Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
SAVA MC 18
ÖN : 90/80-17
ARKA : 110/80-17
Ankara'da Redline motor Sava bayisi. Ankara'da olan arkadaşlara Redline motordan Mete bey yardımcı olabilir. Motorun yol tutuşu çok güzel. Irc lastik için de olumlu konuşanlar var ama ben Sava'yı öneririm.

Anatolia; bu sava MC 18 lastikler tubelles mi?
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
ABİ irc taktirdığın lastikler tubeless değil mi ? Diğer sorum tubeless çevirdiğimiz zaman bu orjinal lastikler çöp oluyor doğrumu?
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Anatolia; bu sava MC 18 lastikler tubelles mi?
EVET. BENİM DEĞİŞTİRİRKEN SUBOPLARI DA DEĞİŞTİRDİLER. VİRAJLARDA HAKİMİYET BAYA BİR ARTTI. MOTOSİKLETİ YATIRIRKEN GÜVEN VERİYOR. ANKARA DA 2 GÜNDÜR SÜREKLİ YAĞMUR YAĞIYOR. SU BİRİKİNTİLERİ HARİÇ SORUN YAŞAMADIM. GERÇEKTEN KALİTELİ BİR LASTİK.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
ABİ irc taktirdığın lastikler tubeless değil mi ? Diğer sorum tubeless çevirdiğimiz zaman bu orjinal lastikler çöp oluyor doğrumu?

ÜZERİNDE Kİ LASTİKLERİ SUBOP DEĞİŞİMİ İLE TUBELLES YAPABİLİYORSUNUZ. FAKAT LASTİK YANAKLARI OLSUN KATMANLARI OLSUN ŞİMDİKİ LASTİKTEN ÇOK FARKLI. YANAKLARA BAKTIĞINIZ ZAMAN NYLON YAZISINI GÖREBİLİYORSUNUZ ORJİNAL LASTİKLERDE. LASTİKLERİN KALİTESİZLİĞİ MALİYET ORANLARIYLA ALAKALI SANIRIM. SONUÇTA 3000 LİRA BU MOTOR. BİR DE VERGİLERİ EKLERSEK BU KADAR KALİTELİ MOTORDAN BAJAJ IN YAPTIĞI KARI HESAPLAYABİLİRSİNİZ. BEN MOTORUMDAN VE DE LASTİKLERİMDEN SON DERECE MEMNUNUM. İLK DEFA BİR MOTORLU ARAÇTAN BU KADAR MEMNUN KALDIM.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

takım fiyatı 220 baktım şimdi TUBELESS ÇEVİRMESİ FELAN SİZE KAÇA MAL OLDU.
260 TL. SUBOP DEĞİŞİMİ DAHİL. ANKARA İSENİZ COŞKUN MOTOR SADECE SUBOP DEĞİŞTİREREK TUBELLES YAPABİLİYOR. YAZIN BU ŞEKİLDE YEDEK LASTİK OLARAK TA KULLANABİLİRSİNİZ.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
cevabınız için teşekkürler . Orjinallerin sonradan kullanabilmemiz güzel, saklarız bir gün lazım olur en azından.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
ÜZERİNDE Kİ LASTİKLERİ SUBOP DEĞİŞİMİ İLE TUBELLES YAPABİLİYORSUNUZ. FAKAT LASTİK YANAKLARI OLSUN KATMANLARI OLSUN ŞİMDİKİ LASTİKTEN ÇOK FARKLI. YANAKLARA BAKTIĞINIZ ZAMAN NYLON YAZISINI GÖREBİLİYORSUNUZ ORJİNAL LASTİKLERDE. LASTİKLERİN KALİTESİZLİĞİ MALİYET ORANLARIYLA ALAKALI SANIRIM. SONUÇTA 3000 LİRA BU MOTOR. BİR DE VERGİLERİ EKLERSEK BU KADAR KALİTELİ MOTORDAN BAJAJ IN YAPTIĞI KARI HESAPLAYABİLİRSİNİZ. BEN MOTORUMDAN VE DE LASTİKLERİMDEN SON DERECE MEMNUNUM. İLK DEFA BİR MOTORLU ARAÇTAN BU KADAR MEMNUN KALDIM.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------


260 TL. SUBOP DEĞİŞİMİ DAHİL. ANKARA İSENİZ COŞKUN MOTOR SADECE SUBOP DEĞİŞTİREREK TUBELLES YAPABİLİYOR. YAZIN BU ŞEKİLDE YEDEK LASTİK OLARAK TA KULLANABİLİRSİNİZ.

tubeless olmayan lastigin sibobu degistirilerek tubeless yapılıyor

dogru mu anladım?
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
tubeless olmayan lastigin sibobu degistirilerek tubeless yapılıyor

dogru mu anladım?
EVET. YALNIZ SADECE İÇ ŞAMBREL YOK. TUBELESS LASTİĞE GÖRE HAVA KAÇIRMA ORANI DAHA FAZLA. ÇÜNKÜ YUKARIDA BELİRTTİĞİM GİBİ LASTİK HAMUR VE ÖZELLİĞİ FARKLI. AMA ŞAMBRELLİ LASTİK GİBİ HEMEN YERE YAPIŞMIYOR. ANKARA DA İSENİZ ADRES VEREBİLİRİM. ÇOŞKUN MOTOR. İSTANBUL YOLUNDAN ETİMESGUT ŞEKER FABRİKALARINA GİRDİKTEN SONRA KÖPRÜYÜ GEÇİNCE SAĞDA.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

cevabınız için teşekkürler . Orjinallerin sonradan kullanabilmemiz güzel, saklarız bir gün lazım olur en azından.

BEN TEŞEKKÜR EDERİM. AMA YİNEDE ORJİNAL TUBELLES LASTİKLERİ KULLANMANIZI ÖNERİRİM.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
EVET. YALNIZ SADECE İÇ ŞAMBREL YOK. TUBELESS LASTİĞE GÖRE HAVA KAÇIRMA ORANI DAHA FAZLA. ÇÜNKÜ YUKARIDA BELİRTTİĞİM GİBİ LASTİK HAMUR VE ÖZELLİĞİ FARKLI. AMA ŞAMBRELLİ LASTİK GİBİ HEMEN YERE YAPIŞMIYOR. ANKARA DA İSENİZ ADRES VEREBİLİRİM. ÇOŞKUN MOTOR. İSTANBUL YOLUNDAN ETİMESGUT ŞEKER FABRİKALARINA GİRDİKTEN SONRA KÖPRÜYÜ GEÇİNCE SAĞDA.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------



BEN TEŞEKKÜR EDERİM. AMA YİNEDE ORJİNAL TUBELLES LASTİKLERİ KULLANMANIZI ÖNERİRİM.


Merhaba,

MC18 arka ölçüsü 110/80 17.
Peki zincir muhafazaya surtmuyor mu arka lastik?
Çünkü orijinal ölçü 100/90 17.
Ben de MC18 taktıracaktım fakat surter diye MC25 bogard düşünüyorum.

Fotoğraf paylaşmanız mümkün mü? Bir de lastiklerin üretim yılını paylaşır mısınız?

Selamlar.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Merhaba,

MC18 arka ölçüsü 110/80 17.
Peki zincir muhafazaya surtmuyor mu arka lastik?
Çünkü orijinal ölçü 100/90 17.
Ben de MC18 taktıracaktım fakat surter diye MC25 bogard düşünüyorum.


Fotoğraf paylaşmanız mümkün mü? Bir de lastiklerin üretim yılını paylaşır mısınız?

Selamlar.

TABİ Kİ EN KISA ZAMANDA FOTOĞRAFLARI PAYLAŞACAĞIM. AMA DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ KADAR FARK YOK 80-90 ARASINDA. ÇOK AZ OYNUYOR. MOTOR HEM DAHA BİR OTURAKLI HALE GELDİ.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
TABİ Kİ EN KISA ZAMANDA FOTOĞRAFLARI PAYLAŞACAĞIM. AMA DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ KADAR FARK YOK 80-90 ARASINDA. ÇOK AZ OYNUYOR. MOTOR HEM DAHA BİR OTURAKLI HALE GELDİ.

Merhaba

benim dediğim ölçü yanak genişliği yani 110 ve 100 kısmı. Sizin dediğiniz 80 ve 90 ölçüleri*jantla lastik arası mesafe oluyor yani yanak yüksekliği.
Zincir muhafazaya surtuyor mu derken demek istediğim 110 olan olcuydu.

Selamlar.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Merhaba

benim dediğim ölçü yanak genişliği yani 110 ve 100 kısmı. Sizin dediğiniz 80 ve 90 ölçüleri*jantla lastik arası mesafe oluyor yani yanak yüksekliği.
Zincir muhafazaya surtuyor mu derken demek istediğim 110 olan olcuydu.

Selamlar.
ŞİMDİ İNCELEDİM, ÇOK AZ BİR MESAFE VAR. AMA KESİNLİKLE SÜRTME YOK.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
16
Herkese selamlar. Boxerımla Biga Çanakkale arasi yaklaşık 110km civarı yol yaptım, rodajda olduğum için 60-70 km hızla bazen anlık hızlanmalar seklinde gittim. 85 km den sonra sadece ayaklarda titreşim hissediliyor. Motorum 270 kmde Su ana kadar motorumdan çok memnunum vites gecisleri yumusadi ama hala boşa geçerken zorlanıyor.
Birkaç resim çektim bugün.







 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Herkese selamlar. Boxerımla Biga Çanakkale arasi yaklaşık 110km civarı yol yaptım, rodajda olduğum için 60-70 km hızla bazen anlık hızlanmalar seklinde gittim. 85 km den sonra sadece ayaklarda titreşim hissediliyor. Motorum 270 kmde Su ana kadar motorumdan çok memnunum vites gecisleri yumusadi ama hala boşa geçerken zorlanıyor.
Birkaç resim çektim bugün.




[url]http://www.upload.gen.tr/uploads/I/rxesh-t_IMG-20140920-WA0004-1.jpg[/url]
[url]http://www.upload.gen.tr/uploads/I/VVrEQ-t_IMG-20140920-WA0009.jpg[/url]

[url]http://www.upload.gen.tr/uploads/I/QgySO-t_IMG-20140920-WA0002.jpg[/url]
HAYIRLI OLSUN TEKRAR. VİTESLER ALIŞTIKTAN VE DE YAĞ DEĞİŞİMDEN SONRA PROBLEM KALMAZ İNŞALLAH. MUTLAK KALİTELİ YAĞ KULLAN. GEREK VİTES GEÇİŞLERİNDE GEREKSE MOTORUN TİTREŞİMİNDE NE KADAR ETKİLİ OLDUĞUNU GÖRECEKSİN. SANA TAVSİYEM BİRAZ PAHALI OLSA DA 5100 15W50 MOTUL. RABBİM KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER NASİP ETSİN.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Boş vites konusunda; vites düşürmeyi topukla yapmayı deneyin. Ayrıca bu her motor için geçerli; vites pedaline birazcık sert dokunun (ben birazcık vuruyorum :D). Honda eğitiminde ilk defa vites pedalıyla tanışırken zar zor geçiriyordum. Hoca bizzat elime vurarak öğretti hayatım boyunca unutmam :) Onun sayesinde sorunsuzca vites geçiriyorum; boşa geçirirken hiç zorlanmadım. Yani acımayın; şırrak diye vurun sert olun vites pedalına karşı.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
20
SA motorun ilk bakımı kaç kmde oluyor? 60 tl bakım diyorlar. Yağ ve yağ filtresi değişiyormuş. Onun dışında bir şey yapıyorlar mı? Twonanın kullandıgı lastigi alsam yağmurda kayar mı? Kışın kullanmak istiyorum o yüzden güzel bir lastik önerisi olan?
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
SA motorun ilk bakımı kaç kmde oluyor? 60 tl bakım diyorlar. Yağ ve yağ filtresi değişiyormuş. Onun dışında bir şey yapıyorlar mı? Twonanın kullandıgı lastigi alsam yağmurda kayar mı? Kışın kullanmak istiyorum o yüzden güzel bir lastik önerisi olan?

bazı bölgelerde ücretsiz ilk bakım. bazı yerlerde para alıyorlar servisin bakış açısına kalmış bi durum. ilk bakım 500-750 arası bakıma gırmedıgım ıcın yorum yapamayacagım twona da bıldıgım kaarıyla lastıklerden memnundu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst