Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Yok iptal etmiyorlar. Güncelleme gibi bir şey. Sigortayı yaptırdığın yere plakanı verirsen onlar hemen yapar. Sana zeyilname olarak yeni bir sigorta kağıdı verecekler. Yeni tescil olduğu için aracın sigortasını plakasız olarak yapıyorlar daha sonra sen plakayı verince poliçeyi güncelleyerek plaka numarasını ekliyorlar.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Merhaba,

Sağlıklı rodaj hakkında bilgi istemişsiniz ama maşallah 80-90 hatta 110 km hızlara çıkmışssınız.
İnşallah rodaj döneminde motosiklete daha fazla zulmetmezsiniz.
Benim motosikletim de 450 km yi devirdi elhamdülillah.
50 km hızı geçmedim. Çok nadir 60 km hıza ulaştım anlık olarak.
Daha dikkatli olmanızı öneririm.

Selamlar.


KARDEŞİM İYİ GÜZEL DEDİNDE İNTERNETTE BULUNAN KATALOG DA DEVAMLI AYNI HIZDA GİTMEYİ ONERMİYOR.. FARKLİ DEVİRLERDE FARKLİ TEPKİME VE HIZLARDA KULLANILMASINI ONERİYOR.. ARA ARA GAZLANARAK MOTOR İÇİNDEKİ PARCALARİN BİRBİRİNE ADEPTE OLMASINI SAĞLIYOR.. BOYLELİKLE MOTOR İÇİNDEKİ PARÇALAR BİRBİRİNE ALIŞIYOR.. VE MOTORUN ŞİŞMESİNİ ÖNLÜYOR.. TABİKİ BENİM GİBİ 110 KM HIZA CIKMAYACAGİZ SENDE HAKLISIN .. AMA ARA ARA SENDE GAZLA .. :)
SAGLICAKLA...
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Ilk bakımı sormuştunuz. İlk bakımım 60 lira tuttu. (Tüm bu bakımları ve parçaları içinde) Bu, biraz da kişinin ustayla olan empatisiyle de alakalı. Ben ustaya çırağa herkese müşteriden çok arkadaşça yaklaşıyorum. Kimisi var görüyorum daha servise girerken içerde negatif enerji saçıyor, ters konuşuyor çırağa kötü davranıyor vs. Şimdi bu ikinci tip müşteri üstüne extra para da verse yine benim aldığım servisi alamaz. O yüzden herkese her zaman tavsiyemdir. Tatlı dil, biraz hoşgörü her kapıyı açar.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
HeruNolweo arkadaşim teşekkürler :) yarın kocaeliye test motoru geliyormus belki test etmeye gidebilir merak ediyorum.
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
26
Hayır değilim.ordan bir arkadasım var.bir ara cok gittim geldim oraya gezmek icin.Güzel şehir.Karadenizin başlancıcı sayılır.Aslen orduluyumda.O bayiden hariç bu motoru satan başka bir bayi yok sanırım orada.Bu marka tutacak gibi.Kullanıcılarıda simdilik memnun.Uzun vadede de insallah memnun kalınır.Servis ve yedek parçadan da memnun kalınırsa,O zaman zaten her yerde bayisi'de çoğalır Servisi'de.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
arkadaşlar bu makinenin lastikleri tube type yani iç lastikli mi? internet sitesinde öyle yazıyor ama bazen lastik tipi konusunda hata yapılabiliyor. bir arkadaşımız bakıp teyid edebilir mi?
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
36
arkadaşlar bu makinenin lastikleri tube type yani iç lastikli mi? internet sitesinde öyle yazıyor ama bazen lastik tipi konusunda hata yapılabiliyor. bir arkadaşımız bakıp teyid edebilir mi?

Evet iç lastikli zaten forum un önceki yazılanlara bakarsan yazıyordu.
Bende bu iç lastik yüzünden tekerlekleri alınca biraz binim hemen değiştirmeyi düşünüyorum iyi bir lastikle...
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Eminim çok yakında tubeless lastiğe geçiş yapılacaktır. O zamana kadar üzerindeki lastikleri kullanırız.

Benim merak ettiğim konu, acaba tel jant takıldığında da tubeless kullanılabiliyor mu? (Teknik olarak pek mümkün değilmiş gibi geliyor, tellerin birleşim yerlerindeki deliklerden dolayı)

Direksiyon yalpalama olayı acaba jantlardaki döküm hatası mı yoksa dengesiz yükleme ve lastik havalarının düşmesinden mi oluyor hala çözemedim. Zira ara ara elimi bıraktığımda yine yalpalıyor. Bazan arkaya takılan topcase de dengeyi bozuyor.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Eminim çok yakında tubeless lastiğe geçiş yapılacaktır. O zamana kadar üzerindeki lastikleri kullanırız.

Benim merak ettiğim konu, acaba tel jant takıldığında da tubeless kullanılabiliyor mu? (Teknik olarak pek mümkün değilmiş gibi geliyor, tellerin birleşim yerlerindeki deliklerden dolayı)

Direksiyon yalpalama olayı acaba jantlardaki döküm hatası mı yoksa dengesiz yükleme ve lastik havalarının düşmesinden mi oluyor hala çözemedim. Zira ara ara elimi bıraktığımda yine yalpalıyor. Bazan arkaya takılan topcase de dengeyi bozuyor.

direksiyon yalpalamısının tek sebebi jantın göbekten yamuk yani hatalı olması. aynı sorun bende de vardı, servise gösterdim jantın göbekten yamuk olduğu yani fabrikasyon dükğm hatası olduğunu söylediler ve garantiden yeni jant istediler. yakında yeni jantım gelir. sanırım belli bir serideki jantlarda kalıp hatası var çünkü bende de aynı sorun vardı. en iyisi servisle görüşün hemen...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Eminim çok yakında tubeless lastiğe geçiş yapılacaktır. O zamana kadar üzerindeki lastikleri kullanırız.

Benim merak ettiğim konu, acaba tel jant takıldığında da tubeless kullanılabiliyor mu? (Teknik olarak pek mümkün değilmiş gibi geliyor, tellerin birleşim yerlerindeki deliklerden dolayı)

Direksiyon yalpalama olayı acaba jantlardaki döküm hatası mı yoksa dengesiz yükleme ve lastik havalarının düşmesinden mi oluyor hala çözemedim. Zira ara ara elimi bıraktığımda yine yalpalıyor. Bazan arkaya takılan topcase de dengeyi bozuyor.

Umarım Tubeless'a geçilir. Şöyle bir baktım, piyasada bu ölçülerde tubeless lastik malesef yok. Ölçüleri değiştirmek gerekiyor. O zaman bile takım lastik yok. Farklı desenlerde bulunabiliyor.

@twona;

jantın göbekten yamuk olması şakaya gelebilecek bir hata değildir. umarım ciddi bir sorun çıkarmaz Allah korusun.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Janttan çok lastikten kaynaklı gibi geliyor bana. (Yanılıyor da olabilirim) Az önce baktım lastik havası aşırı sıcak ve yükten 22 ye düşmüş. 30 hava bastım yalpalama kesildi. Tekerrür ederse jantı değiştiririz olur biter. Zaten sadece ellerimi bırakınca yapıyor ama tabi niye olsun. Bu yalpalama olayını yaşayan var mı twona dan başka?
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Ben dün burada daha önce yazılanlardan dolayı denedim acaba yalpalama var mı diye.
Elleri bırakınca oldukça stabil gidiyor bir sıkıntı yok
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Dün yine farklı artçılarla 200 km yol yaptım. Genel olarak hepsi sele ve amortisörün çok rahat olduğunu vurguladı. Düşünsenize 15 milyarlık motorda bile bizim motordaki konfor yok...Konforsa konfor yolsa yol bu da gidiyor üstelik 3 te bir yakıt tüketimiyle...
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
Dün yine farklı artçılarla 200 km yol yaptım. Genel olarak hepsi sele ve amortisörün çok rahat olduğunu vurguladı. Düşünsenize 15 milyarlık motorda bile bizim motordaki konfor yok...Konforsa konfor yolsa yol bu da gidiyor üstelik 3 te bir yakıt tüketimiyle...

evet 15 milyarlık motorlardan daha iyi bu boxer. hatta 15 milyarlık motor alanlar enayi zaten. daha yeni suzuki gsr aldık. bilseydik boxer alırdık hey Allah'ım...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
evet 15 milyarlık motorlardan daha iyi bu boxer. hatta 15 milyarlık motor alanlar enayi zaten. daha yeni suzuki gsr aldık. bilseydik boxer alırdık hey Allah'ım...

Adam daha iyi motor mu demiş. Artçı konforu daha rahat demiş. Motorun kullanım amacı nedeni ile selesi artçı için konforlu. Bir naked modelin artçı konforundan daha rahat yani.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
evet 15 milyarlık motorlardan daha iyi bu boxer. hatta 15 milyarlık motor alanlar enayi zaten. daha yeni suzuki gsr aldık. bilseydik boxer alırdık hey Allah'ım...

Bunları söyleyen ben değil sizsiniz. Ben daha iyi mi dedim ya da siz enayisiniz mi? Hey Allah'im ya...

Benim vurguladığım nokta 3 milyara sunulan artçı konforu ve o pahali motorlara oranla 3 te bir yakıt tüketimiydi.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
100
Bunları söyleyen ben değil sizsiniz. Ben daha iyi mi dedim ya da siz enayisiniz mi? Hey Allah'im ya...

Benim vurguladığım nokta 3 milyara sunulan artçı konforu ve o pahali motorlara oranla 3 te bir yakıt tüketimiydi.


@Yurdukoru kardeş arkadaşın mesajlarına bir göz gezdirip mondial fanatikliğini görürsen hatta 1-2 dakikanı daha ayırıp (daha fazla değil) içeriğini de okursan cevap vermeye gerek olmadığını, 51 sayfalık forumda tek yazısının o olduğunu en önemlisi "bir şey anlatamayacağını" anlamış olursun tekeriniz düz bassın..
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet 15 milyarlık motorlardan daha iyi bu boxer. hatta 15 milyarlık motor alanlar enayi zaten. daha yeni suzuki gsr aldık. bilseydik boxer alırdık hey Allah'ım...

Allah kazasız belasız keyifle binmeyi nasip etsin.
Benim de bütçem sınırlı olduğu için ve bu ayarda alabileceğim en iyi seçenek olduğu için boxer alacağım. Ara sıra latife ile karışık bu tür övgü mesajlarım da olacak. Umarım alınmazsınız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst