Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Boxerdaki bu vızıltılı vibrasyonu azaltma konusunu araştırıyorum. Selede bir sıkıntı yok ama elciklerdeki ve peglerdeki vibrasyon bir saat sonra sızlamasına sebep oluyor ellerin. Bu vibrasyonu azaltmak için ne yapmalı? Forumda farklı şeyler yazılmış, motor ve egzoz saplama vidalarını kauçukla desteklemek gibi. Ben elcikleri neopren lastikle ya da süngerle kaplamayı düşünüyorum. Ya da koçtaşta jel silikon şeritler var onu deneyeceğim. Vibrasyonu en iyi hangi materyalle nasıl yalıtırım acaba?
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Mondial Drift'e maddi durumum el vermez ise 'B' planı olarak Bajaj Boxer düşünüyordum ancak bu vibrasyon olayı beni endişelendiriyor :thumright
 
Katılım
18 Kas 2014
Mesajlar
295
Merhaba boxer kullanıcıları

Cumartesi ehliyet sınavını geçtim sadece çıkarması kaldı.

Başlangıç olarak Bajaj boxer'la başlamayı düşünüyorum , hem dayanıklı hem güçlü hem ucuz , sonuçta ilk motorum devrilme vs. muhtemel , öğrenciliğin sonunda da olsam mali gücüm bu kadar yetiyor.

Soruma gelecek olursak , lastik ölçülerinden biraz farklıymış sanırım , fabrika lastikleri nasıldır , değiştirmek gerekir mi , sizler neler kullanıyorsunuz ? Bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
böyle bişeyler nasıl olur arkadaşlar
Gp5qLZ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38

fotomontaj bu..
ama olmayacak şey de değil, iyi bir modifiyeci böyle de yapabilir sanırım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------

Merhaba boxer kullanıcıları

Cumartesi ehliyet sınavını geçtim sadece çıkarması kaldı.

Başlangıç olarak Bajaj boxer'la başlamayı düşünüyorum , hem dayanıklı hem güçlü hem ucuz , sonuçta ilk motorum devrilme vs. muhtemel , öğrenciliğin sonunda da olsam mali gücüm bu kadar yetiyor.

Soruma gelecek olursak , lastik ölçülerinden biraz farklıymış sanırım , fabrika lastikleri nasıldır , değiştirmek gerekir mi , sizler neler kullanıyorsunuz ? Bilgilendirirseniz sevinirim.

kullanım alanınıza bağlı değişebilir..
eğer trafiği yoğun olmayan kırsallarda kullanırsan fabrika lastikleri iyi gider, ama yoğun trafik yağışlı havalarda çamurlu zemin gibi yerler için iyi söylenemz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

Mondial Drift'e maddi durumum el vermez ise 'B' planı olarak Bajaj Boxer düşünüyordum ancak bu vibrasyon olayı beni endişelendiriyor :thumright

en iyisi bir boxer sürüş denemesi yapmanızdır.. deneyip öyle alın bence..
 
Katılım
18 Kas 2014
Mesajlar
295
fotomontaj bu..
ama olmayacak şey de değil, iyi bir modifiyeci böyle de yapabilir sanırım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------






kullanım alanınıza bağlı değişebilir..
eğer trafiği yoğun olmayan kırsallarda kullanırsan fabrika lastikleri iyi gider, ama yoğun trafik yağışlı havalarda çamurlu zemin gibi yerler için iyi söylenemz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------



en iyisi bir boxer sürüş denemesi yapmanızdır.. deneyip öyle alın bence..



şehir ağırlıklı kullanmayı düşünüyorum , ölçüleri uygun alternatifler ve alternatifler arasında bir sıralama mümkün müdür ? Lastik değiştiren arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
şehir ağırlıklı kullanmayı düşünüyorum , ölçüleri uygun alternatifler ve alternatifler arasında bir sıralama mümkün müdür ? Lastik değiştiren arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum

Soğuk havalar hariç sava mc18 kullanabilirsin. ben kullanıyorum. mc32 kış lastiği var onu da 4 mevsim kullanabilirsin.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
arkadaşlar 5000 km bakımına girmem lazım nelerin yapılması lazım nelere dikkat etmeliyim.bilgisi olanlar paylaşabilirmi..teşekkürler..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Hayırlı olsun, filtreleri(yağ filtresi, yağ süzgeci, hava filtresi) hatta bujiyi eskimemiş olsa bile değiştirtin, zaten herbiri 5-6 lira civarında.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

şehir ağırlıklı kullanmayı düşünüyorum , ölçüleri uygun alternatifler ve alternatifler arasında bir sıralama mümkün müdür ? Lastik değiştiren arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum

Sava Mc32 kullanıyorum. Eskiye göre harika yol tutuşu var. Çabuk ısınıyor. Virajlara daha güvenli giriyor.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
arkadaşlar 5000 km bakımına girmem lazım nelerin yapılması lazım nelere dikkat etmeliyim.bilgisi olanlar paylaşabilirmi..teşekkürler..

Nice 5000 lere inşallah.

Aşağıdaki linki tıklayıp kılavuzlara girip, kılavuzun 21-22-23-24. sayfalarını incelemenizi ve servise giderken donanımlı gitmenizi tavsiye ederim.

http://bajaj.com.tr/boxer/45/boxer-150

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

Buralar nereleridir öğrenebilir miyiz?
Ben de bu tarz gezileri çok seviyorum ve fırsat buldukça yapmaya çalışıyorum. Tek gezmek de çok güzel ama bazen arkadaş aramıyor da değilim :)

Merhaba,
Burası Giresun'un bir köyü. İşin aslı ben de ilk kez gittim :) Çünkü motorla bilmediğim yerlere, ara sokaklara girmeye bayılıyorum. Çok zevkli oluyor.
Şimdilik ben de tek geziyorum ama motor seyahatini arkadaşlarla bir kaç kişi olarak yapmak sanırım daha zevkli olur. Benim arkadaşlar var ama her birinin motoru 500-600cc, beni aralarına alırlar mı bilmiyorum :) Şaka bir yana şehrinizde illaki motosiklet hobi grubu vardır. İnternet üzerinden araştırın, belki yeni insanlarla tanışıp gezilerinizi daha zevkli hale getirebilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------


Şahsi fikrim hiçbirşeyin orjinalini bozmamak yönünde. Zevk meselesi tabi.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
Bende 5 bine yaklastim su ana kadar sıkıntısız suruyorum masallahi var makinenin. Umarim boylede devam eder
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bende 5 bine yaklastim su ana kadar sıkıntısız suruyorum masallahi var makinenin. Umarim boylede devam eder

Aynen. İlk aldığım günkü gibi pırıl pırıl duruyor. Bu makinayı çin mallarıyla kıyaslayanlara şaşırıyorum. Taş gibi bir makina yapmışlar. Rabbim cümlemize kazasız belasız sıkıntısız sürmeler nasip etsin.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
16
Boxerdaki bu vızıltılı vibrasyonu azaltma konusunu araştırıyorum. Selede bir sıkıntı yok ama elciklerdeki ve peglerdeki vibrasyon bir saat sonra sızlamasına sebep oluyor ellerin. Bu vibrasyonu azaltmak için ne yapmalı? Forumda farklı şeyler yazılmış, motor ve egzoz saplama vidalarını kauçukla desteklemek gibi. Ben elcikleri neopren lastikle ya da süngerle kaplamayı düşünüyorum. Ya da koçtaşta jel silikon şeritler var onu deneyeceğim. Vibrasyonu en iyi hangi materyalle nasıl yalıtırım acaba?

Merhaba aynı sorundan bende muzdaribim dun Çanakkale Biga arasi yaklaşık 90 km kullandım ellerim ve ayaklarım uyuştu. Artçı pegleri daha fazla titriyor. Sünger alip pegleri sarmayi bile düşündüm:)
Çözüm bulan olursa buradan paylassin hayır duasi alir bol bol :)
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
bgJ5zn.jpg
[/url][/IMG]
dün bu dişliyi aldım sbf 150 ye göre ama tam uymadı uydurdu usta ugraştı biraz şimdilik iyi gibi ha biraz ses gelmeye başladı akşam ustaya baktırcam..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Boxercılar resimlerinizi bekliyoruz. Ben yağmurlardan dolayı pek garajdan çıkaramıyorum. İnzell arkadaşımız Boxer'la sıkıntısız dertsiz harika bir gezi yaptı. Darısı hepimizin başına.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Beyler trafik sigortası plaka alınmadan da yapılıyor sanırım. Plaka işlemlerini yeni yılda yapacağım ama sigortaya zam gelir mi acaba yeni yılda. Şimdi sigortayı yaptırıp yeni yılda trafiğe çıkarsam daha mantıklı olur degil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst