Merhaba,
Boxer rodaj aşamasında bir depo ile kaç km yapabiliyor. İlk depo km 350km de yedeğe düştü normal midir. Şehir içi seri imkan olan yerlerde ve 80-90km lerde kullanıldı. Rodaj ilerledikçe daha iyi km çıkaracaktır tahmin ediyorum. Tecrübe eden arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim. Kazasız keyifli sürüşler.
Boxer candır![]()
Gayet normal. Ben ilk menzilimi o kadar bile yapmamıştım galiba. Zamanla 400-450-500 e kadar çıktı. Ibreye pek itibar etmeyin o erkenden düşüyor kafasına göre
Aslında rodajda herşey normal