- Katılım
- 21 Eyl 2012
- Mesajlar
- 287
Ali reis 17 merhaba yaptıgım yorumu gerçekçi bulmamışsınız kesinlikle saygı duyarım ayrıca servisçilik yapmıyorum uluslar arası bir firmada Müdür olarak çalışmaktayım benim burada savunduğum şey bu kadar adam bi 300 tl indirim yapıldı diye ayaklandı ben anlamadım bu kadar hakkımızı arayan bi insansak eğer ülkemizdeki benzin fiyatları için hakkımızı arıyalım.
Bu arada yeni indirimle yeni bajaj boxer alacak olan arkadaşlara şimdiden Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
Bu arada yeni indirimle yeni bajaj boxer alacak olan arkadaşlara şimdiden Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.