Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Şu sıralar yağmur sağlam yağıyor. İstemeyerek de olsa sağanak yağışta kullanmak zorunda kaldım. MC32 ler parasının hakkını verdi.

Boxer kış motoru oldu artık. Şehrimizin olmayan alt yapısı son yağmurlarla iyice altüst oldu; krater gibi dev lakalar, çukurlar,dağdan sürüklenip gelmiş mıcır yığıntıları, (üstüne bir de bitmeyen yol çalışmaları da eklenince tam şenlik oldu.)Asfalt diye bir şey belirli yerler hariç yok desem yalan olmaz. Boxer kesinlikle berbat yollar için yapılmış.

İyi ki Boxer ve iyi ki MC32 almışım diyorum.
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
Şu sıralar yağmur sağlam yağıyor. İstemeyerek de olsa sağanak yağışta kullanmak zorunda kaldım. MC32 ler parasının hakkını verdi.

Boxer kış motoru oldu artık. Şehrimizin olmayan alt yapısı son yağmurlarla iyice altüst oldu; krater gibi dev lakalar, çukurlar,dağdan sürüklenip gelmiş mıcır yığıntıları, (üstüne bir de bitmeyen yol çalışmaları da eklenince tam şenlik oldu.)Asfalt diye bir şey belirli yerler hariç yok desem yalan olmaz. Boxer kesinlikle berbat yollar için yapılmış.

İyi ki Boxer ve iyi ki MC32 almışım diyorum.
değerli yurdukoru, mc32 lerin ön tekerleği de arka tekerlek standartında almak istiyorum,, bir sorun çıkar mı,
ön çamurlukta fazla sıkışma yapabilir mi, benim ön çamurluk çamurdan ya da takozsuzluktan kırıldı, ben de orijinal almadım daha, çünkü çamurlu yollarda sıkışıyor, sobacılarda 1 cm lik sacla idare ettim, çamurlu patika yollarda çamurluksuz mecbur kullanıyorum..
motor, patika yollarda mükemmel ama şu çamurluk dizaynı çamur sıkıştırıp kilitlendiğinden sorun oluşuyor..
savaları arka tip olarak almak isterim ama acaba ön çamurlukta çok sıkışma yapar mı..
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Şu sıralar yağmur sağlam yağıyor. İstemeyerek de olsa sağanak yağışta kullanmak zorunda kaldım. MC32 ler parasının hakkını verdi.

Boxer kış motoru oldu artık. Şehrimizin olmayan alt yapısı son yağmurlarla iyice altüst oldu; krater gibi dev lakalar, çukurlar,dağdan sürüklenip gelmiş mıcır yığıntıları, (üstüne bir de bitmeyen yol çalışmaları da eklenince tam şenlik oldu.)Asfalt diye bir şey belirli yerler hariç yok desem yalan olmaz. Boxer kesinlikle berbat yollar için yapılmış.

İyi ki Boxer ve iyi ki MC32 almışım diyorum.

Selam Abi.
Mc32 yi yaz kis kullansak bir sorun cikar mi?
Bir de bu lastiklerle viraja yatilir mi?
Malum dişli bir yapisi var virajda yol tutusunu ne yönde eetkiler?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
değerli yurdukoru, mc32 lerin ön tekerleği de arka tekerlek standartında almak istiyorum,, bir sorun çıkar mı,
ön çamurlukta fazla sıkışma yapabilir mi, benim ön çamurluk çamurdan ya da takozsuzluktan kırıldı, ben de orijinal almadım daha, çünkü çamurlu yollarda sıkışıyor, sobacılarda 1 cm lik sacla idare ettim, çamurlu patika yollarda çamurluksuz mecbur kullanıyorum..
motor, patika yollarda mükemmel ama şu çamurluk dizaynı çamur sıkıştırıp kilitlendiğinden sorun oluşuyor..
savaları arka tip olarak almak isterim ama acaba ön çamurlukta çok sıkışma yapar mı..

Seyit kardeşim selamlar.

Bu aslında benim de düşündüğüm bir şeydi yani öne de 130 luk takmak. Ancak çamurluğu iptal edip bir cross çamurluğunu doğrudan çatalın bittiği yere monte etmek lazım. (Ön farın bittiği yerin hemen altı) Zaten orada 2 tane deliği hazır. Piyasada bol miktarda universal yani her markaya uyan kros ön çamurluklar var. Yani uzun lafın kısası kros çamurluğu şart yoksa çamuru sıkıştırır.
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
Seyit kardeşim selamlar.

Bu aslında benim de düşündüğüm bir şeydi yani öne de 130 luk takmak. Ancak çamurluğu iptal edip bir cross çamurluğunu doğrudan çatalın bittiği yere monte etmek lazım. (Ön farın bittiği yerin hemen altı) Zaten orada 2 tane deliği hazır. Piyasada bol miktarda universal yani her markaya uyan kros ön çamurluklar var. Yani uzun lafın kısası kros çamurluğu şart yoksa çamuru sıkıştırır.

sevgili yurdukoru, valla süpersin,, kros çamurluk monte yerinden hiç haberimiz yoktu, servis dahi habersiz..
gittim baktım, gördüm..dediğin gibidir, süper valla.. bu motor artık kros motor da olabilir şimdi.. artık 130 luğu takabiliriz..
lastikleri çivileme hakkında lastikçiler bilir sanırım..
selam ile..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
sevgili yurdukoru, valla süpersin,, kros çamurluk monte yerinden hiç haberimiz yoktu, servis dahi habersiz..
gittim baktım, gördüm..dediğin gibidir, süper valla.. bu motor artık kros motor da olabilir şimdi.. artık 130 luğu takabiliriz..
lastikleri çivileme hakkında lastikçiler bilir sanırım..
selam ile..

Rica ederim ne demek, yardımcı olabildiysem ne mutlu. Peruda meksikada satılan modellerde resimdeki gibi. Resmi büyütüp dikkatlice bakarsan tam o dediğim yere 2 civatayla bağlandığını görebilirsin. Çamurluk olarak herhangi bir çinli kros çamurluğunu 15-20 liraya alabilirsin.
Boxer-BM150-NEGRA-CHACARERA.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

Selam Abi.
Mc32 yi yaz kis kullansak bir sorun cikar mi?
Bir de bu lastiklerle viraja yatilir mi?
Malum dişli bir yapisi var virajda yol tutusunu ne yönde eetkiler?

A.S. kardeşim.

Biliyorsun ben geçen haftaya kadar hep kuru havada kullandım gayet te güzeldi.

Virajlarda ne kadar gerekiyorsa yatırdım, tersine önceki lastiklerine göre daha güvenli yatıyor, önceki gibi kayacak hissi vermiyor. (Yatmaktan kastım virajlarda hafifçe eğiliyoruz, Valentino Rossi değiliz :) )

Dişli lastikler de virajda yatıyor. Daha onceki transalpimdeki enduro lastikler gayet güzel yatiyordu. Ancak yine de unutmamak gerekir ki altımızdaki 2700 liralık hint malı bir Boxer :) Fazla aksiyona gerek yok, yarına kalabilmek için :)
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Haftasonu hava çok güzeldi. Biz de fırsat bu fırsat soluğu köyde aldık.







Motorun çekişi yokuşlarda çok çok güzel. Hızı motora göre değil yola göre ayarlıyorum. Çıkmam demiyor.
Lastiklerin kaydığını söylemişlerdi arkadaşlar ama neredeyse 70-80 derece meyilli toprak yokuşlarda ne inerken ne çıkarken hiç kaymadı. Hele bir yokuş vardı araba zor çıkıyor, orada sıkıntı yaşar mıyım acaba diyordum, bana mısın demedi.
Ancak canımı sıkan bir şey oldu. Motoru alırken lastik hava ayarını yapılmış olarak almıştım. En azından sorunca böyle cevap almıştım. Ben de öyle 100km. yol yapmışım. İki kişi de bindim. Ancak dün hava ayarını bir de ben kontrol edeyim dedim, baktım ne ön ne de arka lastiğin ayarı tamdı. Hatta arka lastiğe hava basınca 14 den yukarı çıkmaya başladı basınç. Acaba lastiklere herhangi bir zararı olmuş mudur?
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Haftasonu hava çok güzeldi. Biz de fırsat bu fırsat soluğu köyde aldık.

[url]http://i.hizliresim.com/k1YRam.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/bg4R0d.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/Gp1XJ6.jpg[/url]

Motorun çekişi yokuşlarda çok çok güzel. Hızı motora göre değil yola göre ayarlıyorum. Çıkmam demiyor.
Lastiklerin kaydığını söylemişlerdi arkadaşlar ama neredeyse 70-80 derece meyilli toprak yokuşlarda ne inerken ne çıkarken hiç kaymadı. Hele bir yokuş vardı araba zor çıkıyor, orada sıkıntı yaşar mıyım acaba diyordum, bana mısın demedi.
Ancak canımı sıkan bir şey oldu. Motoru alırken lastik hava ayarını yapılmış olarak almıştım. En azından sorunca böyle cevap almıştım. Ben de öyle 100km. yol yapmışım. İki kişi de bindim. Ancak dün hava ayarını bir de ben kontrol edeyim dedim, baktım ne ön ne de arka lastiğin ayarı tamdı. Hatta arka lastiğe hava basınca 14 den yukarı çıkmaya başladı basınç. Acaba lastiklere herhangi bir zararı olmuş mudur?

Motorunuzu aldıktan sonra ne kadar zaman geçti? Benim bildiğim haftada bir falan lastik hava basıncı kontrol edilmelidir, havası iner.
 
Katılım
18 Kas 2014
Mesajlar
295
Merhabalar

Şu an ehliyet alma sürecindeyim 27 aralıkta sınava girip ocak sonunda ehliyetimi alıyorum.
İlk motor arayışımda sürekli karşıma bu motor geliyor sebebi de malum fiyat indirimi 2736 lira olması ve 150 cc olması.
93 kilo 1.84 boy biraz iriceyim yani , bu motorun boyutları nelerdir bu cüssede kullansam komik gözüküyor mü motordan bu cüsse ile nasıl bir performans alınır ?

Şimdiden teşekkürler cevaplar için
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Merhabalar

Şu an ehliyet alma sürecindeyim 27 aralıkta sınava girip ocak sonunda ehliyetimi alıyorum.
İlk motor arayışımda sürekli karşıma bu motor geliyor sebebi de malum fiyat indirimi 2736 lira olması ve 150 cc olması.
93 kilo 1.84 boy biraz iriceyim yani , bu motorun boyutları nelerdir bu cüssede kullansam komik gözüküyor mü motordan bu cüsse ile nasıl bir performans alınır ?

Şimdiden teşekkürler cevaplar için

Performans konusunda kesinlikle sıkıntı olmaz. Ben de 1,83 boy ve 92 kilo şu anda :) Profil fotoğrafımdan bakabilirsin. Ve bu halimle bile motor bana azıcık yüksek geldi.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Boxer muadillerine göre baya yüksek. 2 kişi+tam yükle binsek bile hiç bir hız kasisinde altı sürtmüyor. Ancak şunu da belirtmeliyim; gidonu tam tur çevirince dizime değiyor. (Boyum 1.76) Bu yüzden bir ara gidonu yükseltmeyi düşündüm ama zamanla alıştım. Keşke gidon daha yüksek ve jantlar 17" değil de 18" olsaymış. Öte yandan diğer Cg tipi motorlarla yan yana gelince bizimki dev gibi kalıyor.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Ben mondial prince ten sonra bunu kullanıyorum boyum 1.93 kilo 97 bana uyuyor tamam bi tık ufak ama bu boyla 7000 km cg kullandim bu yüzden size bu motor boydan sıkıntı yaratmaz.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Motorunuzu aldıktan sonra ne kadar zaman geçti? Benim bildiğim haftada bir falan lastik hava basıncı kontrol edilmelidir, havası iner.

1 hafta falan olmuştu. Bence haftalık lastik basınç kontrolü çok fazla. Arabada 3-5 ay hiç baktırmadığım halde havanın stabil durduğu oluyor. Motor lastiğinde bu durum neden farklı olsun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

Facebook grubunda bir arkadaş lastiklerini dişli lastik ile değiştirmiş.

[url]http://i.hizliresim.com/ayyyRR.png[/url]

Lastikler hoş da o kütükler neyin nesi acaba. Yeni bir trend mi yoksa :)
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
22
Merhaba,

Bizim gidonların ölçüsünü bilen yada ölçen var mı? 1 inch yada 7/8 inch hangisidir?
 

G.G

Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
23
Merhabalar,
Ocak ayında bir motosiklet alacağım.
2500-3000 tl arasında bütçem var ve alacağım motora en az 3-4 yıl bineceğim. Boy 1.98 kilo 95.
Sıfır boxer, 2.el keeway superlight 150 veya yine çin malı 150-250cc arası cruiser motosikletler var bütçeme uygun.
Ne tavsiye edersiniz?
 
Katılım
18 Kas 2014
Mesajlar
295
Merhabalar

boxer önerdiler bana da 2736 liraya indiği için başlangıç motoru olarak

1.84 boy , 92 kilo bir cüsse ile nasıl gözükürüm üstünde , benzer ebatlarda bir arkadaş var mı ? Rüzgar alması olsun görünüş olsun nasıl durur ? Tabi ki satın almadan önce deneyeceğim ama fikirlerinize ihtiyacım var.
 
Katılım
11 Ara 2014
Mesajlar
8
arkadaşlar ben yeni katıldım uzun zamandır cgl kullanıyorum bu motorun sele yüksekliği çok mu fazla yakın biryerde satan ve kullanan görmedim boy 1.61
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst