Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2014
Mesajlar
9
ilk aldığımda 120 km yol yaptım samsun yakakent arası 4. vitesle geldim bilen için o yolda rampada var lakin hiç dinlemedi rodaj da olduğu için 60 km' geçmedim. motorda ses yok titreşim yok 1 yıldır motor kullanmadığım halde beni hiç yormadı. ilk gördüğümde tamam dedim bu mudur evet budur dedirten bir duruşu vardı zaten. frenlerde problem yok. viteslere alıştım. 2 lt civarı yaktı. aynalar kısa kalıyor. 5. vites istiyor. yoksa yüksek hız yapalım derken hem motor yıpranır hem cebimiz. üretim amacı zaten ağır hizmet. güven veren bir şasesi var. allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
17
Farlari indirttim, rolanti ayarini da yaptirinca sabahlari rahat calisiyor artik. 4. Vites de 5 istiyor ama sehir icinde ani hizlanmalarda cok etkili :) tam ise git gel motoru cok hosuma gitti
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Çok rahatsız motormuş, amortisör yok sanki. Sizler nesine rahat diyorsunuz bilemedim. :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
17
Sele rahat abi, bir de 125 cc motorlarda zaten benim kullandiklarin icinde ki bunlar japon markalar. Sana oh be dedirten yok :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Çok rahatsız motormuş, amortisör yok sanki. Sizler nesine rahat diyorsunuz bilemedim. :)

Gayet rahat bence amortisör gayet var yani no problem.

bide bu rolanti vidası bence sağ tarafta dışa bakan içe gömük yanlarında çentik var kabrurotörün üstüne doğru olan taraftaki vidamı
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Gayet rahat bence amortisör gayet var yani no problem.

bide bu rolanti vidası bence sağ tarafta dışa bakan içe gömük yanlarında çentik var kabrurotörün üstüne doğru olan taraftaki vidamı
MOTORUN SOL TARAFINDA. KARBÜRATÖRÜN SOLUNDA. İYİ AYAR YAPABİLMEK İÇİN AKÜ KAPAĞINI SÖKMEN LAZIM. İKİ ADET İÇE GÖMÜK DÜZ BAŞLI VİDA VAR. SAĞ TARAFTA Kİ ROLANTİ SOL TARAFTA Kİ HAVA AYAR VİDASI.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
MOTORUN SOL TARAFINDA. KARBÜRATÖRÜN SOLUNDA. İYİ AYAR YAPABİLMEK İÇİN AKÜ KAPAĞINI SÖKMEN LAZIM. İKİ ADET İÇE GÖMÜK DÜZ BAŞLI VİDA VAR. SAĞ TARAFTA Kİ ROLANTİ SOL TARAFTA Kİ HAVA AYAR VİDASI.
O kadar zor yerde olmamamsı gerek yaa bence motorun sağındaki gibi ya
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Bir MC18 de ben aldım. Yarın montajını yapacağız insallah.
Facebook grubunda fotoğrafları paylaştım.

Selamlar.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Merhaba,

Bir MC18 de ben aldım. Yarın montajını yapacağız insallah.
Facebook grubunda fotoğrafları paylaştım.

Selamlar.

Hayırlı olsun facebookta ki grup derken.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

BİR BAKIN DERİM. BENCE YERİ İYİ. HERKESİN KURCALA MAMASINI İSTİYORLAR ANLAŞILAN.

Ee o zaman sağdaki vida ne aslında bunu klavuzda belirtmeleri lazımda işte zaten kurcalamiyorum bilgim olsun diye sordum
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Çok rahatsız motormuş, amortisör yok sanki. Sizler nesine rahat diyorsunuz bilemedim. :)

inzeli arkadaş;sen 3000Tl. ye hangi rahat motora biniyorsun merak ettim.Bu motordaki süspansiyonu fiyatına denk bir motor söylermisin.Yoksa yanlış formda yanlış motordanmı bahsediyorsun?Selamlar.Benim köylü güzeline kimse laf etmesin ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

Arkadaşlar belli bir süre geçtikten sonra ilk çalıştırmada birinci vitese takınca ileri doğru vurup stop etme durumu herkeste oluyor mu ? Yaşayan arkadaşlar çözüm bulabildi mi ?
Ben kendimce şöyle bir çözüm buldum, ilk çlıştırmayı boşta değil de debriyaja basarak birinci viteste yaptığım zaman bu durum ortadan kalkıyor gibi şimdilik :)

Aynı şey başıma geldi Ben debriyaj sıkık vaziyette çalıştırmaya alışığım ara sıra oluyor.Debriyaj ayar cıvatasından boşluk alınacak.Elim ermedi
bende ayağımla motoru ittirip o an vitese takıyorum problem olmuyor yarın akşam ayar için zaman ayıracağım.460km civarındayım tek sorun bunu gördüm kolay iş halledilir
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Bu motor rampa,dağ ,tepe çıkmak için yapılmış.Düz asfalt motoru değil.Şu anlamda söylüyorum motor süper güçlü tek kişi binersen düz asfaltta beş değil altıncı vitesi ararsınız,bu anlamda söylüyorum.1,2,3,4,derken 90 100Km hıza nasıl ulaştığını anlamıyorum.Bajaj babamın sattığı mal değil ama şu ana kadar kullandığım süreçte hakkını vermem gerekiyor.yarın ters bi şeyler olur o zamanda adam gibi kötülerim ."Yiğidi öldür hakkını yeme."bu böyle biline.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Abartmayın yahu, insanın beyni sallanıyor bozuk yerlerde. :) Zamanında 8000'er km Mondial MR150 ve Honda CB125 kullanmıştım, aynı fiyat bandının motorları onlar da. Yani her ne kadar yeni kasa CBF1000 sahibi olsam da kıyaslama yapabilirim. Du bakalım oynayacağım biraz, tecavüz etmelik aldım bir tane Bajaj Boxer. Bişeye benzerse paylaşırım. :)
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
20
Hayırlı cumalar herkese. Allah hepimize daha iyi motorlara binmeyi,sağlıklı ve huzurlu yaşamayı nasip eylesin
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Ankara'da Ulustan havalimanına giderken karşı yönden kırmızı bir boxer gördüm beyaz çantalı. Kendisi buraya üyeyse selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst