- Katılım
- 23 May 2014
- Mesajlar
- 22
Motoru almaya gittiginizde yaptiginiz 10 dakikalik deneme surusu sirasinda anlayamayacaginiz sorunlari var.
Motora yeni yeni isinmaya basladim. O da bu forum ve buradaki insanlarin iyi niyetle herseye cevap vermeleri sayesindedir. Bu sayede motor duzeldi. Ilk aldigim zamanki gibi olsaydi kullanmazdim.
Motoru ilk almis olanlar simdi alacak olan arkadaslar kadar bilgi sahibi olmadan biraz kumar oynayarak, burada Ekrem beyin konusmalarindaki samimiyeti sayesinde aldilar. Simdi bi arkadasimin arkadasi alacak olsa burayi okusa dahi bana soruyor alayim mi diye bende sorunlari oldugunu ama cozulebilecegini, bildigim kadariyla yardimci olabilecegimi soylerken simdi sadece deneme surusunde anlayamayacagi sorunlarini anlatir karari kendisine birakirim. Bu kotulemek degildir. Kimse de bunun icin kimseyi suclamamali.
Indirim olduguna sevinen arkadaslarin argumanlarina bakar misiniz?
-yamahadan bmw den ornek veriyor (burada 300 liranin derdinde olan insan yamaha alabilirmis gibi. Yada indirim yapildiginda o insanlar kizmamis gibi)
-arabaya binmedim boxera bindim benzin parasi cebime kaldi diyor. (Sanki baska motorla gezse parasi cebine kalmayacakmis gibi)
-300 lira yuzunden motor alamayanlar alacak diyor.
(Osiman nickli arkadasim ne zor sartlarda aldigini soyledi zaten)
-benzine indirim gelse yine keriz mi oluyoruz diyor
(Dunyada petrol fiyatlari gunden gune duserken benzin fiyati hala ayni kaldigi icin keriz gibi hissetmeliyiz.)
Olan oldu artik yapacak birsey yok. Ama hala bunun nasil bir satis politikasi oldugunu, Turkiye' deki pazara girmeden nasil bir fizibilite calismasi yapildigini merak ediyorum ben.
Ekrem beyin yapabilecegi birsey oldugunu da dusunmuyorum. Buradan kendisine edilen sitemler aslinda sahsina degil kuralkan ve bajajadir.
Ekrem beyin soyledigi bu fiyat politikasini uygulayan mr. Manish kast sisteminde en alt tabakaya duser umarim
Motora yeni yeni isinmaya basladim. O da bu forum ve buradaki insanlarin iyi niyetle herseye cevap vermeleri sayesindedir. Bu sayede motor duzeldi. Ilk aldigim zamanki gibi olsaydi kullanmazdim.
Motoru ilk almis olanlar simdi alacak olan arkadaslar kadar bilgi sahibi olmadan biraz kumar oynayarak, burada Ekrem beyin konusmalarindaki samimiyeti sayesinde aldilar. Simdi bi arkadasimin arkadasi alacak olsa burayi okusa dahi bana soruyor alayim mi diye bende sorunlari oldugunu ama cozulebilecegini, bildigim kadariyla yardimci olabilecegimi soylerken simdi sadece deneme surusunde anlayamayacagi sorunlarini anlatir karari kendisine birakirim. Bu kotulemek degildir. Kimse de bunun icin kimseyi suclamamali.
Indirim olduguna sevinen arkadaslarin argumanlarina bakar misiniz?
-yamahadan bmw den ornek veriyor (burada 300 liranin derdinde olan insan yamaha alabilirmis gibi. Yada indirim yapildiginda o insanlar kizmamis gibi)
-arabaya binmedim boxera bindim benzin parasi cebime kaldi diyor. (Sanki baska motorla gezse parasi cebine kalmayacakmis gibi)
-300 lira yuzunden motor alamayanlar alacak diyor.
(Osiman nickli arkadasim ne zor sartlarda aldigini soyledi zaten)
-benzine indirim gelse yine keriz mi oluyoruz diyor
(Dunyada petrol fiyatlari gunden gune duserken benzin fiyati hala ayni kaldigi icin keriz gibi hissetmeliyiz.)
Olan oldu artik yapacak birsey yok. Ama hala bunun nasil bir satis politikasi oldugunu, Turkiye' deki pazara girmeden nasil bir fizibilite calismasi yapildigini merak ediyorum ben.
Ekrem beyin yapabilecegi birsey oldugunu da dusunmuyorum. Buradan kendisine edilen sitemler aslinda sahsina degil kuralkan ve bajajadir.
Ekrem beyin soyledigi bu fiyat politikasini uygulayan mr. Manish kast sisteminde en alt tabakaya duser umarim