Boxerdaki bu vızıltılı vibrasyonu azaltma konusunu araştırıyorum. Selede bir sıkıntı yok ama elciklerdeki ve peglerdeki vibrasyon bir saat sonra sızlamasına sebep oluyor ellerin. Bu vibrasyonu azaltmak için ne yapmalı? Forumda farklı şeyler yazılmış, motor ve egzoz saplama vidalarını kauçukla desteklemek gibi. Ben elcikleri neopren lastikle ya da süngerle kaplamayı düşünüyorum. Ya da koçtaşta jel silikon şeritler var onu deneyeceğim. Vibrasyonu en iyi hangi materyalle nasıl yalıtırım acaba?


