- Katılım
- 24 Eyl 2014
- Mesajlar
- 9
ilk aldığımda 120 km yol yaptım samsun yakakent arası 4. vitesle geldim bilen için o yolda rampada var lakin hiç dinlemedi rodaj da olduğu için 60 km' geçmedim. motorda ses yok titreşim yok 1 yıldır motor kullanmadığım halde beni hiç yormadı. ilk gördüğümde tamam dedim bu mudur evet budur dedirten bir duruşu vardı zaten. frenlerde problem yok. viteslere alıştım. 2 lt civarı yaktı. aynalar kısa kalıyor. 5. vites istiyor. yoksa yüksek hız yapalım derken hem motor yıpranır hem cebimiz. üretim amacı zaten ağır hizmet. güven veren bir şasesi var. allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah