Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Fiyatın düştüğü yada düşeceği hakında kesin bir bilgi falan yok arkadaslar.Hâlâ resmi sitesinde ve satış mağazalarında aynı fiyat geçerlidir.Alacak olan bir çok kişi fiyatın düşmesini ister eminim.Ama Bu gibi söylentiler cok güvenmemek lazım.

Ekrem beyle özleden konuştum onayladi
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
22
Böyle satış yada pazarlama stratejisi olmaz. İnsanların kızdığı 300 TL den ziyade emayi yerine konmak. 2700 TL ' ye satınca da kar edilebiliyorken önce 3000 TL' den satmak resmen itelemektir.

Neyse ki motorumu boyayıp, çoğu parçasını söküp üzerindeki bajaj yada boxer yazan her yeri sildim. Ne bajajın ne boxeri överim bu saatten sonra hiçbir tanıdığıma da aldırmam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Ayrıca motoru tarlaya yada işe gitmek için alan sabah 6 akşam 5 çalışıyor da cafe racer yada scrambler yapmak için almış olan ağaçtan mı topluyor??

Cafe racer yada scrambler gibi projeler yapmak içinTriumph,BMW,Yamaha gibi markalar dururken bajajı hintlilerin kara kaşı kara gözü için tercih etmiyor kimse.

Daha yeni 300 liraya lastik aldım, taktırdım eve geldim şu mesajları gördüm çok canım sıkıldı.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Böyle satış yada pazarlama stratejisi olmaz. İnsanların kızdığı 300 TL den ziyade emayi yerine konmak. 2700 TL ' ye satınca da kar edilebiliyorken önce 3000 TL' den satmak resmen itelemektir.

Neyse ki motorumu boyayıp, çoğu parçasını söküp üzerindeki bajaj yada boxer yazan her yeri sildim. Ne bajajın ne boxeri överim bu saatten sonra hiçbir tanıdığıma da aldırmam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Ayrıca motoru tarlaya yada işe gitmek için alan sabah 6 akşam 5 çalışıyor da cafe racer yada scrambler yapmak için almış olan ağaçtan mı topluyor??

Cafe racer yada scrambler gibi projeler yapmak içinTriumph,BMW,Yamaha gibi markalar dururken bajajı hintlilerin kara kaşı kara gözü için tercih etmiyor kimse.

Daha yeni 300 liraya lastik aldım, taktırdım eve geldim şu mesajları gördüm çok canım sıkıldı.
Kesinlikle katılıyorum daha yeni 2 kişiye daha aldiricaktim arkadaşlara sonra dedim 2. El cbf kovalayin

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

Adamlar uyanik en ucuz motorundan kar marjini iyice düşürüp bajaj markasını duyurmak istiyorlar biz kobay acayip sinirim bozuldu
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Kuralkan bizi keriz yerine koydu.Yaza da Pulsar ve discover da indirim yapar.Alacaklar beklesin ellerinde bi motor varsa onunla idare etsin bizim gibi 300/500 Tl.yi çöpe atmasınlar derim.Pulsar o parayı kesin haketmiyor,discover ateşlemeyi kesiyor... ne zammı yapacaklar yaza görüşürüz.Aynı taktik uygulanır.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Boxer'ı şu anda 300 lira indirimli satmalarının sebebi, ellerindeki 2014 stoklarını eritme stratejisidir diye düşünüyorum. Yani tamamen geçici bir fiyattır büyük olasılıkla. Zira bunu yıllardır neredeyse tüm markalar yapıyor. Ellerindeki stok fazlasını eritmek için peşin alımda indirimler yapıyorlar. Eminim 2 ay sonra 2015 girdiğinde tekrar 3030 liraya, belki de Discover ve Pulsar gibi daha yüksek bir rakama çıkacaktır. Tabi bütün bunlar benim şahsi görüşüm, yanılıyor da olabilirim.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bajaj boxer 150 nin gösterge panelinde hangi bilgiler mevcut? Devir, vites ve benzin göstergeleri yok sanırım. Bunu eksiklik olarak görenler için nasıl bir çözüm üretilebilir ve maliyeti ne olur acaba?

Hocam benzin göstergesi olmayan bir motosikelt olabilir mi? Yapmayın lütfen :) Vites göstergesi yok; ona zamanla alışıyorsunuz sesten vs. anlıyorsunuz vitesi. 1 ve 2 karışabiliyor bazen o kadar. Ama vites olayı aşırı kolay olduğu için emin olmadığınızda boşa düşürebilirsiniz rahatça. Topukla boş gösterene kadar bas çek.

Devir göstergesi mesela cbf gibi bir motorda gereklidir çünkü ne ses var ne titreşim; lokum gibi motor. Ama bizde öyle bir şeye gerek yok çünkü langur lungur titriyor; hissettiriyor kendini her türlü. En acemi insan bile devir göstergesine ihtiyaç duymaz.
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
Arkadaslar sava mc 25 siparis verdim acaba mc 32 mi siparis etseydim hangisi daha iyi olur ..
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli BOXER 150 kullanıcıları;

Henüz bayiler toplantısındayız. Hızlı bir şekilde yorumları okumaya çalıştım.

Evet, BOXER 150 fiyatı 3.030 TL'den 2.736'ye inmiştir. Bu ürünü daha önce alan arkadaşlarım için bu haber biraz üzücü olabilir.

Ama şuna inanılmasını isterim.

Daha önceki fiyatın da oldukça uygun olduğunu kullanıcı arkadaşlarım çok iyi biliyorlar. Öne çıkan özelliklerini bu sayfada söylemeye gerek olmadığı
kanaatindeyim. Çok güzel kullanıcı yorumları var. Bu fiyat ne manaya geliyor sorusu o zaman akla geliyor. Tek sebebi Bajaj'ın
Türkiye stratejisi ile ilgili bir durumdur. Bajaj'ın her ülkede yaşadığı süreçte genel pazarın da büyüdüğü biliniyor. Amaç Kaliteli bir ürünün
daha uygun bir fiyat ile çok daha fazla tüketici ile buluşmasını sağlamaktır.

Sektör için önemli bir şanstır. İnşallah bir çok kullanıcının ilk motoru da olacaktır.
Bu fiyatla Fiyat-performans seviyesinin çok üstlere taşındığını ifade edebilirim.

Dediğim gibi daha önce bu ürünüü alan arkadaşlarım için üzücü olabilir. Ama bir çok yeni arkadaşımız aramıza katılacak inşallah. Bu da sevincimiz olsun...

Selam ve saygılarımı sunuyorum...
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
Yeni alacak olan arkadaşlar için çok güzel olacak inş. Bence fiyatın düşmesine kazık yemek olarak bakmamak lazım, tekstilde bu herzaman olur :) sezon sonu indirimi , araba sektöründede kampanya adına firmalar bazen indirim yaparlar. Sonuçta ticaret bazen doğru bazen yanlış kararlar verilsede, kimse babasının hayrına ticaret yapmaz.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Yeni alacak olan arkadaşlar için çok güzel olacak inş. Bence fiyatın düşmesine kazık yemek olarak bakmamak lazım, tekstilde bu herzaman olur :) sezon sonu indirimi , araba sektöründede kampanya adına firmalar bazen indirim yaparlar. Sonuçta ticaret bazen doğru bazen yanlış kararlar verilsede, kimse babasının hayrına ticaret yapmaz.

nasıl kazık olarak bakmazsınız allah aşkına sizin dediğiniz araba işinde alıcı bilir kasım aralık gibi alsam elde kalmışları ucuz alabilirm ve 2015 TEKİLER PAHALI OLUR siz hiç bi motosiklet firmasını yeni yıla girerken fiyat düşürdüğünü gördünüzmü bu resmen biz piyasaya sürdük bu fiyata yiyen yedi yemeyen yemedi baktı çok satamadı fiyat düşürelim biz ya düşürmeyi anlarımda nasıl olur kampanya olur 100-200 aşağısna verirsin ama yeni yılda her modelinin fiyatını yükselt boxer 300 TL DÜŞÜR bu ne demek biliyor musun şu an ben satmak istesem zararın da zararı demek 2000-2300 liraya ança satarım.Sana şu örneği veriyim bundan önceki motorum prince ti çin malı cg 100
o motoru plaka ruhsat hariç 2000 tl ye almıştım 8 ay sonra 7000 kmde 1700 liraya sattım bu MOTOR ÇİN MALI 100 LÜK CG resmen KULLANILMIŞIZ

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

bu fiyat işi en çok beni zorladı galiba aranızda en zor parayı ben mi kazanıyorum ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

Boxer'ı şu anda 300 lira indirimli satmalarının sebebi, ellerindeki 2014 stoklarını eritme stratejisidir diye düşünüyorum. Yani tamamen geçici bir fiyattır büyük olasılıkla. Zira bunu yıllardır neredeyse tüm markalar yapıyor. Ellerindeki stok fazlasını eritmek için peşin alımda indirimler yapıyorlar. Eminim 2 ay sonra 2015 girdiğinde tekrar 3030 liraya, belki de Discover ve Pulsar gibi daha yüksek bir rakama çıkacaktır. Tabi bütün bunlar benim şahsi görüşüm, yanılıyor da olabilirim.
Keşke öyle olsaydı SATIŞ MÜDÜRÜNÜN yaptığı yorumu yukarıda görüyorsunuz.
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
Ekrem bey fiyati dusurcenize lastikleri degisip binilebilecek lastiklerle verseydiniz daha makul birsey olurdu ..en sevmedigim sey israftir yep yeni lastikleri degistirmek durumundayim binilcek gibi degiller gecen o yuzden kaza bile yaptim bu lastiklerle nasil satiyorsunuz motoru anlaya bilmis degilim ...
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Ekrem bey fiyati dusurcenize lastikleri degisip binilebilecek lastiklerle verseydiniz daha makul birsey olurdu ..en sevmedigim sey israftir yep yeni lastikleri degistirmek durumundayim binilcek gibi degiller gecen o yuzden kaza bile yaptim bu lastiklerle nasil satiyorsunuz motoru anlaya bilmis degilim ...

Lastik konusuna bu kadar takılmak anlamsız; başka şeyleri düşünmeliyiz. neticede cbf, ybr gibi motorlar bile ultra dandik naylon lastiklerle geliyorken bajajdan iyi lastik beklemek haksızlık olur.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Hocam benzin göstergesi olmayan bir motosikelt olabilir mi? Yapmayın lütfen :) Vites göstergesi yok; ona zamanla alışıyorsunuz sesten vs. anlıyorsunuz vitesi. 1 ve 2 karışabiliyor bazen o kadar. Ama vites olayı aşırı kolay olduğu için emin olmadığınızda boşa düşürebilirsiniz rahatça. Topukla boş gösterene kadar bas çek.

Devir göstergesi mesela cbf gibi bir motorda gereklidir çünkü ne ses var ne titreşim; lokum gibi motor. Ama bizde öyle bir şeye gerek yok çünkü langur lungur titriyor; hissettiriyor kendini her türlü. En acemi insan bile devir göstergesine ihtiyaç duymaz.

Karıştırmışım sanırım honda cb 125 ace modelinde benzin göstergesi yokmuş.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Arkadaşlar bende bajaj ı ilk zamanlardan alanlarım ve bu yapılan indirim için gayet mutlu oldum ihtiyaç sahipleri ucuz sağlam motor alsınlar biz 300 tl zarar etsek ne olacak ki tamam parayı zor kazanıyoruz haklısınız ama olan olmuş aldık motorlarımızı ve keyifle kullanıyoruz bu keyiften neden başkaları mahrum olsun ki fiyata indirim olduğuna ben sevindim bajaj kardeşliği fazlalaşır.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
22
@Ekrem bey,

Motoru 3000 liraya aldık. 500 km. yaptık sonra da acil paraya sıkıştık ve satmak zorunda kaldık. 2500 TL' den satışa koysak dahi kimse almayacaktır motoru. Yani burada zarar sadece 300 TL değil..

"Daha önceki fiyatın da oldukça uygun olduğunu kullanıcı arkadaşlarım çok iyi biliyorlar." derken 2700 liraya zararına sırf tüketicilere ulaşsın diye mi satıyorsunuz? Tabi ki hayır. Demekki bizden daha fazla kar edildi. Aynı kalitede -hatta şu durumda aynı- ürünü daha fazla fiyata satın alan insana ne denir hepimiz biliyoruz.

Nacizane fikrim bu fiyatı piyasaya girerken başından uygulamanız gerekirdi. Bajaj ve Kuralkan gibi iki büyük şirket hiç mi fizibilite çalışması yapmadı? Türkiye ekonomisinin yada insanların alım gücünün farkında olmadan mı sürüldü motorlar piyasaya? Yada Türkiye' ye yeni gelen bir motosiklet markasını/modelini aldığımız için çok mu zengin göründük gözünüze?

3030-2736= 294 TL
Asgari ücret 891,03 TL. Agari ücretin tam üçte biri..

Bir de motor 12 kuruş yakıyor, sınıfının en az yakanı diye satışa sunuluyor.

294/0,12= 2450. 294 Liraya 2450 km yol gidilebilirdi..

Benzin olarak hesaplarsak:

294/4,74= 62. 62 litre de benzin yapar.

Şu sayfada motorun kaç kuruş yaktığını, piyasaya göre az mı çok mu olduğunu hesaplamak için sayfalarca yazı yazıldı. Liae de a şehrinden b şehrine gidilen hız problemlerinde bu kadar kafa patlatmadı insanlar.

Sabaha kadar 294 TL' nin nelere tekabül ettiğini yazabilirim ama bu mağdur olanların bu modeli ilk biz alanlar, sazan gibi atlayanlar olduğu gerçeğini değiştirmez.

Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Değerli BOXER 150 kullanıcıları;
Fiyat işi kesinleştiğine göre, dağılabilirsiniz!

Bari dandik lastiklerden kurtarsaydınız bizi...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Eski müşterileri kurtarsaydınız anlamında dedim. Hani iki dakika canımızı falan düşünürler, fazla para almışız filan derler... :p

Demezler mi yoksa? :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
@Ekrem bey,

Motoru 3000 liraya aldık. 500 km. yaptık sonra da acil paraya sıkıştık ve satmak zorunda kaldık. 2500 TL' den satışa koysak dahi kimse almayacaktır motoru. Yani burada zarar sadece 300 TL değil..

"Daha önceki fiyatın da oldukça uygun olduğunu kullanıcı arkadaşlarım çok iyi biliyorlar." derken 2700 liraya zararına sırf tüketicilere ulaşsın diye mi satıyorsunuz? Tabi ki hayır. Demekki bizden daha fazla kar edildi. Aynı kalitede -hatta şu durumda aynı- ürünü daha fazla fiyata satın alan insana ne denir hepimiz biliyoruz.

Nacizane fikrim bu fiyatı piyasaya girerken başından uygulamanız gerekirdi. Bajaj ve Kuralkan gibi iki büyük şirket hiç mi fizibilite çalışması yapmadı? Türkiye ekonomisinin yada insanların alım gücünün farkında olmadan mı sürüldü motorlar piyasaya? Yada Türkiye' ye yeni gelen bir motosiklet markasını/modelini aldığımız için çok mu zengin göründük gözünüze?

3030-2736= 294 TL
Asgari ücret 891,03 TL. Agari ücretin tam üçte biri..

Bir de motor 12 kuruş yakıyor, sınıfının en az yakanı diye satışa sunuluyor.

294/0,12= 2450. 294 Liraya 2450 km yol gidilebilirdi..

Benzin olarak hesaplarsak:

294/4,74= 62. 62 litre de benzin yapar.

Şu sayfada motorun kaç kuruş yaktığını, piyasaya göre az mı çok mu olduğunu hesaplamak için sayfalarca yazı yazıldı. Liae de a şehrinden b şehrine gidilen hız problemlerinde bu kadar kafa patlatmadı insanlar.

Sabaha kadar 294 TL' nin nelere tekabül ettiğini yazabilirim ama bu mağdur olanların bu modeli ilk biz alanlar, sazan gibi atlayanlar olduğu gerçeğini değiştirmez.

Saygılar.

Kesinlikle katılıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst