Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
Bajaj Discover 125 ST: 4399 TL
Yamaha YBR 125 ESD: 4900 TL

Haldun bey, 3 kuruşa 5 köfte mi demiştiniz? Piyasa 60-65 bin kmde rutin bakımları haricinde tamir gerektirmemiş YBR doluyken bajaj 125 discover'e bu parayı istiyor. :queen::queen::queen:

dikkat ettiyseniz ben boxer sahibiyim ve boxer için konustum emin olun discovery in de ybr den assagı kalır yanı yok kullanan arkadaslarım oyle dıyor eger antalyadaysanız buyrun benım motorumu kullanabılırsınız ybr kullanan arkadaslarımın hepsıne tek tek denettırdım hepsının ortak sozu bızı mazıye goturdun tıpkı mz gıbı dedıler
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Haldun Bey, 150 cc motorla ybr kıyaslanmaz. Benim kötü mondial döver güç vb. konularda ybryi. Ancak, discover dövemez dövse de kayda değer puan alamaz diye düşünüyorum. Kalite konusunda ise, ybr ile kıyaslanabilecek çok az motor vardır sağlamlık konusunda. Boxer tabiki güçlüdür ve tabiki fiyatının hakkıdır. Hala 3000tl nin altındaki fiyatı oldukça makul. Ona lafım yok, ama yakındır o da diğerleri gibi tavan yapar fiyat olarak.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
Haldun Bey, 150 cc motorla ybr kıyaslanmaz. Benim kötü mondial döver güç vb. konularda ybryi. Ancak, discover dövemez dövse de kayda değer puan alamaz diye düşünüyorum. Kalite konusunda ise, ybr ile kıyaslanabilecek çok az motor vardır sağlamlık konusunda. Boxer tabiki güçlüdür ve tabiki fiyatının hakkıdır. Hala 3000tl nin altındaki fiyatı oldukça makul. Ona lafım yok, ama yakındır o da diğerleri gibi tavan yapar fiyat olarak.

valla bu konustuklarınız 2008 ve oncesı ybr ler ıcınse sonuna kadar haklısınız ama yeni kasalar gercekten cok kotu bunu ben degıl kullananlarda soyluyor. Resmen bisiklet hem güçsüz hemde cılız eğer aklınızda yeni bir motosiklet varsa gec kalmadan bence bi boxerı deneyin derim parasını sonuna kadar hak eden bu cc deki tek motosiklet :)
 
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
4
Boxer en az 3500 tl olması gerekirdi.. Ama bu fiyata da seviniyorum ekrem bey sayenizde bu kadar ucuza kaliteli motora biniyoruz.
Sayenizde 3 kuruşa 5 köfte satılabileceğini de öğrendik. Sizlere teşekkür ediyorum.

bu nasıl yorumlar ya fiyatını yükselmesini isteyen arkadaşlar bir çıkarınız mı var.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
3
Tekrar merhabalar,
Boxer gerçekten güçlü bir motor galiba, çünkü yine yetişemedim fiyatina :))
Acaba yarin gitsem eski fiyattan satarlar mi?
Yoksa dükkanda tezgahin altinda saklarlar mi ;)))
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
bu nasıl yorumlar ya fiyatını yükselmesini isteyen arkadaşlar bir çıkarınız mı var.

hayır cıkarımız da yok ama her malın bı hakkı var emın olun boxer ederının cok altında satılıyor ve buna sewınıyoruz ama soyle bır durum da var mıllet bızım motora burun kıvırıyor ucuz dıye dırekt çin malı muamelesi yapılıyor cevremdekı tepkılerı bı gorsenız ne demek ıstedıgımı anlarsınız

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

Tekrar merhabalar,
Boxer gerçekten güçlü bir motor galiba, çünkü yine yetişemedim fiyatina :))
Acaba yarin gitsem eski fiyattan satarlar mi?
Yoksa dükkanda tezgahin altinda saklarlar mi ;)))

bence oyle bırsey soz konusu olacagını sanmıyorum cunku bajaj bu konuda gercekten cok tıtız bence bulundugunuz ıldekı bayıyle gorusmenızde yarar var
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
Tam bu hafta içerisinde almayı planlıyordum. 26 sındaki fuarda zam gelir zamdan önce alırım diye düşünüyordum. Kısmet değilmiş diyelim:) Gene de zam 16 sında pazartesi geliyor anladığım kadarıyla bir şekilde bu akşam veya pazar günü internet vasıtasıyla almayı düşünüyorum eski fiyattan umarım bir sıkıntı çıkmaz. kuralkan online sitesinden sipariş vereceğim orada da kulladığım kart yok. n11 de tek bir firma satış yapıyor oda ücretsiz kargo dediği halde kargosuna zamdan daha fazla ücret istiyor. bakalım nasıl bir çözüm yolu bulabilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Arkadaşlar zam gelmeden aldım ben geçen hafta iyi denk geldi :)

Eve getirene kadar biraz tedirgindim 50 yi geçmeden 30km geldim en sağdan. Bir kaç kere stop ettirdim ani fren yüzünden sanırım. Bir kaza atlattım; ben en sağdan giderken öküzün biri sol şeritten makas attı aniden önüme ön arka fren ikisine de asıldım ama debriyaja tam basamadım galiba stop etti, arka teker biraz kaydı ama dengemi bozmadı ve stop etti motor. Hızım 50 falandı ama iyi durdu yani motor. Motor hafif kıvrak, ybr gibi bir ağırlık hissi vermedi bana( ybr yi sınav alanında sürdüm çok kısa süre ağır hissi verdi bana ve ok gibi gidiyordu).

Amortisörler bana gayet iyi geldi ama sarsıntılı gibi de anlamadım garip biraz :) Iyi yaylanıyor ama bir sarsıntı var yani motor yeni sıfır olduğu için gaz yemesinde mi anormallik var yoksa amortisörden mi anlamadım bir sarsıntı var.

20tl benzin aldım gösterge tam yarıya geldi.

Burada torku çok olduğu yönündeki yorumlar beni korkutmuştu ama kalkışta ve vites geçişlerinde gaz tepkisi öyle ani değil yumuşak gayet sevdim.

60km hıza çıktım çok kısa süre ve işte o zaman motordan pata pata gibi daha kalın bir ses gelmeye başladı ve motorun gücünü hissettirdi çok iyi hissiyatı var tek silindir dedikleri bu olay galiba :)

Boyum 168cm ve ayaklarım tam basmıyor yere ayak uçları ile geri geri çekebiliyorum ama görüntü biraz garip oluyor öne doğru abanıyorum :)

İnşallah beni pişman edecek bir şey yaşamam. Allah kaza bela vermesin kimseye.
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
80
Ekrem abi. Boxerı alacaklar var. O arkadaşlarımız için süreyi 1 hafta uzatabilir misiniz. Haftaya Pazartesi veya bu hafta Çarşamba bu fiyatların güncellenme ihtimali var mı.
Değerli arkadaşlar;

Pazartesi gününden itibaren bajaj ürünlerinin fiyatı aşağıdaki gibi olacaktır;

1. PULSAR 200 NS:8.451 TL
2. DİSCOVER 125 ST: 4.399 TL
3. BOXER 150: 2.914 TL

Sitemizdeki güncelleme hafta başında yapılacaktır.

Saygılarımla...
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
Ekrem abi. Boxerı alacaklar var. O arkadaşlarımız için süreyi 1 hafta uzatabilir misiniz. Haftaya Pazartesi veya bu hafta Çarşamba bu fiyatların güncellenme ihtimali var mı.

Sağolun hocam, ilginiz ve düşüncenizden ötürü. Ben Ekrem Bey'e de özel mesaj attım. Durumumu anlattım. Eğer Allah nasip eder, elindeki imkalarda buna olanak sağlarsa elinden geleni yapacağından şüphemiz yok. Eğer durum imkan vermezse de eski fiyat için en azından 2014 modeller için pazarlık sünnettir diyeceğiz.:)
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
80
malum. dün bismillah demeden önduyuru olmadan fiyat artırıldı. potansiyel müşterilerin de bi planı var. belki meşguller.bayiye gidecek vakitleri yok. Birkaç gün ertelenirse fiyat artırımı, müşteri memnuniyeti sağlanmış olur diye düşündüm. Ben henüz alıcı değilim, öğrenciyim. durumum yok. Fiyat artınca üzüldüm ama napıyım.elden bişey gelmez. dedim madem alacak arkadaşlara bi kıyak geçilsin. Millet boxerına kavuşsun. Benim düşüncem fiyatta bi erteleme olmazsa insanlar hayallerini erteleyecek, belki de vazgeçip çinlilere yönelecekler.
Bence Ekrem abinin de elinden bişey gelmez, neticede fiyatları hindistan belirliyor. Ama müşteriler almazdan önce de memnun edilmeli, nazı çekilmeli.
saygılarımla...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------

böyle giderse 2014 model 0 km kuba çita 100 alacam.fiyat erbaş motorda 1700 tl.... :pr::pr::pr::pr::pr::salut::salut::salut::salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

profil resmim nasıl. bajaj discover 100. 94,38 cc. vergisiz. 1 lt ile maksimum 91 km yol gidiyor. max tork 5000 devirde 7,85 Nm. 4 vites.arkada tane nitrox gazlı amortisör. ön- arka fren balata. 8 lt (2,3 lt yedek depo).stop lambaları şık led. tipi çok güzel.jantlar çelik siyah 5li yıdız gibi. aks arası 1,3 m. tam şehiriçi. Türkiye'de malesef yok.Ekrem bey, siz getirin reklamını ben yapayım.yeter ki getirin. millet çinli 100ccyi 2400 tlye alacağına bunu 2000 tlye alsın.
benim favori rengim black green.
linkten inceleyiniz.
http://www.bajajauto.com/discover/Discover_100.aspx

hem de hindistanda 44026 rupi ,yani 1744 tl. link: http://www.gaadi.com/bikes/model-Bajaj_Discover_100
2.linkte 43650 rupi, yani 1730 tl. link2: http://www.priceindia.in/bike/bajaj-discover-100-price/
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
22
malum. dün bismillah demeden önduyuru olmadan fiyat artırıldı. potansiyel müşterilerin de bi planı var. belki meşguller.bayiye gidecek vakitleri yok. Birkaç gün ertelenirse fiyat artırımı, müşteri memnuniyeti sağlanmış olur diye düşündüm. Ben henüz alıcı değilim, öğrenciyim. durumum yok. Fiyat artınca üzüldüm ama napıyım.elden bişey gelmez. dedim madem alacak arkadaşlara bi kıyak geçilsin. Millet boxerına kavuşsun. Benim düşüncem fiyatta bi erteleme olmazsa insanlar hayallerini erteleyecek, belki de vazgeçip çinlilere yönelecekler.
Bence Ekrem abinin de elinden bişey gelmez, neticede fiyatları hindistan belirliyor. Ama müşteriler almazdan önce de memnun edilmeli, nazı çekilmeli.
saygılarımla...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------

böyle giderse 2014 model 0 km kuba çita 100 alacam.fiyat erbaş motorda 1700 tl.... :pr::pr::pr::pr::pr::salut::salut::salut::salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

profil resmim nasıl. bajaj discover 100. 94,38 cc. vergisiz. 1 lt ile maksimum 91 km yol gidiyor. max tork 5000 devirde 7,85 Nm. 4 vites.arkada tane nitrox gazlı amortisör. ön- arka fren balata. 8 lt (2,3 lt yedek depo).stop lambaları şık led. tipi çok güzel.jantlar çelik siyah 5li yıdız gibi. aks arası 1,3 m. tam şehiriçi. Türkiye'de malesef yok.Ekrem bey, siz getirin reklamını ben yapayım.yeter ki getirin. millet çinli 100ccyi 2400 tlye alacağına bunu 2000 tlye alsın.
benim favori rengim black green.
linkten inceleyiniz.
http://www.bajajauto.com/discover/Discover_100.aspx

hem de hindistanda 44026 rupi ,yani 1744 tl. link: http://www.gaadi.com/bikes/model-Bajaj_Discover_100
2.linkte 43650 rupi, yani 1730 tl. link2: http://www.priceindia.in/bike/bajaj-discover-100-price/

Aynı sitede boxer' ın da fiyatı 42000 rupi. Ama Türkiye' de 3000 TL. Yani istediğin modelde burada hemen hemen boxer fiyatına satılır, sadece vergiden yırtarsın.

http://www.priceindia.in/bike/bajaj-boxer-150-price/
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
80
42000 rupi (~1500 tl) boxerın ilk çıktığı andaki başlangıç fiyatıymış. Ağustos 2011deki yetkili satış noktalarındaki fiyatı 48700 rupi imiş. o da yaklaşık 1750 tl. bakınız: (http://www.drivespark.com/two-wheelers/2011/24-bajaj-auto-launches-new-boxer-150.html)
şimdiki 0 km boxer kaç lira, bulamadım.
ama 2. el fiyatları gayet güzel hindistanda.
mesela aşağıdaki linkte 14000 km'deki 2011 model boxer 29000 rupi(1160 tl)
http://tirupur.quikr.com/Bajaj-Boxer-150-latest-W0QQAdIdZ176520040

diğer 2.el boxerlar:
http://www.quikr.com/boxer-150-motorcycles/boxer-150/z72?order=priceDesc

2011 model 22000 kmdeki boxer 33000 rupi(1320 tl)
http://bangalore.quikr.com/Bajaj-boxer-bm-150-W0QQAdIdZ199148222

2011 model 17000 kmdeki boxer 35000 rupi(1400 tl)
http://salem.quikr.com/bajaj-boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196894233

2004 model 40000 kmdeki kawasaki boxer 100cc, 15000 rupi(600 tl)
http://gwalior.quikr.com/Kawasaki-Boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196765721

galiba 0 km boxer ,hindistanda artık satılmıyor olabilir.

satılsa idi 48700 rupi(1750 tl) olurdu (yukarı bknz). Discover 100 ise hindistanda 1740 tl. nerdeyse başabaş. vergisiz ve yavaş ,ama az yakan şehiriçi kullanım için discover 100. yok dağa taşa vururum, yıllık 100 tl vergi öderim. benzin parası da önemli değil ben gezecem diyorsanız boxer 150.

Ekrem Ata Bey , discover 100ü getirin Türkiye'ye.Ama fiyatı 2350 tlyi geçmesin. Gençler bu motora hücum etsin. çinli firmalar bitsin.kanunide mondialde dahil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

42000 rupi (~1500 tl) boxerın ilk çıktığı andaki başlangıç fiyatıymış. Ağustos 2011deki yetkili satış noktalarındaki fiyatı 48700 rupi imiş. o da yaklaşık 1750 tl. bakınız: (http://www.drivespark.com/two-wheelers/2011/24-bajaj-auto-launches-new-boxer-150.html)
şimdiki 0 km boxer kaç lira, bulamadım.
ama 2. el fiyatları gayet güzel hindistanda.
mesela aşağıdaki linkte 14000 km'deki 2011 model boxer 29000 rupi(1160 tl)
http://tirupur.quikr.com/Bajaj-Boxer-150-latest-W0QQAdIdZ176520040

diğer 2.el boxerlar:
http://www.quikr.com/boxer-150-motorcycles/boxer-150/z72?order=priceDesc

2011 model 22000 kmdeki boxer 33000 rupi(1320 tl)
http://bangalore.quikr.com/Bajaj-boxer-bm-150-W0QQAdIdZ199148222

2011 model 17000 kmdeki boxer 35000 rupi(1400 tl)
http://salem.quikr.com/bajaj-boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196894233

2004 model 40000 kmdeki kawasaki boxer 100cc, 15000 rupi(600 tl)
http://gwalior.quikr.com/Kawasaki-Boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196765721

galiba 0 km boxer ,hindistanda artık satılmıyor olabilir.

satılsa idi 48700 rupi(1750 tl) olurdu (yukarı bknz). Discover 100 ise hindistanda 1740 tl. nerdeyse başabaş. vergisiz ve yavaş ,ama az yakan şehiriçi kullanım için discover 100. yok dağa taşa vururum, yıllık 100 tl vergi öderim. benzin parası da önemli değil ben gezecem diyorsanız boxer 150.

Ekrem Ata Bey , discover 100ü getirin Türkiye'ye.Ama fiyatı 2350 tlyi geçmesin. Gençler bu motora hücum etsin. çinli firmalar bitsin.kanunide mondialde dahil.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Arkadaşlar motor 50km oldu şimdilik mahallede geziyorum sadece 40-50km hızı geçmiyorum. Ayak marşını bir deneyeyim dedim ancak boşa gidiyor kol anlamadım, bir ayarı falan mı var? Servise göstermek lazım ama yakın zamanda gidemem servise, benim yapabileceğim bir şey ise söyleyin ben yapayım. Aküde falan sıkıntı yok el marşı ile ve jigle ile bu soğuk havalarda gayet güzel çalışıyor ama ayak marşını hiç kontrol etmemişler mi anlamadım.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
42000 rupi (~1500 tl) boxerın ilk çıktığı andaki başlangıç fiyatıymış. Ağustos 2011deki yetkili satış noktalarındaki fiyatı 48700 rupi imiş. o da yaklaşık 1750 tl. bakınız: (http://www.drivespark.com/two-wheelers/2011/24-bajaj-auto-launches-new-boxer-150.html)
şimdiki 0 km boxer kaç lira, bulamadım.
ama 2. el fiyatları gayet güzel hindistanda.
mesela aşağıdaki linkte 14000 km'deki 2011 model boxer 29000 rupi(1160 tl)
http://tirupur.quikr.com/Bajaj-Boxer-150-latest-W0QQAdIdZ176520040

diğer 2.el boxerlar:
http://www.quikr.com/boxer-150-motorcycles/boxer-150/z72?order=priceDesc

2011 model 22000 kmdeki boxer 33000 rupi(1320 tl)
http://bangalore.quikr.com/Bajaj-boxer-bm-150-W0QQAdIdZ199148222

2011 model 17000 kmdeki boxer 35000 rupi(1400 tl)
http://salem.quikr.com/bajaj-boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196894233

2004 model 40000 kmdeki kawasaki boxer 100cc, 15000 rupi(600 tl)
http://gwalior.quikr.com/Kawasaki-Boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196765721

galiba 0 km boxer ,hindistanda artık satılmıyor olabilir.

satılsa idi 48700 rupi(1750 tl) olurdu (yukarı bknz). Discover 100 ise hindistanda 1740 tl. nerdeyse başabaş. vergisiz ve yavaş ,ama az yakan şehiriçi kullanım için discover 100. yok dağa taşa vururum, yıllık 100 tl vergi öderim. benzin parası da önemli değil ben gezecem diyorsanız boxer 150.

Ekrem Ata Bey , discover 100ü getirin Türkiye'ye.Ama fiyatı 2350 tlyi geçmesin. Gençler bu motora hücum etsin. çinli firmalar bitsin.kanunide mondialde dahil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

42000 rupi (~1500 tl) boxerın ilk çıktığı andaki başlangıç fiyatıymış. Ağustos 2011deki yetkili satış noktalarındaki fiyatı 48700 rupi imiş. o da yaklaşık 1750 tl. bakınız: (http://www.drivespark.com/two-wheelers/2011/24-bajaj-auto-launches-new-boxer-150.html)
şimdiki 0 km boxer kaç lira, bulamadım.
ama 2. el fiyatları gayet güzel hindistanda.
mesela aşağıdaki linkte 14000 km'deki 2011 model boxer 29000 rupi(1160 tl)
http://tirupur.quikr.com/Bajaj-Boxer-150-latest-W0QQAdIdZ176520040

diğer 2.el boxerlar:
http://www.quikr.com/boxer-150-motorcycles/boxer-150/z72?order=priceDesc

2011 model 22000 kmdeki boxer 33000 rupi(1320 tl)
http://bangalore.quikr.com/Bajaj-boxer-bm-150-W0QQAdIdZ199148222

2011 model 17000 kmdeki boxer 35000 rupi(1400 tl)
http://salem.quikr.com/bajaj-boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196894233

2004 model 40000 kmdeki kawasaki boxer 100cc, 15000 rupi(600 tl)
http://gwalior.quikr.com/Kawasaki-Boxer-150-for-sale-W0QQAdIdZ196765721

galiba 0 km boxer ,hindistanda artık satılmıyor olabilir.

satılsa idi 48700 rupi(1750 tl) olurdu (yukarı bknz). Discover 100 ise hindistanda 1740 tl. nerdeyse başabaş. vergisiz ve yavaş ,ama az yakan şehiriçi kullanım için discover 100. yok dağa taşa vururum, yıllık 100 tl vergi öderim. benzin parası da önemli değil ben gezecem diyorsanız boxer 150.

Ekrem Ata Bey , discover 100ü getirin Türkiye'ye.Ama fiyatı 2350 tlyi geçmesin. Gençler bu motora hücum etsin. çinli firmalar bitsin.kanunide mondialde dahil.

Hindistan'a git abi o zaman. Benzin fiyatı da pahalı ona niye bisey demiyosun?
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
Öncelikle Herkese Hayırlı Akşamlar,
Bu akşam itibari ile 2730tl ile 2015 model mavi boxer motorumun şiparişini vermiş bulunmaktayım. Her ne kadar Kargo ile getirilmesinden korksamda Kuralkan tarafından demonte şekilde kendi servisine gönderilip, yanımda monte edilecek olması bir nebze içimi rahatlattı. Allah kismet ederse çarşamba günü aranıza katılıcam.
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
Öncelikle Herkese Hayırlı Akşamlar,
Bu akşam itibari ile 2730tl ile 2015 model mavi boxer motorumun şiparişini vermiş bulunmaktayım. Her ne kadar Kargo ile getirilmesinden korksamda Kuralkan tarafından demonte şekilde kendi servisine gönderilip, yanımda monte edilecek olması bir nebze içimi rahatlattı. Allah kismet ederse çarşamba günü aranıza katılıcam.

sımdıden hayırı olsun kardesım kazasız belasız ınsallah
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar motor 50km oldu şimdilik mahallede geziyorum sadece 40-50km hızı geçmiyorum. Ayak marşını bir deneyeyim dedim ancak boşa gidiyor kol anlamadım, bir ayarı falan mı var? Servise göstermek lazım ama yakın zamanda gidemem servise, benim yapabileceğim bir şey ise söyleyin ben yapayım. Aküde falan sıkıntı yok el marşı ile ve jigle ile bu soğuk havalarda gayet güzel çalışıyor ama ayak marşını hiç kontrol etmemişler mi anlamadım.

Selam

Sizin mesajınızı okuyunca ben de bir deneyip bakayım dedim. O da ne, benimki de boşa dönüyor...Ancak çok şükür ki bir kaç kere kurunca boşluk gitti. Yani elle ya da ayakla sonuna kadar bir kaç kez basıp boşluğu almak gerekiyor. Ondan sonra gayet güzel bastı ve motoru çalıştırdı. Gerçi şu ana kadar ayak marşına hiç ihtiyaç olmadı uzun süreli (1 ay) yatmalarda bile tek marşta aldı ama bu bilgi de bir kenarda bulunsun.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Selam

Sizin mesajınızı okuyunca ben de bir deneyip bakayım dedim. O da ne, benimki de boşa dönüyor...Ancak çok şükür ki bir kaç kere kurunca boşluk gitti. Yani elle ya da ayakla sonuna kadar bir kaç kez basıp boşluğu almak gerekiyor. Ondan sonra gayet güzel bastı ve motoru çalıştırdı. Gerçi şu ana kadar ayak marşına hiç ihtiyaç olmadı uzun süreli (1 ay) yatmalarda bile tek marşta aldı ama bu bilgi de bir kenarda bulunsun.

Teşekkür ederim içim rahatladı ben de dediğiniz gibi yapmaya çalışayım.

Şu anda tek sıkıntım kavşakta vs. dururken 4. viteste durursam stop ediyor bazen. Durduğum yerde de vites düşüremiyorum ileri geri itelemek gerekiyor motoru. Bu genel bir şey mi yoksa motor yeni olduğu için midir?
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
sımdıden hayırı olsun kardesım kazasız belasız ınsallah

Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
Birde bugün çıkıp sigorta teklifleri alayım dedim. gezdim biraz. gelen teklifler canımı sıktı minimum 300- maksimum 800 tl teklifler aldım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst