- Katılım
- 11 Tem 2014
- Mesajlar
- 42
Selamlar,Ben de bu motoru almayı düşünüyorum yazılarınızı okudum da bir lastikler sorun gibi, ben de başlangıç motorum olacak asfalta yapışmamam için ve kışın kullanmam için, hangi lastikleri önerirsiniz. ebat olarak 100/90 yok sanırım 100/80 mevcut onlar olur herhalde . Hangi markanın uygun takımı var bilgi verirsen sevinirim.