işe gidiş gelişlerde ve İstanbul içinde kesinlikle boxerımı kullanacağım.
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
150 cc motorla sol seride gecme sansiniz yok zaten ancak en sag seritte degil emniyet seridinde bile sikistiriyolar insani. Size denk gelmemis anlasilan. Kim ne derse desin bu motor istanbul icin uygun degil benim fikrim bu. Kendim kullanmiyor olsam kotuluyor diyebilirsiniz ama 8 aydir kullandigim motor boxer. 100 km ile saatlerce gidebilecek bir motormus gibi bahsetmeye gerek yok. Bence cok guzel motor saglam motor ama 70 km sonrasi yok. E 5 yada Tem e cikmicaksaniz gozunuz kapali alin...

E-5 için söylediklerinizin hiçbirine katılmıyorum ama Tem için evet biraz tehlikeli olabilir. Gerçi Tem'inde şöyle güzel bir yanı var geniş bitmeyen bir emniyet şeridi :).

Ben Mt-07 kullanıcısıyım ve E-5 üzerinde her gün 55-60 Km yol yapıyorum. Bunun ortalama 3 gününü artçı ile yaptığımdan aklımda işe gidiş geliş için boxer vardı. Bir kaç gün MT-07 ile 80'i geçmeden yolculuk yaptım :) evet biraz sıkıcı oldu ama daha sonra kuzenimin boxer'ı alıp artçımla birlikte birkaç gün test ettim gayet memnun kaldım.

İnşallah en yakın zamanda bir boxer sahibi olacağım...
 

ROT

Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
70
Boxer'in arka disliyi degistirince 80km hizla rahat gidiyor. 100-110 icin motorun canini cikartmak gerekiyor sonra her tarafinda yag siziyor motorun.
Boxer 4 vitesi ile oldukca pratik, az bakim gerektiren sehir ici fitifiti kullanilabilecek, nerede ise 3. Vites ile butun gun kullanilabilecek bir motor. Ama daha fazlasini beklememek lazim.
Ayrica kampana frenlerinize fazla guvenmeyin derim.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Şu lastik konusuna bir açıklık getirelim artık.

Neredeyse tüm sayfalara baktım. Sava takan olmuş, ön arka farklı markalar kullanan olmuş, metzeler lasertec tercih eden olmuş vs.

Dişli lastik düşünmüyorum. Yumuşak hamurlu, asfaltta güzel giden, yol tutuşu iyi bir marka arıyorum ön arka şeklinde. Bu açıdan metzeler iyi bir alternatif gibi ama neredeyse 500 lira masrafı var. Bunun tubeless'a çevrilmesi takması derken 550"yi bulur o. 1000rr'a rosso 2 alıyoruz sanki.

Neyse. Biraz daha uygun ve yol tutuşu iyi olan lastik önerilerinizi alabilirim. Aklıma yatan şu an için metzeler ama bilemedim biraz fiyatlı geldi bana.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
1
merhaba . kullanıcı yorumalarını bayaği uzun uzun okudum . benım nıyetım ilk motorum olarak acemiliğimi atmak amaçlı boxer 150 almak ne dersınız sızce güçlü mü gelir yoksa tam mı ?
 
Katılım
19 Kas 2013
Mesajlar
57
merhaba . kullanıcı yorumalarını bayaği uzun uzun okudum . benım nıyetım ilk motorum olarak acemiliğimi atmak amaçlı boxer 150 almak ne dersınız sızce güçlü mü gelir yoksa tam mı ?

bajaj boxer ın bütün artı ve eksi yönleri bu forumda yeterli bir şekilde var motorum bozulmasın motordan soğumayayım hafta sonları sorunsuzca gezeyim beni işe getirsin götürsün dersen ve ilk defa bir motorun olacaksa 3000 liraya alabileceğin iyi bir motor bu durum tamamen senin paranla alakalı birşey mesela benim ilk motorum çinli bir cup motordu yağmura yakalandım bujiler ıslanınca motor stop etti motorcuya gittim buji başlığı taktı yağmur sorunu bitti başka birgün hortumdan bütün benzin aktı gitti gittim karbüratör değişti bundan sonra her stop ettiğimde benzin hortumunu kontrol etmek zorunda kaldım hatta tekrar akar makar diye benzin musluğunu bile kapattım :) bunlar hele bide uzak yola gidersen bu tür şeylere de acemiysen çok can sıkıcı bezdirici durumlar işte bu gibi sorunlar yaşamak istemiyorsan boxer alabileceğin iyi bir motordur birde yüksek süratte çok bağırmasın çok titremesin dersen ozaman başka forumları da iyice takip ederek bağırmayan titremeyen motorlara da boxer ın iki katı paraya sahip olabilirsin tercih senin
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Selamlar, kısmetse haftaya ilk yağ değişimi için servise gideceğim. İzmir iklimine uygun yağ marka model önerisi olan varmıdır? ipone yada motul düşünüyorum.
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Arkadaslar bajaj boxer alacagim kismetse.serviste sordum irc marka turk mali lastik takalim dediler. On arka 250 tl ye.sizce nasil?

Bide istanbul icin bu motor'a koyabilecegim en iyi yag hangisidir?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Arkadaslar bajaj boxer alacagim kismetse.serviste sordum irc marka turk mali lastik takalim dediler. On arka 250 tl ye.sizce nasil?

Bide istanbul icin bu motor'a koyabilecegim en iyi yag hangisidir?

250 tl ye on arka sava mc25 ler var cok daha iyidir ebatlar oluyorsa dusunebilirsin
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
19
Motor 9000 e geldi
ön 15 arka 38 dişli
lastikler arka 130 ön 110 michelin. Eskisine nazaran daha ağırbaşlı.
Bu değişiklikleri yapmadan evvel 70-80 de başlayan anormal rahatsız eden titreme Bende yok
90-100 gidiyorum şimdi başlar diyorum ama titreme hala yok
düzde 110 a hatta rüzgarsız havada 120 ye rahat çıkıyor. Yokuş aşağı rüzgarsız hava yakalarsam sayaç 130 dan sonra sapıtıyor.

Sorularım ise; yağını nasıl kontrol ediyorsunuz? 1.1 lt yağ dolumu yapıp motoru çalıştırdığınızda camdaki çizgilerin ortasında oluyor. Ama bu herzaman tutmuyor. Yağ çubuğuda yokki nalette kontrol edelim.

Şimdiye kadar yaşadığım sıkıntılar,
üst kapak tan yağ kaçırmaya başladı, sıvı conta ile halletim,
yağ ust tıpasından kaçırmaya başladı, lastik conta yoktu, onuda tamamlayınca ordanda kaçırmayı kesti.
Tek sıkıntım belli bir süre gittikten sonra lambada durunca rolantiye tam düşmüyor, rolantiye düşmesi bi 30 sn alıyor, ufak bir ara gaz yapınca düşüyor ama.
Onun dışında motor çok keyifli, ve aldığıma memnunum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

boxer.jpg
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Selamlar, kısmetse haftaya ilk yağ değişimi için servise gideceğim. İzmir iklimine uygun yağ önerisi olan ? ipone veya motul için ne dersiniz. Mineral ve sentetik yağ farkı nedir
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
Motor 9000 e geldi
ön 15 arka 38 dişli
lastikler arka 130 ön 110 michelin. Eskisine nazaran daha ağırbaşlı.
Bu değişiklikleri yapmadan evvel 70-80 de başlayan anormal rahatsız eden titreme Bende yok
90-100 gidiyorum şimdi başlar diyorum ama titreme hala yok
düzde 110 a hatta rüzgarsız havada 120 ye rahat çıkıyor. Yokuş aşağı rüzgarsız hava yakalarsam sayaç 130 dan sonra sapıtıyor.

[/COLOR]http://www.kizilok.com/boxer.jpg

130 sürtme yapabilir denildiğini okumuştum, siz böyle bir sorunla karşılaştınız mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst