Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2014
Mesajlar
22
Motoru almaya gittiginizde yaptiginiz 10 dakikalik deneme surusu sirasinda anlayamayacaginiz sorunlari var.

Motora yeni yeni isinmaya basladim. O da bu forum ve buradaki insanlarin iyi niyetle herseye cevap vermeleri sayesindedir. Bu sayede motor duzeldi. Ilk aldigim zamanki gibi olsaydi kullanmazdim.

Motoru ilk almis olanlar simdi alacak olan arkadaslar kadar bilgi sahibi olmadan biraz kumar oynayarak, burada Ekrem beyin konusmalarindaki samimiyeti sayesinde aldilar. Simdi bi arkadasimin arkadasi alacak olsa burayi okusa dahi bana soruyor alayim mi diye bende sorunlari oldugunu ama cozulebilecegini, bildigim kadariyla yardimci olabilecegimi soylerken simdi sadece deneme surusunde anlayamayacagi sorunlarini anlatir karari kendisine birakirim. Bu kotulemek degildir. Kimse de bunun icin kimseyi suclamamali.

Indirim olduguna sevinen arkadaslarin argumanlarina bakar misiniz?

-yamahadan bmw den ornek veriyor (burada 300 liranin derdinde olan insan yamaha alabilirmis gibi. Yada indirim yapildiginda o insanlar kizmamis gibi)
-arabaya binmedim boxera bindim benzin parasi cebime kaldi diyor. (Sanki baska motorla gezse parasi cebine kalmayacakmis gibi)
-300 lira yuzunden motor alamayanlar alacak diyor.
(Osiman nickli arkadasim ne zor sartlarda aldigini soyledi zaten)
-benzine indirim gelse yine keriz mi oluyoruz diyor
(Dunyada petrol fiyatlari gunden gune duserken benzin fiyati hala ayni kaldigi icin keriz gibi hissetmeliyiz.)

Olan oldu artik yapacak birsey yok. Ama hala bunun nasil bir satis politikasi oldugunu, Turkiye' deki pazara girmeden nasil bir fizibilite calismasi yapildigini merak ediyorum ben.

Ekrem beyin yapabilecegi birsey oldugunu da dusunmuyorum. Buradan kendisine edilen sitemler aslinda sahsina degil kuralkan ve bajajadir.

Ekrem beyin soyledigi bu fiyat politikasini uygulayan mr. Manish kast sisteminde en alt tabakaya duser umarim :)
 

MKU

Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
14
İndirim bizim milletin bünyesinin alışık olduğu bir şey değil. Zam gelseydi bu kadar tepki gelmezdi :)
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
16
İndirim bizim milletin bünyesinin alışık olduğu bir şey değil. Zam gelseydi bu kadar tepki gelmezdi :)

Hala ayni cümleleri okuyorum zoruma gidiyor.... abicim ben zaten almışım motoru indirimin bana faydasi varda ben anlamayacak kadar gerizekali miyim?
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
arkadaş bir mal alirken 2.el piyasasinida düşünceksin parayı cöpe atacak kadar zengin değiliz ihtiyacim olduğu zaman tabiki satabilmeliyim 2500 satabilcem boxer şimdi en fazla 2000 tl eder 300+500 =800 tl zarar ...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Motoru almaya gittiginizde yaptiginiz 10 dakikalik deneme surusu sirasinda anlayamayacaginiz sorunlari var.

Motora yeni yeni isinmaya basladim. O da bu forum ve buradaki insanlarin iyi niyetle herseye cevap vermeleri sayesindedir. Bu sayede motor duzeldi. Ilk aldigim zamanki gibi olsaydi kullanmazdim.

Motoru ilk almis olanlar simdi alacak olan arkadaslar kadar bilgi sahibi olmadan biraz kumar oynayarak, burada Ekrem beyin konusmalarindaki samimiyeti sayesinde aldilar. Simdi bi arkadasimin arkadasi alacak olsa burayi okusa dahi bana soruyor alayim mi diye bende sorunlari oldugunu ama cozulebilecegini, bildigim kadariyla yardimci olabilecegimi soylerken simdi sadece deneme surusunde anlayamayacagi sorunlarini anlatir karari kendisine birakirim. Bu kotulemek degildir. Kimse de bunun icin kimseyi suclamamali.

Indirim olduguna sevinen arkadaslarin argumanlarina bakar misiniz?

-yamahadan bmw den ornek veriyor (burada 300 liranin derdinde olan insan yamaha alabilirmis gibi. Yada indirim yapildiginda o insanlar kizmamis gibi)
-arabaya binmedim boxera bindim benzin parasi cebime kaldi diyor. (Sanki baska motorla gezse parasi cebine kalmayacakmis gibi)
-300 lira yuzunden motor alamayanlar alacak diyor.
(Osiman nickli arkadasim ne zor sartlarda aldigini soyledi zaten)
-benzine indirim gelse yine keriz mi oluyoruz diyor
(Dunyada petrol fiyatlari gunden gune duserken benzin fiyati hala ayni kaldigi icin keriz gibi hissetmeliyiz.)

Olan oldu artik yapacak birsey yok. Ama hala bunun nasil bir satis politikasi oldugunu, Turkiye' deki pazara girmeden nasil bir fizibilite calismasi yapildigini merak ediyorum ben.

Ekrem beyin yapabilecegi birsey oldugunu da dusunmuyorum. Buradan kendisine edilen sitemler aslinda sahsina degil kuralkan ve bajajadir.

Ekrem beyin soyledigi bu fiyat politikasini uygulayan mr. Manish kast sisteminde en alt tabakaya duser umarim :)

Olay bu. Kesinlikle katılıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

arkadaş bir mal alirken 2.el piyasasinida düşünceksin parayı cöpe atacak kadar zengin değiliz ihtiyacim olduğu zaman tabiki satabilmeliyim 2500 satabilcem boxer şimdi en fazla 2000 tl eder 300+500 =800 tl zarar ...

Evet haklısınız.Bende bunu diyorum.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Zam konusunda ben ve rahatsız olan arkadaşlar;biz tepkimizi koyduk,sanırım mesaj birilerince alındı.Zamdan rahatsız olmayanların yazılarını ben şahsen ciddiye almayacağım sizde ciddiye almayın derim.İndirimi savunanların da bundan sonra burada başka konularda ne gibi katkıları olacak .Onu bekleyelim hepinize saygılar,Rabbim; kazasız,belasız ve arızasız sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motoru almaya gittiginizde yaptiginiz 10 dakikalik deneme surusu sirasinda anlayamayacaginiz sorunlari var.

Motora yeni yeni isinmaya basladim. O da bu forum ve buradaki insanlarin iyi niyetle herseye cevap vermeleri sayesindedir. Bu sayede motor duzeldi. Ilk aldigim zamanki gibi olsaydi kullanmazdim.

Motoru ilk almis olanlar simdi alacak olan arkadaslar kadar bilgi sahibi olmadan biraz kumar oynayarak, burada Ekrem beyin konusmalarindaki samimiyeti sayesinde aldilar. Simdi bi arkadasimin arkadasi alacak olsa burayi okusa dahi bana soruyor alayim mi diye bende sorunlari oldugunu ama cozulebilecegini, bildigim kadariyla yardimci olabilecegimi soylerken simdi sadece deneme surusunde anlayamayacagi sorunlarini anlatir karari kendisine birakirim. Bu kotulemek degildir. Kimse de bunun icin kimseyi suclamamali.

Indirim olduguna sevinen arkadaslarin argumanlarina bakar misiniz?

-yamahadan bmw den ornek veriyor (burada 300 liranin derdinde olan insan yamaha alabilirmis gibi. Yada indirim yapildiginda o insanlar kizmamis gibi)
-arabaya binmedim boxera bindim benzin parasi cebime kaldi diyor. (Sanki baska motorla gezse parasi cebine kalmayacakmis gibi)
-300 lira yuzunden motor alamayanlar alacak diyor.
(Osiman nickli arkadasim ne zor sartlarda aldigini soyledi zaten)
-benzine indirim gelse yine keriz mi oluyoruz diyor
(Dunyada petrol fiyatlari gunden gune duserken benzin fiyati hala ayni kaldigi icin keriz gibi hissetmeliyiz.)

Olan oldu artik yapacak birsey yok. Ama hala bunun nasil bir satis politikasi oldugunu, Turkiye' deki pazara girmeden nasil bir fizibilite calismasi yapildigini merak ediyorum ben.

Ekrem beyin yapabilecegi birsey oldugunu da dusunmuyorum. Buradan kendisine edilen sitemler aslinda sahsina degil kuralkan ve bajajadir.

Ekrem beyin soyledigi bu fiyat politikasini uygulayan mr. Manish kast sisteminde en alt tabakaya duser umarim :)

Yazdığım şeyi anlamıyor musun yoksa anlamıyormuş gibi mi yapıyorsun çözemedim. Yamaha ve BMW'deki indirim 300 TL'miymiş bir kez daha oku istersen. Birinde 10 bin TL'den, birinde de 15 bin TL'den bahsediyorum. Bajaj 300 TL indirim yerine 1000 TL zam yapsaydı ne diyecektin ? Herkes lanet okurken sen sevinecek miydin, yoksa yanlış mı anlıyorum ? Ekrem Beyi yapacağı birşey var; gidip yalvar yakar Bajaj'la konuşup, "Ne olur bu motorun fiyatını arttıralım, insanlar düşük fiyattan motor almak istemiyorlar" demesi gerekir.

İnşallah diğer modelleri, özellikle de NS200'ü düşürsünler.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Zam konusunda ben ve rahatsız olan arkadaşlar;biz tepkimizi koyduk,sanırım mesaj birilerince alındı.Zamdan rahatsız olmayanların yazılarını ben şahsen ciddiye almayacağım sizde ciddiye almayın derim.İndirimi savunanların da bundan sonra burada başka konularda ne gibi katkıları olacak .Onu bekleyelim hepinize saygılar,Rabbim; kazasız,belasız ve arızasız sürüşler nasip etsin.

Ben bişey değişeceğini sanmıyorum.
Şu da var arkadaşlar son olarak hatırlarsanız memnun olmazsam 6 ay iade edebilecektim Ekrem Beyin sözü idi.
Neyse dedim adam o kadar aradı sıfır kutu gönderdi çok büyük bi sorun olmadan bunu istismar etmiyiim en son fiyat olayı çıkınca ben geri vermek istiyorum diye mesaj attım işte neyinden memnun değilsin falan dedi dedim servis motorun bakımını sokakta dükkana bile almadan çırağa yaptırdı ön takım 3 kere sıkıldı ve son olarak bu sıralar dedim motorun rolantisi 3-5 sn takılı kalıyo örnek boşa düşürüdüm ışıklarda motor 5 sn en aşağı gaz veriyo buda vitesi bire atarken şanzımanın ömründen yiyo beyse normalde en geç ertesi gün mesaj atan adam 2 günden beri hiç mesaj atmıyor.Neyse bunuda bilin istedim arar ya da mesaj atarasa geri falan da vermiyorum kimseden minnet duycak halimiz yok paramla rezil oluyorum şov yapılırken yapıyorlardı. Şu an haftaya bi abimizle görüşücem ve motoru elden çıkarıcam her marşa bastığımda kendimi keriz hissederim çünkü tabi takas veya satabilirsem gerçi bu zamanda da kim alırya bakalım şu aralar hiç binesim yok motora .

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

Yazdığım şeyi anlamıyor musun yoksa anlamıyormuş gibi mi yapıyorsun çözemedim. Yamaha ve BMW'deki indirim 300 TL'miymiş bir kez daha oku istersen. Birinde 10 bin TL'den, birinde de 15 bin TL'den bahsediyorum. Bajaj 300 TL indirim yerine 1000 TL zam yapsaydı ne diyecektin ? Herkes lanet okurken sen sevinecek miydin, yoksa yanlış mı anlıyorum ? Ekrem Beyi yapacağı birşey var; gidip yalvar yakar Bajaj'la konuşup, "Ne olur bu motorun fiyatını arttıralım, insanlar düşük fiyattan motor almak istemiyorlar" demesi gerekir.

İnşallah diğer modelleri, özellikle de NS200'ü düşürsünler.

Yanlış anlıyorsun arkadaşım. Biz şundan bahsediyoruz allah aşkına sen sıfı cbfyi al şu an 5800 nakit fiyata 2 ay sonra motor 5 bin tl olsun hiç mi için acımaz ? Bide yeni bir marka girdiği piyasada fiyat mı dener yoksa tutulmak için verebileceği en düşük fiyatı mı söyler. Madem bu motor 2700 tlye satılabiliyordu niye size ilk güvenip alanları kazıkladınız demeye hakkımız yok mu?
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bAJAJ BOXERA İNDİRİM GELMESİNE ÜZÜLEN TEPKİ GÖSTEREN İNSANCIKLAR SİZLERE KAÇ GÜNDÜR NE YAZSAM DİYE DÜŞÜNÜP DURUYORUM YAZACAK BİŞEY BULAMADIM...
O KADAR ŞAŞKINIM YANİ SİZ ANLAYIN..

Bİ KEREDE 2.ELDE SATARKEN KAR ETMEYİN BE AYIPTIR GÜNAHTIR BİNLERCE KM DEVİRDİĞİNİZ MOTORLARI SIFIRIYLA AYNI PARAYA SATIYORSUNUZ !!!! sEBEP OLARAK DA PLAKA VE SİGORTA MASRAFINI HEMEN SÖYLEYİVERİYORSUNUZ...

Bİ KEREDE 200 300 LİRA ZARARINA SATIN ONUDA KULLANDIĞINIZA SAYIN..! zATEN 2. ELİN ANLAMI NEDİR Kİ UYGUN FİYATA SATILIR KULLANILMIŞTIR YIPRANMIŞTIR ÇÜNKÜ..! BUNU ANLAMAK ÇOK MU ZOR..?

bAJAJ BOXERA İNDİRİM GELDİYSE GELDİ NE VAR BUNDA ?
ZAM GELSE BİZ ÜZÜLECEKTİK SİZ SEVİNECEKTİNİZ AMA BİZ ZAM GELDİ DİYE ORTALIĞI İNLETMEYECEKTİK 300 LİRA 300 LİRA DİYE BAS BAS BAĞIRMAYACAKTIK..

BİDE BAZI KULLANICI ARKADAŞLAR BİR ÇİFT LASTİK FALAN İSTEMİŞ ??? YAHU "EKREM ATA" SİZİNLE BU KADAR İLGİLENİYO SORUNLARINIZI GİDERİYO MESAJLARINIZA CEVAP VERİYO DİYE BU KADAR DA ÜSTÜNE GİDİLMEZ Kİ ADAMIN ??

BUNUN GERÇEK HAYATTA DİLENMEK TEN BİR FARKI YOK..!

fORUMDA İSMİNİZ RESMİNİZ GİZLİ DİYE BU KADAR DA YÜZSÜZ OLMANIZA GEREK YOK İNANIN SİZİN ADINIZA BEN UTANIYORUM..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
SANANE YA BOXER KULLANANLARIN DIŞINDA HERKES YAZIYOR YA. İNSANCIK NE? SEN İLK ÖNCE ŞU DİLİNDEN KURTUL.
KAR YAPALIM DİYEN TEK BİR KULLANICI YOK ŞURDA ZATEN ZARAR EDİCEĞİMİZİ BİLİYORUZ. KAÇ GÜNDEN BERİ DÜŞÜNDÜKLERİN BU MU ? SEN BİRAZ DAHA DÜŞÜN O ZAMAN.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
22
Yazdığım şeyi anlamıyor musun yoksa anlamıyormuş gibi mi yapıyorsun çözemedim. Yamaha ve BMW'deki indirim 300 TL'miymiş bir kez daha oku istersen. Birinde 10 bin TL'den, birinde de 15 bin TL'den bahsediyorum. Bajaj 300 TL indirim yerine 1000 TL zam yapsaydı ne diyecektin ? Herkes lanet okurken sen sevinecek miydin, yoksa yanlış mı anlıyorum ? Ekrem Beyi yapacağı birşey var; gidip yalvar yakar Bajaj'la konuşup, "Ne olur bu motorun fiyatını arttıralım, insanlar düşük fiyattan motor almak istemiyorlar" demesi gerekir.



İnşallah diğer modelleri, özellikle de NS200'ü düşürsünler.

Sen beni anlamadın sanırım. Örneğin cebimde 25000 TL para olsa zaten Yamaha yada BMW alırım. Bunu alıcak durumu olsa insanların 300 TL' nin de derdine düşmezler. Zamanında 15000 TL indirim oldu ona bakın diyorsun ya o motoru alan insan için 15000 TL ne ise bajaj için de 300 TL odur. Yapılan indirimlerde o motoru önceden alan insanlar tepki göstermediler mi peki hiç? Şurda konuşulanlardan daha fazlasını söylemişlerdir eminim. Söylediğin en iyi anlamda "halinize şükredin." demekten başka birşey değil.

Motora zam yapılsın diye kimsenin kimseye yalvarmasına gerek yok.İndirim yapılmasına kızılmasının sebebi bajajı hiç bilmeden alan biziz, test eden biziz, çervesine tanıtan biziz pahalıya alan da yine biz olduk. Bu fiyattan daha Türkiye pazarına girerken satılması- ki benim kızdığım nokta bu- sizce de daha mantıklı değil mi? Neden o zaman değil de şimdi yapılıyor? Şirketlerin fiyatları istedikleri zaman değiştirme hakkı olduğunu biliyorum ama yine de anlam veremiyorum.

Bu mantık bana göre şudur. "Motor tuttu, ucuz satalım sürümden kazanalım."

Sonuçta ortada yapılan bir ticaret var ve herkesin kendi çıkarını düşünmesinden daha doğru ne olabilir? Bajaj yada Kuralkan kendi karlarını düşünürken bu insanlarda mağdur olduklarından/hissettiklerinden dolayı 4 sayfa yazı yazmaları çok mu? Tepki gösterilecek tabi ki. Bakın burada da böyle bir indirim oldu ses çıkartmayın, motorumuzun keyfini sürelim iyi çocuk olursak şirinleri görebiliriz mantığı asıl yanlış olan.

Eğer başka bir konuda başka bir haksızlık yapıldığını düşünürsen onu söyle onun için de tepki gösterelim.

Yazdığım uzun yazılar içinde özür dilerim. İçinizden özet geç dediğinizi biliyorum. :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Sen beni anlamadın sanırım. Örneğin cebimde 25000 TL para olsa zaten Yamaha yada BMW alırım. Bunu alıcak durumu olsa insanların 300 TL' nin de derdine düşmezler. Zamanında 15000 TL indirim oldu ona bakın diyorsun ya o motoru alan insan için 15000 TL ne ise bajaj için de 300 TL odur. Yapılan indirimlerde o motoru önceden alan insanlar tepki göstermediler mi peki hiç? Şurda konuşulanlardan daha fazlasını söylemişlerdir eminim. Söylediğin en iyi anlamda "halinize şükredin." demekten başka birşey değil.

Motora zam yapılsın diye kimsenin kimseye yalvarmasına gerek yok.İndirim yapılmasına kızılmasının sebebi bajajı hiç bilmeden alan biziz, test eden biziz, çervesine tanıtan biziz pahalıya alan da yine biz olduk. Bu fiyattan daha Türkiye pazarına girerken satılması- ki benim kızdığım nokta bu- sizce de daha mantıklı değil mi? Neden o zaman değil de şimdi yapılıyor? Şirketlerin fiyatları istedikleri zaman değiştirme hakkı olduğunu biliyorum ama yine de anlam veremiyorum.

Bu mantık bana göre şudur. "Motor tuttu, ucuz satalım sürümden kazanalım."

Sonuçta ortada yapılan bir ticaret var ve herkesin kendi çıkarını düşünmesinden daha doğru ne olabilir? Bajaj yada Kuralkan kendi karlarını düşünürken bu insanlarda mağdur olduklarından/hissettiklerinden dolayı 4 sayfa yazı yazmaları çok mu? Tepki gösterilecek tabi ki. Bakın burada da böyle bir indirim oldu ses çıkartmayın, motorumuzun keyfini sürelim iyi çocuk olursak şirinleri görebiliriz mantığı asıl yanlış olan.

Eğer başka bir konuda başka bir haksızlık yapıldığını düşünürsen onu söyle onun için de tepki gösterelim.

Yazdığım uzun yazılar içinde özür dilerim. İçinizden özet geç dediğinizi biliyorum. :)

Sen de arkadaşım var ya demek istediklerimi açık açık anlatıyorsun katılıyorum.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
İsmet er ;burada insancıklar yok,helal kazanan ve beğenip aldığı malın ucuzlamasına,keşke bende acele etmeseydim diye pişmanlığını dile getiren adam gibi adamlar var.sen bizim işimize burnunu sokma saygılı ol.konuyu kapatalım dedik arı kovanı na çomak sokma.Önce boxer ını al koçum ruhsat fotokopini görelim sonra konuş
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

BOXER 150 fiyatında her sektörde, her firmada, her üründe yaşanabilecek bir fiyat indirimi yapıldı. Bu ilk de değil, son da olmayacak.

Bütün sektörlerde ve ürünlerde bu işlem her zaman yapılır/yapılıyor. Zaman zaman hepimizin başına gelebilir. Bugün almış olduğunuz
cep telefonunu 3 ay sonra daha düşük fiyata alabiliriz. Aynı şekilde gene bugün almış olduğumuz otomobil 3 ay sonra yapılan kampanya ile
daha ucuza satışa sunulabilir. Elbette yüksek fiyattan ürünü alanlar için sevindirici bir durum değil ama böyle bir operasyon her an mümkün. Bu işlemin
onlarca sebebi olabilir. Açıkçası biraz şaşırdım...

Osiman kardeşime de sadece üzüntümü iletiyorum. Şimdi geriye doğru baktım. 22 ağustos tarihinden itibaren onlarca kez mesajlaşmışız. Hiç bir mesajına
cevap vermemezlik yapmadım. Hatta ürün alım sırasında yaşadığı tereddüt için sadece sana mahsus olarak eğer üründen memnun olmazsan 6 ay içinde iade
edebilirsin dedim dün de kendisi ile bu konuyu yazıştım. Kendisine bayiye iade için gidebilirsin dedim ve sadece memnun olmadığın
konu nedir sorusunu sordum ve yukarda açıklanan konuları tarafıma iletti.

"Her mesajıma en geç bir gün sonra cevap veren adam iki gündür mesaj atmıyor" türü ifadelerini yadırgadığımı ifade edeyim.

Şu an halen bayiler toplantısındayız. Dakika zamanım yok desem abartı değil. Osiman kardeşime de bu mesajı dün sabaha karşı 03.00 de yazdım.
Yazılanları okuyunca bayi görüşmesini bıraktım, cevap için bir zaman ayırdım ve yazayım dedim.

Arkadaşlar; BOXER 150 inşallah sektörde çok önemli bir görevi üstlenecek. Bu fiyat aralığı ile bir çok yeni kullanıcının ilk defa
motosiklet ile buluşacağını düşünüyoruz. Henüz ülkemiz kişi başına düşen motosiklet sayısı itibari ile binde 29'ler ile çok düşük seviyelerde.
Bajaj'ın her girdiği ülkede mevcut pazarı büyüttüğünü de biliyoruz. İnşallah ülkemizde de bunların yaşanmasını bekliyoruz. Şu anda yıllık 200.000 seviyesinde
olan motosiklet pazarı 2004 yılında 500.000 seviyesinde idi. Ama kalitesiz ürünler tüketicileri küstürdü ve sahadan çekildiler. Şimdi tekrar tüketiciler
motosiklet ile buluşmaya başladı. İnşallah kalite seviyesi belirgin bir seviyenin üzerinde olan ürünlerin sahada olmasını istiyoruz. Tüketici artık
doğru ürünleri uygun fiyata alabilisn istiyoruz.

Özellikle bu üründe zaman geçtikçe, dayanıklılık, sağlamlık, yakıt ekonomisi, ucuz yedek parça gibi temel özellikleri ile kısa zamanda adından çok daha
fazla bahsedileceğini değerlendiriyoruz.

Bu vesile ile tüm arkadaşlarıma hayırlı geceler diliyorum...
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Yoğun olmanıza bağlıyorum fakat cevap hala daha vermediniz ben bayiye gidip bunu geri mi alın dicem zaten vermiyorum geri falan ben hala inanmıyorum EKREM BEY her şeyi detaylı anlatıyorsunuz yukarda diyaloğu bile ayrıntılı anlattınız geri verme kısmı hala cevap yok zaten önemli değil kimsenin tavrını çekemem EKREM BEY kalın sağlıcakla.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Boxer'larınızı satmayın, indirimden etkilenmemiş olursunuz. :p Ben hesapladım, yakıtta elde ettiği tasarrufla zarar etmemiş oluyorum. Zarar etsek de çok önemli bir rakam değil düşününce.

Ekrem Bey, firma olarak düşünceleriniz güzel. Kalitesiz ürünlerle piyasadan epey ekmek yiyen firmalar oldu ve müşterileri küstürdüler. Şimdi siz daha kaliteli ve daha uygun fiyatlarla piyasaya bol bol Bajaj sokmak istiyorsunuz. Gözümde Bajaj'larla dolmuş üçüncü dünya ülkeleri canlandı. Keşke kendi ülkemizin bir motorunu aynı iştahla piyasaya sürseydiniz, ne güzel olurdu...
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Bazıları daha önce konuya yazmayanlar bu indirim meselesi ortaya çıkınca yorum yazdı falan demiş. Ben konuyu takip ediyordum ve yorum yazmıyordum ta ki siz motor hakkında konuşmayı bırakıp indirim konusunda sayfalarca sitem edene kadar. Ben sizin siteminizi sayfalarca okumak zorunda değilim ve bu benim için sinir bozucu olmaya başladı, sizi anlıyorum ama haklı bulmuyorum, bu sübjektif bir mesele. Ha şu da dikkatimi çekmedi değil, indirim olmadan önceki yorumlarda herşey güllük Gülistanlık iken şimdi motorun sorunlarından bahsediliyor bu da ilginç...
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Bazıları daha önce konuya yazmayanlar bu indirim meselesi ortaya çıkınca yorum yazdı falan demiş. Ben konuyu takip ediyordum ve yorum yazmıyordum ta ki siz motor hakkında konuşmayı bırakıp indirim konusunda sayfalarca sitem edene kadar. Ben sizin siteminizi sayfalarca okumak zorunda değilim ve bu benim için sinir bozucu olmaya başladı, sizi anlıyorum ama haklı bulmuyorum, bu sübjektif bir mesele. Ha şu da dikkatimi çekmedi değil, indirim olmadan önceki yorumlarda herşey güllük Gülistanlık iken şimdi motorun sorunlarından bahsediliyor bu da ilginç...
Konu tam kapandı diyorum biri çıkıyor :pr:
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
İSMETER HİTABINA DİKKAT ET ÖNCE İNSAN GİBİ KONUŞMAYI ÖGREN SEN KİMİN AVUKATLİGİNİ YAPİYORSUN BURDA EMİNİM BOXER MOTORUNDA YOKTUR SENİN ..BİRKEREDE İKİNCİ ELDEN KAR ETMEYİN DİYORSUN KİM 2. ELDEN KAR ETMİŞKİ BİZ EDELİM BİLADER SEN NE SACMALİYORSUN .BURDA BİR KAC KONUYA DEGİNMEK İSTİYORUM MOTORDA FİYATTA NEDEN İNDİRİME GİDİLİR.. YA MOTOR TUTMAMİŞTİR YADA MOTOR O FİYATI EDECEK KALİTEDE DEGİLDİR BİZ HER GİTTİMİZ YERDE MOTORU ÖVEREK SATİLMASI İCİN ELİMİZDEN GELENİ YAPTIK BUNDAN SONRA YAPMAM EN KISA ZAMANDA ELİMDEN CIKARCAM MOTORU BÖYLE Bİ ANLAYİŞTA OLAN FİRMANİN BİR MALİNİ KULLANMAK İSTEMEM BUNDAN SONRA BİR COK İNSAN KURALKAN MI SAKIN ONLARDAN MOTOR ALMAYİN DEMİŞTİ BEN İNSANLAR HATA YAPABİLİRLER BU HER ZAMAN YAPACAKLARI ANLAMİNA GELMEZ ELBET BUNLARDAN BİR DERS ALMİŞLARDIR DİYE SAVUNMA YAPMİŞTİM DEMEKKİ İNSANLARIN TİCARİ YAPİLARİ KOLAYLİKLA DEĞİŞMİYORMUŞ BUNU ANLAMİŞ OLDUK ..MR.MANİSH BEYEDE BİR SÖZÜM VAR BİZİ ORDAKİ HİNDULARLA KARIŞTIRDI GALİBA İNEĞE TAPAN..İNEK MUAMELESİ BİZE GELMEZ BİZ İNEKLERE TAPMAYİZ KESER YERİZ BUDA KULAGİNA KÜPE OLSUN ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst