Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
sevgili twona paylaşımın için teşekkürler..
çok güzel yerler gerçekten..
bir de bir iki sorum olacak
yedigöller özel mülkiyet mi, sit alanı mı? oraya giriş neden ücretlidir acaba?

sanırım arka bagajın 32 litrelik, iki kask alır mı acaba..
bir de plaka görünmüyor :)
selamlar.. teşekkürler..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Aklımı fena halde çelmeye çalışan bir motor :mrgreen:

Düşünüyorum benim cb yi satsam 3500 den gider bunu alsak 3000 tl plaka ruhsatı 300 tutsa 200 tl cepte 2 aylık yakıt masrafı :) bedavaya gelmiş olur + sıfır km motor sahibi olmuş olurum.

Tabii bunlar şimdilik sadece düşüncelerim zaman içinde kullanıcı yorumlarına + motoru test ettikten sonraki izlenimlerime dayanarak bi çılgınlık yapıp boxer sahibi olabilirim :p

Kesinlikle öyle. Her yönüyle tasarruf motoru. Boxer'ı almazdan önce evden işe dolmuşla gelip gidiyordum. Ayda en az 250 lira minibüs masrafı tutuyordu. Eşim de keza bir o kadar ödüyordu. Toplamda ayda 500 lira dolmus masrafimiz oluyordu.

Oysa şimdi 50 liraya bir ay boyunca biniyoruz. (Yaklaşık 150 kere çarşıya inip geliyor) Boxer bize bu yüzden bayağı bir tasarruf ettirdi...
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
Aklımı fena halde çelmeye çalışan bir motor :mrgreen:

Düşünüyorum benim cb yi satsam 3500 den gider bunu alsak 3000 tl plaka ruhsatı 300 tutsa 200 tl cepte 2 aylık yakıt masrafı :) bedavaya gelmiş olur + sıfır km motor sahibi olmuş olurum.

Tabii bunlar şimdilik sadece düşüncelerim zaman içinde kullanıcı yorumlarına + motoru test ettikten sonraki izlenimlerime dayanarak bi çılgınlık yapıp boxer sahibi olabilirim :p

akıl çeldiren bir motor gerçekten.. daha iki ay evvel aklımda cb ile ybr vardı, bu motoru ilk defa mayıs ayında duydum, bayilik gelince hiç durmadan uğrayıp aldım.. içim rahat şimdi :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
sevgili twona paylaşımın için teşekkürler..
çok güzel yerler gerçekten..
bir de bir iki sorum olacak
yedigöller özel mülkiyet mi, sit alanı mı? oraya giriş neden ücretlidir acaba?

sanırım arka bagajın 32 litrelik, iki kask alır mı acaba..
bir de plaka görünmüyor :)
selamlar.. teşekkürler..

hocam yedigöller millipark o yüzden her milli parkta olduğu gibi ücretli. arka bagaj shad 33 lt. iki kask almaz ama daha büyük topcase de at-sinek ikilisi gibi duruyor bence :) plakam var ama ben israrla takmıyorum. 14 FB 420 :)
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
değerli twona teşekkürler cevabın için..
arkadaşlar, 45 lt lik arka kasalı motor resmi olanlar var mı acaba,
arka yönden çekimli, biraz üsten fotograf olsaydı güzel olurdu..
bir arkadaş daha önceden yandan çekimli bir foto göstermişti,, yandan iyi görünüyor..
ama arka cihetten görmek gerekir..
45 litrelik bagajlar 200 cc lik motorlarda daha iyi görünür,, geçenlerde, asya 200 lüklerde görmüştüm..
müthiş güzel duruyordu..
yine de herkese teşekkürler..
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
değerli twona teşekkürler cevabın için..
arkadaşlar, 45 lt lik arka kasalı motor resmi olanlar var mı acaba,
arka yönden çekimli, biraz üsten fotograf olsaydı güzel olurdu..
bir arkadaş daha önceden yandan çekimli bir foto göstermişti,, yandan iyi görünüyor..
ama arka cihetten görmek gerekir..
45 litrelik bagajlar 200 cc lik motorlarda daha iyi görünür,, geçenlerde, asya 200 lüklerde görmüştüm..
müthiş güzel duruyordu..
yine de herkese teşekkürler..

Merhaba,

Bence 32 litreden sonrası biraz pizzacı görüntüsü veriyor. Bir kask ve ufak tefek şeyler sığan çanta yeterli benim için.

Selamlar.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bende 45 lik var motorun cüsseli olduğu için topcase gayet iyi duruyor. (Bir iki sayfa önce resimlerim var) Tamam 52 ya da 55 lt olsaydi biraz büyük kaçardı ama bence 45 ideal. (32 lt vardı daha önce. Bir kask zor alıyordu. ) Pek kullanışlı değildi. Ben görsellikten çok işlevselliğe bakarım. (Zaten görselliğe önem verseydim bu tarz bir motor almazdım) Şimdi bu topcase ile 2 kask+ mont+eldivenleri rahat alıyor.

Dipnot: Pizzacılar 100 lt'lik çanta kullanıyor :) )
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
46 lt iyidir bu arada ilk resmimide paylaşayım çantam 46 lt..
http://imageshack.com/a/img850/8/zant.jpg

45 lik çanta şu resimdeki gibi kurtarıyor bence..
ama arka yönden tam göremedim.. uygun olur sanırım..
200 cc liklerde çok güzel duruyor..
tabi işlev görmesi de önemli.. şöyle bir tulumb ufak tefek piknik malzemeleri alırsa yeterli..
kamp çadırı da yanlarda taşınabilir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

Bugün sahil yolundan çok keyifli bir plaj turu yapıp geldik...

Yeni aldığım ekonomik (100 TL) 45 lik çantaya çayımızı bisküvimizi havlumuzu vs doldurduk. Düşük devirde oldukça sessiz çalıştığı için kimseyi rahatsız etmeden usul usul sahil bisiklet yolundan en sakin yerde pikniğimizi de yaptık. Mesken mahalli olduğundan ortalama saatte 40 km/h ile gezerek sahil yolundan gidip geldiğimiz için benzini tam anlamıyla kokladı. 2 lt nin bile altındaydı.

3 aydır kullanıyorum, garaj da yok, güneşte yağmurda duruyor, hala aldığım günkü gibi pırıl pırıl, ne bir pas ne bir solma oldu ne de bir somunu gevşedi. Sorunsuzluk diye ben buna derim. Şimdi anlıyorum neden servise 5 bin km de bir gidildiğini. Motor değil kaya yapmışlar mübarek. İnşallah böyle devam ederiz...


[URL=http://s1094.photobucket.com/u...urdukoru/mini-20140626_200148_zps259aa6e1.jpg[/URL][/url]

[URL=http://s1094.photobucket.com/u...urdukoru/mini-20140626_200159_zps53b52b5a.jpg[/URL][/url]

[URL=http://s1094.photobucket.com/u...urdukoru/mini-20140626_200222_zps47ec5dd1.jpg[/URL][/url]

[URL=http://s1094.photobucket.com/u...lbums/i445/Yurdukoru/mini-box_zps815d7c38.jpg[/URL][/url]

bu resimde önden de kurtarıyor sanırım.. biraz perpektif yanılgısı olabilir.. ama önden güzel duruyor bence..
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Arkadaşlar bugün akşam üstü motorunu aldım.. İlk izlenimlerim çok olumlu.. Sevdim ben bu motoru..
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Arkadaşlar bugün akşam üstü motorunu aldım.. İlk izlenimlerim çok olumlu.. Sevdim ben bu motoru..

hayırlı olsun aramıza hoşgeldin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:11 ----------

değerli twona teşekkürler cevabın için..
arkadaşlar, 45 lt lik arka kasalı motor resmi olanlar var mı acaba,
arka yönden çekimli, biraz üsten fotograf olsaydı güzel olurdu..
bir arkadaş daha önceden yandan çekimli bir foto göstermişti,, yandan iyi görünüyor..
ama arka cihetten görmek gerekir..
45 litrelik bagajlar 200 cc lik motorlarda daha iyi görünür,, geçenlerde, asya 200 lüklerde görmüştüm..
müthiş güzel duruyordu..
yine de herkese teşekkürler..
çanta konusunda düşüncelerimi aktarmak isterim...6 sene kappa 35 kullandım gerçekten harika bi çanta en ideal boy sayılır çoğu motora göre ..önceki motorlarımda iyi durdu ama bir çok defa teşke biraz daha büyük olsa dedim agırlık olarak hafif hacim olarak geniş mazeme koymada zorlanmıştım ve bu boxer alacagım zaman hep 45 lik düşündüm 35 aklımdan bile geçmedi yanlız kappa nın fiyatı 400 gibi olunca otomatik ucuza döndüm yine 250 tl kappa 35 alabilirdim ama dediğim gibi büyük istedim..bence kötüde durmuyor resimleri yolluyorum sende düşün birde motorun üzerinde kendini de düşün sade motorda büyük gibi duruyor kabul ama üzerindeyken bence büyük degil üstelik dikkat çekici...ama yine şunu söylemeden geçmiyecegim eger ufak tefek şeyler taşıyacaksan (gerçi 35 ufak degil çogu motorda ideal)kaliteli olsun kappa 35 al haçmi yeterli gelir ve yıllarca kullanırsın ama okadar veremem dersen uygun 45 al karar senin umarım yardımcı olmuşumdur iyi günler..
gioj6.jpg

6ma0k.jpg

6ixh.jpg

ywqc6.jpg

gyep.jpg

hhpf.jpg

d6nhc.jpg

4lgs.jpg

w7k5.jpg
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
hayırlı olsun aramıza hoşgeldin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:11 ----------


çanta konusunda düşüncelerimi aktarmak isterim...6 sene kappa 35 kullandım gerçekten harika bi çanta en ideal boy sayılır çoğu motora göre ..önceki motorlarımda iyi durdu ama bir çok defa teşke biraz daha büyük olsa dedim agırlık olarak hafif hacim olarak geniş mazeme koymada zorlanmıştım ve bu boxer alacagım zaman hep 45 lik düşündüm 35 aklımdan bile geçmedi yanlız kappa nın fiyatı 400 gibi olunca otomatik ucuza döndüm yine 250 tl kappa 35 alabilirdim ama dediğim gibi büyük istedim..bence kötüde durmuyor resimleri yolluyorum sende düşün birde motorun üzerinde kendini de düşün sade motorda büyük gibi duruyor kabul ama üzerindeyken bence büyük degil üstelik dikkat çekici...ama yine şunu söylemeden geçmiyecegim eger ufak tefek şeyler taşıyacaksan (gerçi 35 ufak degil çogu motorda ideal)kaliteli olsun kappa 35 al haçmi yeterli gelir ve yıllarca kullanırsın ama okadar veremem dersen uygun 45 al karar senin umarım yardımcı olmuşumdur iyi günler..
http://imageshack.com/a/img834/8705/gioj6.jpg
http://imageshack.com/a/img843/3326/6ma0k.jpg
http://imageshack.com/a/img823/429/6ixh.jpg
http://imageshack.com/a/img841/6540/ywqc6.jpg
http://imageshack.com/a/img840/9987/gyep.jpg
http://imageshack.com/a/img820/7894/hhpf.jpg
http://imageshack.com/a/img834/7331/d6nhc.jpg
http://imageshack.com/a/img829/6944/4lgs.jpg
http://imageshack.com/a/img850/1338/w7k5.jpg

resimler için teşekkürler sevgili tekhnomix
45 lik galiba kurtarıyor,, gördüğüm kadarıyla 5 lt lik bir abartı bir büyüklük görünüyor ama fazla rahatsız edici
değil,, şimdilik ucuz bir şey almayı düşünüyorum, ilerde kalite olabilir..
evet, dediğin gibi boy ve kilo yapının da uyumu olmalı..
tekrar teşekkürler
iyi günler..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yeni alan arkadaşlar hayırlı olsun, güle güle kullanın. Allah hepimize kazasız sürüşler nasip etsin.

Zaman geçtikçe, ekonomikliğini sorunsuzluğunu yaşadıkça daha çok seveceksiniz ve iyi ki Boxer almışım diyeceksiniz. Şahsen ben 2000 km lere yaklaştım ve gerçekten her yönüyle motorumdan fazlasıyla memnunum.

Her ne çesit çanta takarsanız takın, tablası, yani çantanın geçtiği kısım boşta kalmasın, mümkünse tamamı demire otursun. Aksi takdirde yük ile sallandıkça, kısmen boşta kalan kısım tablayı parttırıyor ve kırıyor.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

@Yurdukoru ve @Twona.
İlk bakımda motosiklete hangi yağ konuldu ve
izlenimleriniz nasıl?
Bilgi vermeniz mümkün mü?

Selamlar.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Merhaba,

@Yurdukoru ve @Twona.
İlk bakımda motosiklete hangi yağ konuldu ve
izlenimleriniz nasıl?
Bilgi vermeniz mümkün mü?

Selamlar.

ben ilk bakımı 700 km de yaptırdım. shell 20-50 yağ konuldu ve genel kontroller yapıldı. 2. bakımı 2500 km de yaptırdım. ben 2500 km de bir yağ değiştirmeyi düşünüyorum. 5000 km de birde yağ filtresi değiştireceğim. 2. bakımda shell 10-40 yarı sentetik yağ koyuldu, yağ filtresi değişti, hava filtresi temizlendi, zincir ve dişliler benzine koyulup temizlendi ve sprey ile yağlanarak tekrar takıldı.ben 5000 bakımda yağ olarak artık sürekli Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 tam sentetik yağ kullanmayı uygun gördüm. bulunduğum ildeki hava sıcaklıkları ve motoru kullandığım mevsimler itibarı ile en uygun ve kaliteli yağın bu olduğuna karar verdim.

sanırım km olarak en çok yoluda ben yaptım. km şu an 3200 ve hergün artıyor. şu ana kadar çok memnunum umarım bundan sonrada böyle gider. az önce abanttan dönerken yolda bir honda cb 125 e ile denk geldik. e-5 de peşpeşe gelirken baya bir gazladık ama cb 125 e bana yetişemedi. her seferinde gazı kestim bekledim yanıma geldiğinde tekrar gaz açtım boxer sürekli arayı açtı. honda sahibi arkadaşta eminimki benim motoru çok merak etti çünkü çok dikkatli bakıyordu bu ne motoru diye. 3 bin liraya bu motora sahip olduğum için hem mutlu, hem şanslı olduğuğumu düşünüyorum :thumleft:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Az önce soldaki akü kapağını çıkardım ama seleyi açmayı beceremedim :)
Yeni olduğu için çok da yüklenmedim ayı gücü ile elimde kalır diye ürktüm. Var mıdır kolay yolu seleyi açmanın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst