Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bu topiği takip eden ve henüz Boxer almamış olanlara fikir vermesi açısından bazı şahsi yorumlarım;

Boxer hız motoru değil, hız için düşünenler kesinlikle almasın. Düz yolda ideal hızı 80-85 km. 105 e de çıkıyor ama 4 vites olduğundan ve fazla devirden dolayı rahatsız ediyor ve sürüş zevki kalmıyor. Hız olayını unutun.

Uzun yol motoru asla değil. Yumuşak sele ve yüksek devir bir süre sonra ağrı yapıyor, yoruyor. Şehir içi ve şehir dışı kısa çevre gezileri için ise ideal. Boxer tam bir kısa yol motoru. :)

Tipi ve çizgileri eski moda, (hatta köylü motoru da deniyor), jantları hariç cg tarzı ve 90 lardaki motosikletlerden çok farklı değil. (Genç arkadaşlara Discover modelinin daha uygun olacağını düşünüyorum.Şahsen 20 yaş genç olsaydım Discoverı tercih ederdim.)

3 bin liralık motordan 6 bin liralık Honda kalitesi beklerseniz yanılırsınız. Mukayese etmeden alın ve az yakıtla bozuk yolların, yüksek torkun keyfini çıkarın...


Bütün bunları göz önüne alarak tercihinizi yaparsanız Boxer, beklentilerinizi karşılar. Aksi halde hayal kırıklığı yaşarsınız.

Herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Bu topiği takip eden ve henüz Boxer almamış olanlara fikir vermesi açısından bazı şahsi yorumlarım;

Boxer hız motoru değil, hız için düşünenler kesinlikle almasın. Düz yolda ideal hızı 80-85 km. 105 e de çıkıyor ama 4 vites olduğundan ve fazla devirden dolayı rahatsız ediyor ve sürüş zevki kalmıyor. Hız olayını unutun.

Uzun yol motoru asla değil. Yumuşak sele ve yüksek devir bir süre sonra ağrı yapıyor, yoruyor. Şehir içi ve şehir dışı kısa çevre gezileri için ise ideal. Boxer tam bir kısa yol motoru. :)

Tipi ve çizgileri eski moda, (hatta köylü motoru da deniyor), jantları hariç cg tarzı ve 90 lardaki motosikletlerden çok farklı değil. (Genç arkadaşlara Discover modelinin daha uygun olacağını düşünüyorum.Şahsen 20 yaş genç olsaydım Discoverı tercih ederdim.)

3 bin liralık motordan 6 bin liralık Honda kalitesi beklerseniz yanılırsınız. Mukayese etmeden alın ve az yakıtla bozuk yolların, yüksek torkun keyfini çıkarın...


Bütün bunları göz önüne alarak tercihinizi yaparsanız Boxer, beklentilerinizi karşılar. Aksi halde hayal kırıklığı yaşarsınız.

Herkese keyifli sürüşler.
Boxer ı dar ve taşlı patikada kontrol edebilirmiyim.Scooter kullanılıyor.Vitesli nasıl olur bilemiyorum.Gençliğim vitesli ile geçti.Acemi değilim.Ama tabiri caiz ise;keçi patikasından bahsediyorum.öyleki motor arızalansa inipte yanda itebilecek yer yok yeri geliyor ayakları yerde denge için kullanmak zorunda kalıyorum taşlar çok ve büyük.bu yol Balık yolu
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Boxer ı dar ve taşlı patikada kontrol edebilirmiyim.Scooter kullanılıyor.Vitesli nasıl olur bilemiyorum.Gençliğim vitesli ile geçti.Acemi değilim.Ama tabiri caiz ise;keçi patikasından bahsediyorum.öyleki motor arızalansa inipte yanda itebilecek yer yok yeri geliyor ayakları yerde denge için kullanmak zorunda kalıyorum taşlar çok ve büyük.bu yol Balık yolu

Selamlar
Demek istediğinizi anladım. İşte ben de sırf bu sebepten dolayı Boxer aldım. Şöyle ki sürekli köy ve dağ yollarında kullanıyorum. Sık sık yolu bile olmayan patikalarından balık meralarının olduğu kıyılara iniyorum. Boyunuz 1.70 ve üstünde ise, temkinlice ve yavaşça sürerseniz bir sıkıntı yok.
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
abiler kardeşler lütfen yardım edermısınız.

madurum. motosiklet el marşı ile çalmamaya başladı, ayakmarşı ile vurdururarak çalıştırıyorum bugün itibariyle. el marşına basınca aküden dızzzzt diye bi ses geliyo telefon titreşimi sesinde. aküden şüphelendim. servis bana biraz uzak 100 km civarında bi tamirciye danıştım aküde ölçüm yaptı normal dedı o arada el marşını denedik tık diye çalıştı. neden olabilecegini sordum motoru alalı 3 4 gun oldu bu arada motora belkide beklemiş akü takmıslardır dedi.
motor aksamından hiç anlamam ne yapmalıyım bir de far ayarı çok kotü kısalar bile göz alıyo ayrıca far kapatma dugmesı varmı bulamadım
bir cevaplayan olursa çok sevınırım
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
abiler kardeşler lütfen yardım edermısınız.

madurum. motosiklet el marşı ile çalmamaya başladı, ayakmarşı ile vurdururarak çalıştırıyorum bugün itibariyle. el marşına basınca aküden dızzzzt diye bi ses geliyo telefon titreşimi sesinde. aküden şüphelendim. servis bana biraz uzak 100 km civarında bi tamirciye danıştım aküde ölçüm yaptı normal dedı o arada el marşını denedik tık diye çalıştı. neden olabilecegini sordum motoru alalı 3 4 gun oldu bu arada motora belkide beklemiş akü takmıslardır dedi.
motor aksamından hiç anlamam ne yapmalıyım bir de far ayarı çok kotü kısalar bile göz alıyo ayrıca far kapatma dugmesı varmı bulamadım
bir cevaplayan olursa çok sevınırım

marş otomatiğine bir baktırın tetikleme yapmıyor olabilir, akü ile marj motorunun arasında bağlantı kurar silindir şeklinde iki kablolu bir aparattır. far ayarı için diğer sayfaları okursanız yazıyor olması lazım bu konuda bilgisi olan baxer cı arkadaşlar var yardımcı olacaklardır.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Mars düğmesine sonuna kadar basma az dokun yeter bude arkadaşlar 160 km de motor benzin ibresinde kipirdama yok sizinki kac kmden sonra düşüyor fulledikten sonra

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Arkadaşlar sigorta fiyati 235 tl çıktı yaş 20 sıfır ve ilk kendi üstüme arac alıyorum fiyat nasıl sizce
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Mars düğmesine sonuna kadar basma az dokun yeter bude arkadaşlar 160 km de motor benzin ibresinde kipirdama yok sizinki kac kmden sonra düşüyor fulledikten sonra

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Arkadaşlar sigorta fiyati 235 tl çıktı yaş 20 sıfır ve ilk kendi üstüme arac alıyorum fiyat nasıl sizce

gardaş hangi sigortaya sordun ergo sigortayı araştır gitdigin firmaya ergo sigortadan teklif sorsun selamlar
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
Mars düğmesine sonuna kadar basma az dokun yeter bude arkadaşlar 160 km de motor benzin ibresinde kipirdama yok sizinki kac kmden sonra düşüyor fulledikten sonra

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Arkadaşlar sigorta fiyati 235 tl çıktı yaş 20 sıfır ve ilk kendi üstüme arac alıyorum fiyat nasıl sizce

bende bugun yaptım sıgorta ısını arkdasın dedıgı ergodur muhtemelen sana o fıyatı veren 340 cıvarı hesap cıkartanda oldu. ben bı yerde 203 e buldum fıyat arastır. 235 en dusuk fıyatlarıdır muhtemelen bende 235i gözden cıkarmıstım yas 23 bu arada tesadufen 203 buldum yaptırdım hemen. 235 bıle bulamıosun cogu fırmada allianz 340 verıyo fıyat zaten sordugum ya 340 dedı yada 235
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Mars düğmesine sonuna kadar basma az dokun yeter bude arkadaşlar 160 km de motor benzin ibresinde kipirdama yok sizinki kac kmden sonra düşüyor fulledikten sonra

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Arkadaşlar sigorta fiyati 235 tl çıktı yaş 20 sıfır ve ilk kendi üstüme arac alıyorum fiyat nasıl sizce

Hangi sehir? Ben istanbulda yasim 24 iken 392 den asagi bulamadim.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar yer kocaeli HDI sigorta ergo benim yaşımdan dolayi galiba sigorta yapmıyormus baktık.Bide benzinle ilgili ne diyorsunuz fulledikten kaç km sonra ibre düşmeye başlıyor
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
yurdukoru arkadaşım çok teşekkür ederim.Boyum 182.Benim motoru sattım yarın almaya gelecekler.hemen bi tane almam lazım.Hafta sonu motor lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------

marş otomatiğine bir baktırın tetikleme yapmıyor olabilir, akü ile marj motorunun arasında bağlantı kurar silindir şeklinde iki kablolu bir aparattır. far ayarı için diğer sayfaları okursanız yazıyor olması lazım bu konuda bilgisi olan baxer cı arkadaşlar var yardımcı olacaklardır.
far sürekli yanar kapatma düğmesi yok.
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Merhaba,

Yakıt tüketimi için alınmaz demişsiniz de ben Konya'da sakin denilmeyecek bir kullanımda şehir içi 2.1 litreyi geçemedim 100 km lik kullanımda.
Motosikletim 4.400 km yi devirdi.
Alternatifi olan motosikletlere en az yarım litre fark atmakta.
Bu motoru kotuleyecek birşey bulamayanlar hemen yakıt sarfiyatına yardırıyor fakat oradan da ekmek çıkmaz size kusura bakmayın.

Bence eksikleri uzun yolda 5. vitesi istemesi ve
Cbf'e göre titreşimli olması.

Selamlar.

Ben de motorumu seviyorum, motoru kötülemek değil niyetim sadece tecrübe ettiğim şeyi paylaştım. Biraz objektif olmak lazım. 80 km ve yukarısı hızla kullanımla 2.1 lt/100km. yakıyorsa ya bana başka bir motor verdiler ve ben de bir sıkıntı var yada sizin hız göstergesinde bir sıkıntı var.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Güzel bi yikadim,cilaladim ve çantasıni taktım 41 kere maşallah bu arada ekrem bey ve Kocaeli servisi çok ilgilendiler benle sağolsunlar.Bi şey daha sanki motor 650 lik enduro sesi veriyor gibi geliyor bana hahahha :)
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Arkadaşlar yer kocaeli HDI sigorta ergo benim yaşımdan dolayi galiba sigorta yapmıyormus baktık.Bide benzinle ilgili ne diyorsunuz fulledikten kaç km sonra ibre düşmeye başlıyor

Gardaş sizin sorduğunu firmanın Ergo sigortayınan anlaşması yoktur selamlar
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
var baktım da internette öyle gittim

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

Bu arada benzinle ilgili ne diyorsunuz fulledikten kaç km sonra ibre düşmeye başlıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:59 ----------

Arkadaşlar cevap vericek kimse yok mu 170 km dayandı hala full gösteriyor hic 50 kmyi geçmiyorum ya çok az yaktı yada ibre bozuk
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
var baktım da internette öyle gittim

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

Bu arada benzinle ilgili ne diyorsunuz fulledikten kaç km sonra ibre düşmeye başlıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:59 ----------

Arkadaşlar cevap vericek kimse yok mu 170 km dayandı hala full gösteriyor hic 50 kmyi geçmiyorum ya çok az yaktı yada ibre bozuk
İbre bozuk degildir bu motorlarda böyle panik yapma hemen musluk yedekde olmasın yeter şamandırası biraz altta sonradan düşmeye başlıyor
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
konu dışı;
boxercılar herkesi yakıtıyla kıskandırıyor ben de sizi kıskandırayım
98 model karbüratörlü uno nun rölanti gaz ayarını vs. kendim yaptım
şehir içi 12 kuruş yaktım :bounce:
saygılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst