Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
22
Merhabalar bende boxerimi bugun itibari ile almış ilk 20 kilometremide yapmış bulunuyorum ,fakat lastikler beni tatmin etmedı bunun uzerıne uygun bır lastık aradım fakat bulamadım, belirtilen ebatlarda lastık yok zannediyorum ki.Alternatif olarak hangi ebatlarda lastikler boxere uyuyor bılen kardeşlerimiz cevaplandırırsa cok memnun olurum.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhabalar bende boxerimi bugun itibari ile almış ilk 20 kilometremide yapmış bulunuyorum ,fakat lastikler beni tatmin etmedı bunun uzerıne uygun bır lastık aradım fakat bulamadım, belirtilen ebatlarda lastık yok zannediyorum ki.Alternatif olarak hangi ebatlarda lastikler boxere uyuyor bılen kardeşlerimiz cevaplandırırsa cok memnun olurum.

Sava marka lastiklere bak. Uygun ölçüler var.
 
Katılım
24 Ocak 2015
Mesajlar
6
Twona kardes motorunu cok beğendim ellerine saglik. Bi sorum olacak. Orjinal jantlara bu verdigin lastik olculerinde lastikleri taktin deilmi jantlar farkli degildir sanırım
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Kışın veya yagmurlu havada çok kullanmayacaksaniz üzerindeki orjinal lastikler kuru havada güzel. Ancak ben yağmurda yaşta da sürerim derseniz o zaman ilk adres Sava. :)

Lastik ebatları üç aşağı beş yukarı uyuyor. Ben uzun süredir mc32 kullaniyorum. Ön 100/80-17 arka 130/70- 17. Lastikler orjinal jantlara takıldı, bir sıkıntı yok, aksine yol tutuşu mükemmel oldu. Arka lastik baya derin dişli, Boxer'ın sağlam torkuyla tam bir traktöre döndü. :)
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
Arkadaslar merhaba boxer larda dortlu flasor mevcutmudur. Eger yoksa ileride tuvturk ten mueyenede gecirirlermi acaba, malum oyle bi ulkede yasiyoruzki ticaret bakanliginin onay verdigi urune ulastirma bakanligi onay vermiyor.
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
Tesekkur ederim cevabiniz icin. Boxeri cok begeniyorum arabamin kucuk masraflarini hallettikten sonra mart ayinin ilk haftasi gibi alicam ins. Yalniz trafik sigorta ucretleri cok yukseldiginden bahsediliyor umarim yanilirim.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
trafik sigorta ucretleri cok yukseldiginden bahsediliyor umarim yanilirim.

Yaşınıza ve daha önceki sigortanız, yaşadığınız şehrin büyüklüğü, kazasızlık geçmişinize göre de fiyat değişiyor. Yanılmıyorsam 20 li yaşlarda ve kaza yapmış arkadaşlarda 400 liralara kadar çıkabiliyor. Ben Boxer için 42 lira ödedim bu yıl. Yaşım da 42 :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
Anladim tesekkur ederim. Yasim 32 istanbulda ikamet ediyorum daha once 3 yil motor kullandim ve bir kazaya karismadim12 yildan buyana araba kullaniyorum onunlada kazaya karismadim insallah uygun bir fiyat verirler. Bu arada sizin

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

Bu arada sizin yas ve sigorta fiyati cok iyi bir esitlik olmus gercekten :) tekeriniz duz bassin.
 
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
22
Kışın veya yagmurlu havada çok kullanmayacaksaniz üzerindeki orjinal lastikler kuru havada güzel. Ancak ben yağmurda yaşta da sürerim derseniz o zaman ilk adres Sava. :)

Lastik ebatları üç aşağı beş yukarı uyuyor. Ben uzun süredir mc32 kullaniyorum. Ön 100/80-17 arka 130/70- 17. Lastikler orjinal jantlara takıldı, bir sıkıntı yok, aksine yol tutuşu mükemmel oldu. Arka lastik baya derin dişli, Boxer'ın sağlam torkuyla tam bir traktöre döndü. :)
Verdiginiz Bilgiler icin tesekkur ederim ,peki bu lastikler zincir muhafazaya surtuyor mu siz muhafazayi soktunuz mu? Diger bir sorum ise motorum 30 km ye geldi dikkatli kullanmaya ozen gosteriyorum fakat motorumdan "tikir tikir" ses geliyor subap sesini andiriyor normal midir ?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Verdiginiz Bilgiler icin tesekkur ederim ,peki bu lastikler zincir muhafazaya surtuyor mu siz muhafazayi soktunuz mu? Diger bir sorum ise motorum 30 km ye geldi dikkatli kullanmaya ozen gosteriyorum fakat motorumdan "tikir tikir" ses geliyor subap sesini andiriyor normal midir ?

Evet zincir muhafaza sökülmek zorunda, lastik 130 luk olduğu için.

Nasıl bir ses bilemiyorum ama daha çok yeni olduğundan normaldir herhalde. Bende de rodajdayken türlü türlü sesler geliyordu, hepsi ilk yağ değişiminden sonra (700 km) yavaş yavaş kayboldu.

Hayırlı olsun.
 
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
22
Yurdukoru sagolasın, madem muhafazayı söküyoruz 140lık lastık (140/70 17)taksak surtme yapar mı?
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
eveeetttttt uzunca bi aradan sonra aranıza dondum. Bu gun aylar sonra ılk defa calıstırdım canavarı ozlemısım ya :) nasıl da kacıyo namıssızzz :)
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
80
Yurdukoru sbi, bu uygulama google play'de mi. link verebilir misiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------

..........

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------

..........
Az önce gelen mesajla bajajın uygulamasını indirdim. İçindeki e-bültende Boxercı arkadaşlarla yapılan röportajlar (uçankaplumbağa) ve diğer bazı arkadaşların resimlerini gördüm. Merak edenler için Tuik verileri vs de var.


---------- Mesajlar birleştirildi - 02:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------

uçankaplumbağa bey; Bajaj Konya merkez bayisi Gürler Motor olmuş. Test araçları varmış. Test için bayiye gideceğim. İlginiz için teşekkürler.Tekeriniz düz bassın
link: http://www.gurlermotor.com/Konu/Iletisim-Bilgileri.html
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

Pazartesi gününden itibaren bajaj ürünlerinin fiyatı aşağıdaki gibi olacaktır;

1. PULSAR 200 NS:8.451 TL
2. DİSCOVER 125 ST: 4.399 TL
3. BOXER 150: 2.914 TL

Sitemizdeki güncelleme hafta başında yapılacaktır.

Saygılarımla...
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
Değerli arkadaşlar;

Pazartesi gününden itibaren bajaj ürünlerinin fiyatı aşağıdaki gibi olacaktır;

1. PULSAR 200 NS:8.451 TL
2. DİSCOVER 125 ST: 4.399 TL
3. BOXER 150: 2.914 TL

Sitemizdeki güncelleme hafta başında yapılacaktır.

Saygılarımla...

Boxer en az 3500 tl olması gerekirdi.. Ama bu fiyata da seviniyorum ekrem bey sayenizde bu kadar ucuza kaliteli motora biniyoruz.
Sayenizde 3 kuruşa 5 köfte satılabileceğini de öğrendik. Sizlere teşekkür ediyorum.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bajaj Discover 125 ST: 4399 TL
Yamaha YBR 125 ESD: 4900 TL

Haldun bey, 3 kuruşa 5 köfte mi demiştiniz? Piyasa 60-65 bin kmde rutin bakımları haricinde tamir gerektirmemiş YBR doluyken bajaj 125 discover'e bu parayı istiyor. :queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
119
Değerli arkadaşlar;

Pazartesi gününden itibaren bajaj ürünlerinin fiyatı aşağıdaki gibi olacaktır;

1. PULSAR 200 NS:8.451 TL
2. DİSCOVER 125 ST: 4.399 TL
3. BOXER 150: 2.914 TL

Sitemizdeki güncelleme hafta başında yapılacaktır.

Saygılarımla...

Tam almaya karar vermiştim ki, yaklaşık 1 aydan beri siyah rengi yok, beklemedeyim. Neyse beklerim, bu sefer zam hadi ona da neyse, ederidir diyelim, ama hala siyah yok... Yeni stok yok ama zam var. Ekrem Bey, siyah rengi nisanda geldiğinde yeni bir zam daha yapacak mısınız?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst