Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
42
Selamlar,Ben de bu motoru almayı düşünüyorum yazılarınızı okudum da bir lastikler sorun gibi, ben de başlangıç motorum olacak asfalta yapışmamam için ve kışın kullanmam için, hangi lastikleri önerirsiniz. ebat olarak 100/90 yok sanırım 100/80 mevcut onlar olur herhalde . Hangi markanın uygun takımı var bilgi verirsen sevinirim.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Motorumu maalesef dün hırsız çalmaya uğraşmış...Direksiyon kilidini kırmış, farın altındaki kablo demetini komple kesmiş, anahtar deliğini kanırtmış, ayak marşıyla denemiş...Gidon şu an zor dönüyor. Marşa elektrik gitmiyor. :(

Bana servis yolu ve uzun ve yoğun bakım göründü. Sözde kapalı sitedeyim. Garaj olmadıkça motosiklet almamak lazım bunu anladım...
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Motorumu maalesef dün hırsız çalmaya uğraşmış...Direksiyon kilidini kırmış, farın altındaki kablo demetini komple kesmiş, anahtar deliğini kanırtmış, ayak marşıyla denemiş...Gidon şu an zor dönüyor. Marşa elektrik gitmiyor. :(

Bana servis yolu ve uzun ve yoğun bakım göründü. Sözde kapalı sitedeyim. Garaj olmadıkça motosiklet almamak lazım bunu anladım...

Geçmiş olsun iyi motor gitmemiş.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Motorumu maalesef dün hırsız çalmaya uğraşmış...Direksiyon kilidini kırmış, farın altındaki kablo demetini komple kesmiş, anahtar deliğini kanırtmış, ayak marşıyla denemiş...Gidon şu an zor dönüyor. Marşa elektrik gitmiyor. :(

Bana servis yolu ve uzun ve yoğun bakım göründü. Sözde kapalı sitedeyim. Garaj olmadıkça motosiklet almamak lazım bunu anladım...

Abi büyük geçmiş olsun. Çok Çok üzüldüm gerçekten...
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
1n3k9b.jpg


http://i.hizliresim.com/1n3k9b.jpg (ne olur ne olmaz link)

Ben de bu şekilde bırakıyorum motorumu. 10mm grade 80 zinciri şaseden tekerlekten geçiriyorum. Arka tarafta kalenin şu kilidi var (80 Tl civarı ve giriş seviyesi diyeyim bu kilide) zinciri birleştiren (baklalar tüm mili kapatıyor neredeyse)

makethumb.aspx


1-2 kez baktıklarını gördüm balkondan. Direkt zincire bakıp uzaklaşıyorlar :D İnş. yaklaşmazlarda.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar çok sağolun. İnanmayacaksınız ama motorum yattığım yerden sadece 4 metre uzaktaydı. Sabah 5 e doğru sadece tok diye tek bir ses duydum ve kalkıp motora baktım, brandası yoktu. Uyku sersemliğiyle rüzgardan yere düşmüştür diye inip bakmadım. Sabah olunca da tabi o kötü manzarayla yüzleştim... Çok profesyonelce yaklaşmışlar, tek hamlede hem kabloyu kesmişler hem de direksiyon kilidi kırılmış. Aynı anda da ayak marşına basilmiş. Zira dediğim gibi bir tek ses çıktı. Muhtemelen ben ışıkları yakinca bırakmışlar yoksa kesin götürürlerdi. Siz siz olun alarmsız kilitsiz bırakmayın. Ne selede ne de depoda en ufak bir parmak izi dahi yok. Kamera olsa ne olacak, motoru götürüşlerini izlerdim muhtemelen. Adamlar nasıl olsa biliyorlar 2 hafta bile yatmadan salıverileceklerini. Bu avrupa ceza sistemi bizde işe yaramıyor o yasaları komple değiştirmek lazım. Kilit te dosta... 380 liralık Masterlock kilidin bile yuvasını sökmüşlerdi bir seferinde. Kafaya koydularmı tek hamlede uçuruyorlar. Işıktar bir yere koymak lazım motoru. Alarm kesinlikle caydırı. Saglam ve eski usul zincirli bir kilit te öyle. En azından şangırtı yapar ve uğraştırır diye düşünüyorum. Yada önce garajı olan bir ev almak ya da kiralamak lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
74
Motorumu maalesef dün hırsız çalmaya uğraşmış...Direksiyon kilidini kırmış, farın altındaki kablo demetini komple kesmiş, anahtar deliğini kanırtmış, ayak marşıyla denemiş...Gidon şu an zor dönüyor. Marşa elektrik gitmiyor. :(

Bana servis yolu ve uzun ve yoğun bakım göründü. Sözde kapalı sitedeyim. Garaj olmadıkça motosiklet almamak lazım bunu anladım...


Geçmiş olsun, işin maddiyat tarafından çok olayın kendisinib çok sinir bozucu çok kötü hissettirici olduğunu biliyorum. Hak hukuk tanımayan bu insanların Allah belasını versin, bizim adalet sistemimizin yaptığı ve yapacağı yok çünkü.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Yurdukoru; hocam gecmis olsun yazmayi unutup resim paylasmisim bende kusura bakmayin. Gecmis olsun. En azindan kendi aldigim onlemi paylasmis oldum. Direkt aydinlatma direginin alti orasi. Zincir muhakkak sangir sungur yapiyor. Brandayi da 2 adet eski lastik ile sabitliyorum ucmasin diye.
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Motorumu maalesef dün hırsız çalmaya uğraşmış...Direksiyon kilidini kırmış, farın altındaki kablo demetini komple kesmiş, anahtar deliğini kanırtmış, ayak marşıyla denemiş...Gidon şu an zor dönüyor. Marşa elektrik gitmiyor. :(

Bana servis yolu ve uzun ve yoğun bakım göründü. Sözde kapalı sitedeyim. Garaj olmadıkça motosiklet almamak lazım bunu anladım...

gardaş geçmiş olsun bir zamanlar dükkanını açık bırakıp camiye gide bilen bir toplumdan nerelere geldik üzüldüm selamlar
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
uzub uzun yazmanıza, çözüm üretmenize gerek yok. 1 TL lik prezarvatif de aynı işi görür :bounce:

Arkadaşlar çok sağolun. İnanmayacaksınız ama motorum yattığım yerden sadece 4 metre uzaktaydı. Sabah 5 e doğru sadece tok diye tek bir ses duydum ve kalkıp motora baktım, brandası yoktu. Uyku sersemliğiyle rüzgardan yere düşmüştür diye inip bakmadım. Sabah olunca da tabi o kötü manzarayla yüzleştim... Çok profesyonelce yaklaşmışlar, tek hamlede hem kabloyu kesmişler hem de direksiyon kilidi kırılmış. Aynı anda da ayak marşına basilmiş. Zira dediğim gibi bir tek ses çıktı. Muhtemelen ben ışıkları yakinca bırakmışlar yoksa kesin götürürlerdi. Siz siz olun alarmsız kilitsiz bırakmayın. Ne selede ne de depoda en ufak bir parmak izi dahi yok. Kamera olsa ne olacak, motoru götürüşlerini izlerdim muhtemelen. Adamlar nasıl olsa biliyorlar 2 hafta bile yatmadan salıverileceklerini. Bu avrupa ceza sistemi bizde işe yaramıyor o yasaları komple değiştirmek lazım. Kilit te dosta... 380 liralık Masterlock kilidin bile yuvasını sökmüşlerdi bir seferinde. Kafaya koydularmı tek hamlede uçuruyorlar. Işıktar bir yere koymak lazım motoru. Alarm kesinlikle caydırı. Saglam ve eski usul zincirli bir kilit te öyle. En azından şangırtı yapar ve uğraştırır diye düşünüyorum. Yada önce garajı olan bir ev almak ya da kiralamak lazım.
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
42
Arkadaşlar Boxer için ıslakda pişman etmiyecek lastik önerisi verebilecek var mı ?
 

MKU

Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
14
Böksör hazır
ozaE82)


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------

pYaEBm)


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

<a href="http://hizliresim.com/pYaEMJ"><img src="http://i.hizliresim.com/pYaEMJ.jpg" /></a>
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
uzub uzun yazmanıza, çözüm üretmenize gerek yok. 1 TL lik prezarvatif de aynı işi görür :bounce:
Anladım. Maalesef işte gereksiz mahlukatlar yüzünden bunlar oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

Ama yine de bizim kültürümüzde önce bir geçmiş olsun denir...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Motorumu maalesef dün hırsız çalmaya uğraşmış...Direksiyon kilidini kırmış, farın altındaki kablo demetini komple kesmiş, anahtar deliğini kanırtmış, ayak marşıyla denemiş...Gidon şu an zor dönüyor. Marşa elektrik gitmiyor. :(

Bana servis yolu ve uzun ve yoğun bakım göründü. Sözde kapalı sitedeyim. Garaj olmadıkça motosiklet almamak lazım bunu anladım...

Geçmiş olsun;harama uzanan eller kırılsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

G.G:motor da yalpalama yok.Rodaj sırasında direksiyonda boşluk olşuyor.Boşluğu aldırınca bitiyor.Ama arkadaki kask çantası kuvvetli rüzgarda olumsuz etkiliyor.Çantasız daha sert girdiğim virajı ,rüzgarlı ve çantalı haliyle denediğimde farkı hissettim.Çantasız da olmuyor.Sadece biraz dikkatli olmak gerek.Motorunu tanıyıp bütünleştin mi her şey iyi olur.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Arkadaşlar çok sağolun. İnanmayacaksınız ama motorum yattığım yerden sadece 4 metre uzaktaydı. Sabah 5 e doğru sadece tok diye tek bir ses duydum ve kalkıp motora baktım, brandası yoktu. Uyku sersemliğiyle rüzgardan yere düşmüştür diye inip bakmadım. Sabah olunca da tabi o kötü manzarayla yüzleştim... Çok profesyonelce yaklaşmışlar, tek hamlede hem kabloyu kesmişler hem de direksiyon kilidi kırılmış. Aynı anda da ayak marşına basilmiş. Zira dediğim gibi bir tek ses çıktı. Muhtemelen ben ışıkları yakinca bırakmışlar yoksa kesin götürürlerdi. Siz siz olun alarmsız kilitsiz bırakmayın. Ne selede ne de depoda en ufak bir parmak izi dahi yok. Kamera olsa ne olacak, motoru götürüşlerini izlerdim muhtemelen. Adamlar nasıl olsa biliyorlar 2 hafta bile yatmadan salıverileceklerini. Bu avrupa ceza sistemi bizde işe yaramıyor o yasaları komple değiştirmek lazım. Kilit te dosta... 380 liralık Masterlock kilidin bile yuvasını sökmüşlerdi bir seferinde. Kafaya koydularmı tek hamlede uçuruyorlar. Işıktar bir yere koymak lazım motoru. Alarm kesinlikle caydırı. Saglam ve eski usul zincirli bir kilit te öyle. En azından şangırtı yapar ve uğraştırır diye düşünüyorum. Yada önce garajı olan bir ev almak ya da kiralamak lazım.

çok geçmiş olsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

günaydın arkadaşlar....lastiklerin kaydığından şikayet ediliyordu...benimse hiç öyle bir sorun yaşamadığımdan bana öyle gelmiyordu demekki yağmurlu havada frene basmıyormuşum..dün bayır aşağıya ana yola çıkarken arabanın gelmesinden dolayı arka frene dokunmamla kaydı arka kıç attı sorun olmadı bir müttet gitim önüme köpek çıktı düz yolda zor gördüm yine fren yine kayma yaşadım ..anladımki yağmurlu hava tehlike..şimdi bu lastiklerle bu kışı çıkaramayacagımı anlamış biri olarak alanlara kullananlara sormak isterim..MC-18 MC-25 MC-32 isimleri geçti bunlardan hangisini tavsiye edersiniz iyisini almak isterim istanbulda kredi kartı ile alabilecegim aynı zamanda aldıgım yerde taktırabilirsem iyi olur..birde değişimden sonra doblekse dönmüş oluyor dimi..birde lastik sadece kışlıkmı yoksa 4 mevsim kullanabilirmiyim...cevaplarınızı bekliyorum....teşekkür ediyorum..
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
tavsiyem, michelin, pirelli gibi markalara yönelmeniz.

Kauçuk oranları en iyi markalar bunlar.

Bahsettiğiniz markanın kalitesi, orjinale göre %20 farkeder.

eğer bulabiliyorsanız, oranları kıyaslayın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst