Şu sıralar yağmur sağlam yağıyor. İstemeyerek de olsa sağanak yağışta kullanmak zorunda kaldım. MC32 ler parasının hakkını verdi.
Boxer kış motoru oldu artık. Şehrimizin olmayan alt yapısı son yağmurlarla iyice altüst oldu; krater gibi dev lakalar, çukurlar,dağdan sürüklenip gelmiş mıcır yığıntıları, (üstüne bir de bitmeyen yol çalışmaları da eklenince tam şenlik oldu.)Asfalt diye bir şey belirli yerler hariç yok desem yalan olmaz. Boxer kesinlikle berbat yollar için yapılmış.
İyi ki Boxer ve iyi ki MC32 almışım diyorum.
Boxer kış motoru oldu artık. Şehrimizin olmayan alt yapısı son yağmurlarla iyice altüst oldu; krater gibi dev lakalar, çukurlar,dağdan sürüklenip gelmiş mıcır yığıntıları, (üstüne bir de bitmeyen yol çalışmaları da eklenince tam şenlik oldu.)Asfalt diye bir şey belirli yerler hariç yok desem yalan olmaz. Boxer kesinlikle berbat yollar için yapılmış.
İyi ki Boxer ve iyi ki MC32 almışım diyorum.



