- Katılım
- 13 Ağu 2014
- Mesajlar
- 62
Siz cok fazla trafikte vakit gecirmiyorsunuz sanirim. 90 km hiz demissiniz temde 90 km giden arac gormedim ben hic ve boxer rahatca 100 km ile giden bir motor degil yada benim kullandigim boxerda bir sorun var. 70 km de bagiran bir motordan bahsediyoruz. Amacim motoru kotulemek degil ama abartmaninda bir manasi yok bu motor icin en iyi hiz 70 fazlasi yok.
Yanlış anlaşılma olmasın. Demek istediğim arada kalma durumu olduğunda rahatça ordan kurtulmaya yetecek hıza çıkabildiğidir. Bende şahsen 80 Km üstüne pek çıkmıyorum. Lakin istedikten sonra 100 Km hız ile de stabil yol alınabilir. Bunun yanında siz 150cc motosiklet ile sol şeridi zorlamaz, sağ şeritlerden tercih ederseniz sorun yaşamazsınız. Ben hep trafikte yol almak zorundayım ve dediğim şekilde seyrederken arkamdan sellektör yapanı veya korna çalanı hiç görmedim.