Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Merhaba,
Boxer rodaj aşamasında bir depo ile kaç km yapabiliyor. İlk depo km 350km de yedeğe düştü normal midir. Şehir içi seri imkan olan yerlerde ve 80-90km lerde kullanıldı. Rodaj ilerledikçe daha iyi km çıkaracaktır tahmin ediyorum. Tecrübe eden arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim. Kazasız keyifli sürüşler.

Boxer candır :)

Gayet normal. Ben ilk menzilimi o kadar bile yapmamıştım galiba. Zamanla 400-450-500 e kadar çıktı. Ibreye pek itibar etmeyin o erkenden düşüyor kafasına göre :) Alttaki yedek musluğunu baz alın.

Aslında rodajda herşey normal :) Bazıları (özellikle hiç rodajlı motor kullanmayanlar) sırf bu rodaj esnasındaki sesler sarsıntılar kokular vs yüzünden motorunu sattı... Oysa sabredip rodajı itinayla tamamlasalardı bizim gibi Boxer'dan vazgeçemezlerdi. Biz sabrettik ve şu an gerek vites geçişlerinin rahatlığı gerek seriliği ve ekonomikliğiyle yağ gibi akıyor maşallah.
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
140
Gayet normal. Ben ilk menzilimi o kadar bile yapmamıştım galiba. Zamanla 400-450-500 e kadar çıktı. Ibreye pek itibar etmeyin o erkenden düşüyor kafasına göre :) Alttaki yedek musluğunu baz alın.

Aslında rodajda herşey normal :) Bazıları (özellikle hiç rodajlı motor kullanmayanlar) sırf bu rodaj esnasındaki sesler sarsıntılar kokular vs yüzünden motorunu sattı... Oysa sabredip rodajı itinayla tamamlasalardı bizim gibi Boxer'dan vazgeçemezlerdi. Biz sabrettik ve şu an gerek vites geçişlerinin rahatlığı gerek seriliği ve ekonomikliğiyle yağ gibi akıyor maşallah.

Hocam 222 kmdeyim inş dediğiniz sarsıntı vs ler gider aşırı rahatsız edici değil rodaja dikkat ediyorum en fazla 80 - 90 arası gördüm oda mecburiyetten her gün ilk çalıştırmada biraz boşta bekliyorum çalışmasını ilk günler cikle istiyordu ama şimd cikle falan istemeden tek marsta çalışıyor. Kaç km daha rodaja katlanacagim?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Merhaba,
Boxer rodaj aşamasında bir depo ile kaç km yapabiliyor. İlk depo km 350km de yedeğe düştü normal midir. Şehir içi seri imkan olan yerlerde ve 80-90km lerde kullanıldı. Rodaj ilerledikçe daha iyi km çıkaracaktır tahmin ediyorum. Tecrübe eden arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim. Kazasız keyifli sürüşler.

Boxer candır :)

Rodajda yedek depo dahil 600km. yol aldım fiks. Ancak sizinle benim rodaj anlayışım biraz farklı sanırım, ben kullanma kılavuzuna göre yapmaya çalıştım, siz 80-90 lardan bahsediyorsun. Şuan motorum 1700km de ben yeni yeni çıkıyorum o hızlara.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Hocam 222 kmdeyim inş dediğiniz sarsıntı vs ler gider aşırı rahatsız edici değil rodaja dikkat ediyorum en fazla 80 - 90 arası gördüm oda mecburiyetten her gün ilk çalıştırmada biraz boşta bekliyorum çalışmasını ilk günler cikle istiyordu ama şimd cikle falan istemeden tek marsta çalışıyor. Kaç km daha rodaja katlanacagim?
ilk 700 km deniyor ama bence motor 2000 km den sonra kendini toparlıyor. Tabi bu birden olmuyor kademeli olarak açılıyor.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
1
Murat_71 motorunuz hayırlı olsun, hazenin hangi model aküsünü aldınız acaba, 5 amp mi yoksa 7 amp mi seçtiniz, akünün üstünde yazan model numarasini belirtirseniz sevinirim, bir de kaça mal oldu acaba
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Geçen yaz bajaj etkinliğinde istanbuldan antalyaya sıfır motorlarla tapagaz gitmişler hiç bir şey olmamış :)
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Bugün sabah 9 sularında İzmir Atatürk stadı civarı dörtyol ışıklarda cafe racer tadında modlanmış bir boxer gördüm :) Buraya üye ise selam olsun.Çok güzel makine kazasız belasız...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
Murat_71 motorunuz hayırlı olsun, hazenin hangi model aküsünü aldınız acaba, 5 amp mi yoksa 7 amp mi seçtiniz, akünün üstünde yazan model numarasini belirtirseniz sevinirim, bir de kaça mal oldu acaba

Haze HTX7L-BS 12V 7Ah Motorsiklet Aküsü olsa gerek

90 tl civarıydı sanırım ama yine söküp bakmam lazım, yerine zor oturdu. Bakıp bilgi vereyim size.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Aküyü değiştirecekseniz yüksek amperli akü kullanabilirsiniz, bence bir sakıncası yok ama sadece şarj olma süresi nispeten artacaktır.

Nazar değmesin şu ana kadar (neredeyse 1.5 yıl olacak) ne akü zayıfladı ne de tek bir ampül patladı. Belki de genelde tek, en fazla ikinci marşta çalıştırıp fazla zorlamadığım içindir, bilemiyorum. Yoksa farlar hepimizinkinde gece gündüz hep yanık bu yeni euro 3 muhabbetinden dolayı.

Ayak marşı çok zor alıyor. Bir kaç kez meraktan denedim, hiç te kolay olmadı. Gerçi bu da iyi bir şey, zira geçen sene hırsızlar ayak marşıyla çalıştırmaya çalışırken beceremeyip vazgeçmişlerdi...

Depo çok çabuk çiziliyor, acilen tank pad alıp yapıştırın.
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
3
Merhaba,
Boxer rodaj aşamasında bir depo ile kaç km yapabiliyor. İlk depo km 350km de yedeğe düştü normal midir. Şehir içi seri imkan olan yerlerde ve 80-90km lerde kullanıldı. Rodaj ilerledikçe daha iyi km çıkaracaktır tahmin ediyorum. Tecrübe eden arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim. Kazasız keyifli sürüşler.

Boxer candır :)

Merhaba adiye,ben de rodaj aşamasındayım km'de kaç kuruş yakıyor görebilmek için tam 500 km'de depoyu fulledim benzini 4.42'den almıştım. Yaptığım hesaba göre motosiklet km'de ortalama 9,5 kr yakıyor. ( Tamamen rodaja uyulmuştur. Ortalama 40 km hız ile )

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

Arkadaşlar Boxer'ımızın karakalem resmini çizdim bu gün boş vakitte, paylaşmak isterim. 2 tane de kendi tasarladığım motosiklet çizimlerini paylaştım herkese iyi geceler.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/537/dOK8Xb.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/538/z40hwG.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/661/p1csHt.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bugün Ankara ümitköyde kızılay yönünde sağ şeritten 80'i geçemeden giden Boxer'ın sahibi burda mı :D 150'lik Mondial'imle fena uzadım gittim o ne yavaş motor öyle. Eminim benim 110'daki titreşimim onun 80'le giderkenki titreşimimden azdır bide :)
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
126
Bugün Ankara ümitköyde kızılay yönünde sağ şeritten 80'i geçemeden giden Boxer'ın sahibi burda mı :D 150'lik Mondial'imle fena uzadım gittim o ne yavaş motor öyle. Eminim benim 110'daki titreşimim onun 80'le giderkenki titreşimimden azdır bide :)

Yanlış sayfaya gelmişsiniz. Mondialli apaçiler sayfasından bekleniyorsunuz.:mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kimseyi kırmak değil amacım, takdir edilecek yanları olan bi motor ama şuna duygusal davranmayın rica ediyorum ya :D
Adamlar dağ taş 3 kişi eşek gibi binilecek motor yapmış şehiriçi aralardan fırlamalık çevreyoluna çıkınca gazlamalık bi motor değil.
Yanlardaki demirler de üçüncü kişi ayağını koysun diye zaten :p
bajaj.JPG

İlgili video: https://www.youtube.com/watch?v=oTwH4_9d6Kw
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Kimseyi kırmak değil amacım, takdir edilecek yanları olan bi motor ama şuna duygusal davranmayın rica ediyorum ya :D
Adamlar dağ taş 3 kişi eşek gibi binilecek motor yapmış şehiriçi aralardan fırlamalık çevreyoluna çıkınca gazlamalık bi motor değil.
Yanlardaki demirler de üçüncü kişi ayağını koysun diye zaten :p
http://107.imagebam.com/download/y0gp8b3BZCrpdsQ-PDEi6A/40451/404500566/bajaj.JPG
İlgili video: https://www.youtube.com/watch?v=oTwH4_9d6Kw

Senin profil resminden anlaşılıyor mevzu zaten. :)

Boxer Cg motosikletlerle yarışabilecek bir motor değil.
Lastikleri bisiklet lastiği değil bir kere 130 lastik takan var,
orijinali de 100 zaten.

Cg motosikletlerin 2 katı torku var ışıklarda baya ağzı açık bakıyor cg kullanan kardeşlerim.
 

ROT

Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
70
Bugün Ankara ümitköyde kızılay yönünde sağ şeritten 80'i geçemeden giden Boxer'ın sahibi burda mı :D 150'lik Mondial'imle fena uzadım gittim o ne yavaş motor öyle. Eminim benim 110'daki titreşimim onun 80'le giderkenki titreşimimden azdır bide :)

Sizi ve mondialinizi kaale almamış olabileceği fikrini düşündünüz mü hiç?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sizi ve mondialinizi kaale almamış olabileceği fikrini düşündünüz mü hiç?
Laf mı atıyosun şimdi her motosiklete benim saygım var ama her motorun da bi kullanım amacı var. Kampana frenli ve 4 vitesli bu motor şehiriçi dinamik sürüş için üretilmiş bi motor değil açıkçası.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst