Merhaba Arkadaşlar yeni katılanlara hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
Anlamadığım bir konu var sürüşle alakalı AEA nın kontra tekniği videolarına baktım ve bişey anlamadım diyoki kontra ters demek ve gidonun solunu itersen motor sola sağını itersen motor sağa döner. bizim boksördemi problem bendemi sağı itersen sola dönüyoruz yav
Şaka bi yana sağı itersen sola dönmezmi?
Be bu kontra tekniğini ilk motorumda denemişdim ilk başlarda anlam veremiyordum ama alışınca iyi oluyor..
Genelde ani dönüşlerde hızlı kaçmak için güzel oluyor...
İttiğin yone motor kendini yatırıyor ve kolayca dönmüş oluyoruz güzel bir teknik ????
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------
Kardeş orada itmekten kasti gidonun üzerinden bastırmak. Yani sen sağ taraftan aşağı doğru bastırırsan sağa , sol taraftan aşağı bastırırsan sola gider. Itmekten kasıt ileri doğru itmek değil. Bastırmak aslında. Ben öyle biliyorum en azından.
Yok yanlış biliyorsun zaten video larıda var bak kendin de dene .insan kullandıkca tecrübe ediniyor.
Zaten çok itmiyorsun hafif ittirince motor zaten kendini o yone yatırıyor.
Birkaç kez deneyince azda olsa alışıyor insan ....