Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Biz de teşekkür ederiz Değerli gurblood, Allah görünür görünmez kazalardan muhafaza etsin sizleri. Diğer satın alan arkadaşlara da hayırlı olsun diyorum. Boxer kullanıcı forumu da ürünün kendisi gibi sevimli geliyor bana...:) Bunda bazı arkadaşlarımızın değerli çalışmalarının ve yorumlarının da çok büyük etkisi var. Bu ürünü İnşallah uzun yıllar keyifle kullanacaksınız.

Değerli yurdukoru arkadaşımızın da ifade ettiği gibi bu üründe Exhhaust TEC teknolojisi var. Aslında Bajaj'ın her 3 modelinde de var. Patenti de Bajaj Auto'ya ait. Hemen egzostun yanındaki bu küçük hazne sayesinde düşük ve orta aralıktaki hızlarda da vites değiştirmeye gerek kalmadan ürününüze gerekli gücü aktarıyor. Adeta bir turbo vazifesini görüyor. 4 nvü vitesle gidiyorsunuz. Ani hızınızı düşürdünüz. Gaz kesme ile beraber egzost içindeki basıncın bir bölümü geri gelirken bu hazneyi dolduruyor. Siz vites değiştirmeden tekrar gaz verdiğinizde adeta turbolanmış gibi motor kendisini hemen toparlayıp yoluna devam ediyor.

Bu forumun başında 2 nci sayfada 6 Nisan tarihinde yazmış olduğumuz yorumda aşağıdaki özelliklerine dikkat çekmiştik. Herhalde arkadaşlarım bunu daha iyi hissediyorlar.

1. Sağlamlık, dayanıklılık ve güç,
2. Yakıt tasarrufu,
3. Uygun fiyat ve uygun fiyata satış sonrası hizmet desteği,
4. Sürüş keyfi,

Bu vesile ile tüm arkadaşlara hayırlı bir Ramazan ayı diliyorum.

Selam ve saygılarımla...

Sizede iyi bir ramazan ayı diliyorum. Uygun fiyata böyle bir motor aldığım için memnunum. boyum 185cm 90 kiloyum ilk korkum bisiklet gibi gelirdi ama ilk görüp üzerine oturdum tmm dedim. Bu egsoz dalgasımı yoksa motorun özelliğimi bilmem ama 30-40 3le giderken hadi aç gazı diye tahrik ediyor bu motor adamı. Arkadaş iş gereği takım giyoruz apaçiye çeviriyor bizi. tmm normal zamanda verecez hakkını :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

Arkadaşlaaaaaarr an itibariyle kırmızı boksörümün faturasını izmir motoshop bayisinden kestiriyorum kendileri bana faturayı kargo edecekler ben plakayı çıkartınca gidip teslim alacağım motorumu bu noktaya kadar burada başta @Ekrem ATA Bey olmak üzere yorumlarda bulunan foto. lar yükleyen tüm arkadaşlara çook teşekkürlerimi sunuyorum. İnşallah bende en kısa zamanda plaka ruhsat işlerimi halledip kitapçıktaki rodaja aynen uyarak foto. lar çekip yükleyeceğim.

Hayırlı olsun motorunuzla sizden önce tanıştım benim kara boksörle yanyanaydılar bende ordan aldım. Kazasız belasız...
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Yakın bi zamanda kesinlikle görmeye mutlaka gelicem...Yakından bir kaç defa gördüm fakat çalışırken yakından görme imkanım olmamışdı. Buda bir fırsat olucak bana en kısa sürede ata 2 nin oralarda görüşürüz .Kız kardeşim ata 2 de çalışıyor,bazen o tarafa geçiyorum bir ara yakından görüp daha'da emin adımlarla rahat bir şekilde almış olurum ve iyi olur ::: saygılar


yardımcı oluruz yeterki müsayit olayım..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
100
Sizede iyi bir ramazan ayı diliyorum. Uygun fiyata böyle bir motor aldığım için memnunum. boyum 185cm 90 kiloyum ilk korkum bisiklet gibi gelirdi ama ilk görüp üzerine oturdum tmm dedim. Bu egsoz dalgasımı yoksa motorun özelliğimi bilmem ama 30-40 3le giderken hadi aç gazı diye tahrik ediyor bu motor adamı. Arkadaş iş gereği takım giyoruz apaçiye çeviriyor bizi. tmm normal zamanda verecez hakkını :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------



Hayırlı olsun motorunuzla sizden önce tanıştım benim kara boksörle yanyanaydılar bende ordan aldım. Kazasız belasız...


Vaayy :) çok şaşırdım :) bende ilk aradığımda siyah sormuştum elimizde var demişti daha sonra aradığımda sadece kırmızı kaldı dedi demek ki o siyahı siz aldınız :) size de hayırlı olsun kazasız belasız inşallah uzun yıllar.. Ben ilk önce siyahını sevmiştim bu forumda paylaşılan foto.lar ve test sürüşü yaptığım motorun kırmızı olmasından sanırım birden kırmızıya döndüm çok tatlı bir kırmızı gibi geliyor bana.. plaka işlemlerini hallettiğim gibi oradayım inşallah =)..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bugün sahil yolundan çok keyifli bir plaj turu yapıp geldik...

Yeni aldığım ekonomik (100 TL) 45 lik çantaya çayımızı bisküvimizi havlumuzu vs doldurduk. Düşük devirde oldukça sessiz çalıştığı için kimseyi rahatsız etmeden usul usul sahil bisiklet yolundan en sakin yerde pikniğimizi de yaptık. Mesken mahalli olduğundan ortalama saatte 40 km/h ile gezerek sahil yolundan gidip geldiğimiz için benzini tam anlamıyla kokladı. 2 lt nin bile altındaydı.

3 aydır kullanıyorum, garaj da yok, güneşte yağmurda duruyor, hala aldığım günkü gibi pırıl pırıl, ne bir pas ne bir solma oldu ne de bir somunu gevşedi. Sorunsuzluk diye ben buna derim. Şimdi anlıyorum neden servise 5 bin km de bir gidildiğini. Motor değil kaya yapmışlar mübarek. İnşallah böyle devam ederiz...


mini-20140626_200148_zps259aa6e1.jpg
[/URL][/IMG]

mini-20140626_200159_zps53b52b5a.jpg
[/URL][/IMG]

[URL=http://s1094.photobucket.com/user/Yurdukoru/media/mini-20140626_200222_zps47ec5dd1.jpg.html]
[IMG]http://i1094.photobucket.com/albums/i445/Yurdukoru/mini-20140626_200222_zps47ec5dd1.jpg[/URL][/IMG]

mini-box_zps815d7c38.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
100
Hastayım şu kırmızıya :)) usta case ne marka modeldir ? shad 33 vardı galiba twona arkadaşta ama bana biraz pahalı geldi (benim için pahalı yoksa ürünün hakkıdır ona birşey demiyorum) case in daha ayrıntılı foto larını da koyar mısın açık iken içine bir kask koyup vs ..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arka çanta Arvic 45 modeli. Bu marka %100 yerli malı bir çanta. Almadan önce su alıyor falan yazıyordu bir kaç yorumda. Tek sıkıntısı birleşme yerlerinde fitil eksikti onu da nalburdan ince bir fitil alıp yapıştırdım. Ne su alıyor ne de ses yapıyor tavsiye ederim. Kalınlığı falan gayet yeterli. 2 kask artı mont alıyor. Pazar alışverişimi rahatlıkla alıyor. Sırt çantamızı vs çok rahat alıyor. Aynı malzemeden yapılmış bir ürüne sırf marka diye 500 600 lira vermeye gerek yok. Bu ürün fazlasıyla işimizi görüyor.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Arkadaşlar an itibariyle bugün 8 senelik motorum ile vefalaşıp yeni sahibine emanet ettik allah utandırmasın.. Boxer'in parasını yatırdık bir aksilik olmazsa pazartesi elimde olacak. Bayide kırmızı rengi vardı siyah istedim.. Haydi hayırlısı.
 
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
47
Vay windy125 uzun zamandır forumu okuyorum. Hep alacağım, almak istiyorum deyip duruyordun. Sonunda alıyorsun demek. Inan çok sevindim. Hayırlı olsun. Kazasız sürüşler. Ayrıca tüm boxer kullanıcılarına da saygılar ve selamlarımı sunuyorum. Kazasız sürüşler.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Vay windy125 uzun zamandır forumu okuyorum. Hep alacağım, almak istiyorum deyip duruyordun. Sonunda alıyorsun demek. Inan çok sevindim. Hayırlı olsun. Kazasız sürüşler. Ayrıca tüm boxer kullanıcılarına da saygılar ve selamlarımı sunuyorum. Kazasız sürüşler.

Tşk kardeş darısı herkezin başına ama pazartesiyi beklemek zor.. :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
100
Arkadaşlar an itibariyle bugün 8 senelik motorum ile vefalaşıp yeni sahibine emanet ettik allah utandırmasın.. Boxer'in parasını yatırdık bir aksilik olmazsa pazartesi elimde olacak. Bayide kırmızı rengi vardı siyah istedim.. Haydi hayırlısı.

Hayirli olsun kardes kazasiz belasiz insallah .. Bende pazartesiyi bekliyorum plaka islemleri icin ..

Bu arada arkadaslar butun bu plaka evrak sigorta masraflari 270 tl. Tutuyor benim..
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar an itibariyle bugün 8 senelik motorum ile vefalaşıp yeni sahibine emanet ettik allah utandırmasın.. Boxer'in parasını yatırdık bir aksilik olmazsa pazartesi elimde olacak. Bayide kırmızı rengi vardı siyah istedim.. Haydi hayırlısı.

Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız keyifli sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Vay windy125 uzun zamandır forumu okuyorum. Hep alacağım, almak istiyorum deyip duruyordun. Sonunda alıyorsun demek. Inan çok sevindim. Hayırlı olsun. Kazasız sürüşler. Ayrıca tüm boxer kullanıcılarına da saygılar ve selamlarımı sunuyorum. Kazasız sürüşler.

hayırlı olsun kırmızı güzeldir...
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yeni alan arkadaşlara motorları hayırlı olsun. Allah hepimize kazasız binmeyi nasip etsin.

Kimse artık çin çon motorlarla parasını çöpe atmasın, bilmeyen arkadaşlarımızı uyaralım. Şu marka ülkemizde hakettiği değeri bir bulsun hayırlısıyla...

Arabada da motorda da en sevdiğim renk kırmızı. Trafikte daha iyi farkediliyor. Yıkadığın zaman ışıl ışıl parlar hem. 2. Elde de kırmızı renk nadir olduğu için daha hızlı gider. Siyah renk te Boxer'a yakışıyor olsa da tercihim kırmızı oldu.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
yeni boxerlar hayırlı olsun. gün geçtikçe kullanıcılar çoğalıyor bu çok sevindirici. zaman içerisinde ben boxerın dahada tutulacağını, tercih edileceğini düşünüyorum. herkese kazasız ve keyifli sürüşler...
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Merhaba Arkadaşlar yeni katılanlara hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
Anlamadığım bir konu var sürüşle alakalı AEA nın kontra tekniği videolarına baktım ve bişey anlamadım diyoki kontra ters demek ve gidonun solunu itersen motor sola sağını itersen motor sağa döner. bizim boksördemi problem bendemi sağı itersen sola dönüyoruz yav :)
Şaka bi yana sağı itersen sola dönmezmi?
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Motosikletim 500 km ye dayandı.
Çok tatlı bir sürüşü var.
Motor yağına baktım bugün, kapkaraydı.
İlk bakımı bekliyorum.
İpone 15w/50 sentetik yağ alıp onu koymayı düşünüyorum.
Bir de 2000 km de bir yağını değiştirsem daha sağlıklı olur sanırım.

Selamlar.
 
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
47
Kardeş orada itmekten kasti gidonun üzerinden bastırmak. Yani sen sağ taraftan aşağı doğru bastırırsan sağa , sol taraftan aşağı bastırırsan sola gider. Itmekten kasıt ileri doğru itmek değil. Bastırmak aslında. Ben öyle biliyorum en azından.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar Boxerlar için ortak bir buluşma düzenleyelim şöyle deniz kenarı kamplı pansiyonlu ortada bir yerde. Mesela hem Marmara'dan hem de Ege ve Akdeniz'den gelebileceğimiz bir yerlerde buluşup kamp kuralım. Mesela Ayvalık Edremit gibi orta bir yer olsun.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,295
boxer ın şu anda patlama yapmamasının birinci sebebi, bajajboxer ın kullanıcı tipinin internetle işinin olmaması diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst