Merhaba,
Bu motosiklet 3.000 lirayı haketmiyordu zaten.
2.500 - 3.000 arası bir fiyata satılması gerekiyordu ki yeni fiyatla o hale geldi.
Boxer'ın rakipleri Çinli dediğimiz Cg tarzı motosiklet modelleri olduğu için fiyatının da onlara göre güncellenmesi gerekiyordu.
Kısa dönemde bu fiyat gayet makul. Millete 3.000 çok geliyordu.
Boxer'ın hitap ettiği kitle zaten öyle parası çok olan insanlar değil.
Kaç kişi bir motor alayım da cafe racer yapayım der ki?
Adam dolmuşa para vermek yerine motoruyla işine gidecek, tarlasına gidecek, heybesiyle pazara gidecek,
yani Boxer alan adam biraz da işim görülsün niyetiyle alacak.
Discover'e zam geldi, arkadaşlar şark kurnazı mübarek ilk düşündükleri şey 2. elde satarken kâr edeceğiz...
Yazık günah. Aynısı Cbf150 için de oldu. Millet sıfırını 4.000 liraya aldığı motoru şimdi sıfır fiyatı 5.800 diye
4.500 fiyat ister oldu.
Açıkcası ben Boxer'ın fiyatının ucuzlamasına üzüldüm diyemem. Birkaç gariban daha alır da çinliye muhtaç olmaz diye seviniyorum.
Her şeyin hayırlısı olsun.
Selamlar.