Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Ali reis 17 merhaba yaptıgım yorumu gerçekçi bulmamışsınız kesinlikle saygı duyarım ayrıca servisçilik yapmıyorum uluslar arası bir firmada Müdür olarak çalışmaktayım benim burada savunduğum şey bu kadar adam bi 300 tl indirim yapıldı diye ayaklandı ben anlamadım bu kadar hakkımızı arayan bi insansak eğer ülkemizdeki benzin fiyatları için hakkımızı arıyalım.
Bu arada yeni indirimle yeni bajaj boxer alacak olan arkadaşlara şimdiden Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin
.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Bakıyorum da bizim foruma çakmalar gelmiş boyuna atıyorlar.Hoş geldiniz de mevzu bizim mevzuu.Tek rahatsızlık şu an a kadar bu motoru alanların konusu.Bmw-Suzuki vs.nin cilerin değil.Motoru kötüleyen de yok.Sadece bajaj ın başka ürün gamında da bu olay ne zaman olur alacaklar sabretsin boxercıların tecrübesi konuşuyor.Ben eylül de aldım.motoru bildiğim halde bekledim.Bundan sonra alacaklar biraz daha sabırlı olsun.Ha boxer alacaklar bayidekilerden hemen alsın.Bundan sonrakilerde kalite yönünden bir değişiklikte olurmu diye acele etsinler derim.Şuan tutarsızlığı oynayan kuralkan+bajaj a boxer ın dışında; ben bundan sonra kimse alet olmasın bizim yaşadığımız kulaklarına tecrübe olsun.Kaç tane pulsar,discover satıldı onları göreceğim.Ç.Kale de ben hiç görmedim mesela.Millet şimdi onlarda da zam değil indirim bekleyecek ve beklemeli de.Devir hesap devri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Tşk. ederim.ve diyorumki bizimkinden alacaklar zaten hemen alsın.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Bakıyorum da bizim foruma çakmalar gelmiş boyuna atıyorlar.Hoş geldiniz de mevzu bizim mevzuu.Tek rahatsızlık şu an a kadar bu motoru alanların konusu.Bmw-Suzuki vs.nin cilerin değil.Motoru kötüleyen de yok.Sadece bajaj ın başka ürün gamında da bu olay ne zaman olur alacaklar sabretsin boxercıların tecrübesi konuşuyor.Ben eylül de aldım.motoru bildiğim halde bekledim.Bundan sonra alacaklar biraz daha sabırlı olsun.Ha boxer alacaklar bayidekilerden hemen alsın.Bundan sonrakilerde kalite yönünden bir değişiklikte olurmu diye acele etsinler derim.Şuan tutarsızlığı oynayan kuralkan+bajaj a boxer ın dışında; ben bundan sonra kimse alet olmasın bizim yaşadığımız kulaklarına tecrübe olsun.Kaç tane pulsar,discover satıldı onları göreceğim.Ç.Kale de ben hiç görmedim mesela.Millet şimdi onlarda da zam değil indirim bekleyecek ve beklemeli de.Devir hesap devri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Tşk. ederim.ve diyorumki bizimkinden alacaklar zaten hemen alsın.

KATILIYORUM.
 

wew

Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
4
konu şuana kadar motoru alanların konusu ise onlar direk kuralkan veya bajaja başka bi platformadan ulaşabilirler yada başka bi konu sayfası açabilirler kanımca :) kader böyleimiş biz 2015 çakma motorlarından almak durumunda kalacaz artık :p şaka biryana, herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
1
Ekrem Bey, bu yıl Boxer tercih edenlere bir jest yapmalısınız. Bir çift kaliteli lastik hediye edebilirsiniz örneğin. Motosikletten genel olarak memnunuz. Şahsen ben satmayı düşünerek almadım. Ama para kolay kazanılmıyor. Asgari ücretle çalışanlar için 300 TL kaydadeğer bir miktardır. Yeni alacakların yanında bizleri de düşünmeniz gerek.
Saygılarımla...
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
İndirim yerine zam yapılsaydı herkesin yüzü gülecek 2 eli deyer kazanacakdı belki fiyat artışını bile az bulan olacakdı yeni yıla girerken zam yerine indirim yapılması ilginç ,
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Ali bey ; Çakmalar gelmiş şeklinde banamı hitap ettiniz ?

Şahsınıza böyle bir şey asla.Öyle anladınız ise özür dilerim.Yoruma tamam ama hakarete asla

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------

Ekrem ata bey;herkes motoruna lastik derdinde bari bizim ölçülere tam uyan kaliteli bir lastik ürettirinde teknik olarak ölçüsü bize uysun
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
Benim bildigim motor ilk piyasaya girerken en uygun fiyatta girer guvenerek alan insanlar ileriye donuk kar ettirilir bu guvenlerinden dolayi burda ise tam tersi ilk guvenenler kaziklandi 300 tl de degilim hayatta cok kaziklar yedik bu da onlardan biri oldu.bu ticari anlayisa karsiyim ..bu indirimi yapmis olmanizinda satislara etki edecegini sanmiyorum sadece almaya karar veren arkadaslar daha uygun almis olacaklar ...
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Yahu arkadaşlar yeter artık. Bir malın yüksek fiyattan satılıp sonradan fiyatın indirilmesi gibi bir kampanya türü ticari anlayışa karşısınız AMA düşük fiyattan alıp malın fiyatının yükselmesini isteyip (umarak) ikinci elde satarak kar elde etme gibi bir ticari anlayışa hiç karşı değilsiniz, bravo. Siz bu malı satmak için mi alıyorsunuz? Hayır ise motorunuzdan memnunsanız keyfini çıkartın. Bunun gibi bir fiyat indirimi herhangi bir üründe olabilir, o zaman da böyle mi davranırdınız yoksa tüh deyip geçer miydiniz? Bence abartıyorsunuz ve objektif düşünmüyorsunuz.
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Öncelikle herkese selamlar olsun. Ben de bajaj boxer alıp scrambler tipine çevirmeye niyetliyim. Bilenlere bir sorum olacak, motora kuyruk düşünmüyorum, bu da seleyi kısaltma demek, aşağı yukarı şu linkteki gibi bir kuyruk düşünüyorum http://designyoutrust.com/wp-content/uploads/2014/02/the-scrambler-di-ferro-motorcycles-4.jpg

Bu tip gelir mi, gelirse iki kişi birilerini mi?

Özellikle bu çalışmaya başlamış arkadaşlardan yardım alabilirsem sevinirim.

Herkese iyi sürüşler, kazası belasız.
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
Suleyman sen servissin galiba bagzi hic gormedigim arkadaslar yorum yapiyorlar..sabahlari 20dk motor isinmadan calismiyor isiklarda arada istop ediyor bunlari sineye cektik birde bu olunca sinir tepeme cikti neyim zevkini cikarayim dandik lastikler yuzinden az kalsin oluyordum birde arkadas motorun zevkini cikarin diyor ...
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Samacmaliyorsunuz arkadaslar su an motosikletin fiyati 300 tl artasaydi kimse yine kar yapamiyacakti siz hic kâr yapmak icin sıfır araç alan gördünüzmu para değer kaybederken yeni yıla girince bi de BAJAJ dan dolayı fiyat kaybetmek zorluyor beni ve diger kullanicilari şu da var çoğu yorum yapan bazi arkadaşimiz bu motora sahip değil almamış gelmiş bize laf söylüyor yeter bilmem ne merak ediyorum kaçınızin başına bu şekil bişey gelse ayni yorumlari yapar? Bide motor kotulemekten kasıt su olmalı motorun atıyorum malzeme kalitesi ortadir sen.dersinki Çinliden bile kotu dersen kotulersin ama kalkmış tavsiye etmicem demis arkadaş bu.KÖTÜLEMEMI tabi ki değil özgür bireyleriz ister tavsiye eder ister.tavsiye etmez .
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Valla arkadaşlar 4 gündür bu başlığı takip ediyorum. sustum sustum ama dayanamadım. Burada da şöyle sattık böyle sattık diyor bayii ama. bende yolda bpxer dışında bir tane discover bile görmedim. anladığım kadarıyla sorun boxer'ın fiyatının düşmesinden ziyade, insaların bu motorla ilgili olan sorunlarının motosikletin fiyatının düşünce kullanıcılar artık gerçekten kazık yediğini düşünmeye başlamışlar zannedersem
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Valla arkadaşlar 4 gündür bu başlığı takip ediyorum. sustum sustum ama dayanamadım. Burada da şöyle sattık böyle sattık diyor bayii ama. bende yolda bpxer dışında bir tane discover bile görmedim. anladığım kadarıyla sorun boxer'ın fiyatının düşmesinden ziyade, insaların bu motorla ilgili olan sorunlarının motosikletin fiyatının düşünce kullanıcılar artık gerçekten kazık yediğini düşünmeye başlamışlar zannedersem
Bazı eksik yanlarını soylicem ama diyecekler ki motoru kötülüyorlar bu yüzden ortamın durulmasıni bekliyorum
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Bazı eksik yanlarını soylicem ama diyecekler ki motoru kötülüyorlar bu yüzden ortamın durulmasıni bekliyorum

tabiki siz kullananlar olarak daha iyi bileceksiniz fakat, okuduğum ve gördüğüm kadarıyla samimi fikrimi söyleyecek olursam. bu bütçeye piyasada alınabilecek en iyi motosiklet diyebilirim
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
16
Fiyat düşünce motorun kullanıcıları olan bizler haklı olarak tepki gösterdik. Dikkatimi çeken bu konuda hiç yazı yazmamış motoru boxer olmayan kişiler konuya müdahil olup kuralkandan yana tavır sergiliyorlar. Doğal olarakta acaba bu kişiler kanuni bayisi mi ya da ithalatçı firmayla bağlantıları mi var diye düşündürüyorlar insanı.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Fiyat düşünce motorun kullanıcıları olan bizler haklı olarak tepki gösterdik. Dikkatimi çeken bu konuda hiç yazı yazmamış motoru boxer olmayan kişiler konuya müdahil olup kuralkandan yana tavır sergiliyorlar. Doğal olarakta acaba bu kişiler kanuni bayisi mi ya da ithalatçı firmayla bağlantıları mi var diye düşündürüyorlar insanı.

ÖHHHÖÖÖÖMMM genelleme yapmayalım :)

inanın sonuna kadar haklısınız ki kuralkan bunu windy s te de yaptı 2900 tl den verdiği 2014 windy leri daha geçen ay 2600 e çekti. bunu araştırın bak. nereden mi biliyorum. çünkü discover dan önce 2014 windy s almıştım 2900 tl ye. takas için bayiye götürdüğümde motosikletin sıfır fiyatının 2600 tl olduğunu ve bana motoru alırken takasta söyledikleri fiyatının 300 tl altını söylediler. tabi bunun daha öncesinde bir sürü hengame yaşadım kuralkan servisi ile. tabi onlar buranın servisi ile alakalı diye düşünüp konunun bahsini bile açmıyorum artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst