Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 May 2014
Mesajlar
36
Merhaba Arkadaşlar yeni katılanlara hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
Anlamadığım bir konu var sürüşle alakalı AEA nın kontra tekniği videolarına baktım ve bişey anlamadım diyoki kontra ters demek ve gidonun solunu itersen motor sola sağını itersen motor sağa döner. bizim boksördemi problem bendemi sağı itersen sola dönüyoruz yav :)
Şaka bi yana sağı itersen sola dönmezmi?

Be bu kontra tekniğini ilk motorumda denemişdim ilk başlarda anlam veremiyordum ama alışınca iyi oluyor..
Genelde ani dönüşlerde hızlı kaçmak için güzel oluyor...
İttiğin yone motor kendini yatırıyor ve kolayca dönmüş oluyoruz güzel bir teknik ????

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

Kardeş orada itmekten kasti gidonun üzerinden bastırmak. Yani sen sağ taraftan aşağı doğru bastırırsan sağa , sol taraftan aşağı bastırırsan sola gider. Itmekten kasıt ileri doğru itmek değil. Bastırmak aslında. Ben öyle biliyorum en azından.

Yok yanlış biliyorsun zaten video larıda var bak kendin de dene .insan kullandıkca tecrübe ediniyor.

Zaten çok itmiyorsun hafif ittirince motor zaten kendini o yone yatırıyor.
Birkaç kez deneyince azda olsa alışıyor insan ....
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Kardeş orada itmekten kasti gidonun üzerinden bastırmak. Yani sen sağ taraftan aşağı doğru bastırırsan sağa , sol taraftan aşağı bastırırsan sola gider. Itmekten kasıt ileri doğru itmek değil. Bastırmak aslında. Ben öyle biliyorum en azından.

Mayıs ayında yaptıkları Altınlı Gece diye bir videoda benim gibi bu tekniği çözemeyenler mail atmış aynı sizin dediğinizi anlamışlar ama kesinlikle öyle değil dediler aşağı bastırmak değil itmek diyorlar ama ben itmenin mantığını anlamadım yani anlamadım derken itince gidonun sağını itiyorsan sola döner ama o solu itersen sola döner diyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

Arkadaşlar Boxerlar için ortak bir buluşma düzenleyelim şöyle deniz kenarı kamplı pansiyonlu ortada bir yerde. Mesela hem Marmara'dan hem de Ege ve Akdeniz'den gelebileceğimiz bir yerlerde buluşup kamp kuralım. Mesela Ayvalık Edremit gibi orta bir yer olsun.

Çok güzel olurdu izmirliyim ama görev icabı başka şehirdeyim olursa bir organizasyonunuz izin denk getirmeye çalışırım en azından yoksa katılmam zor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

boxer ın şu anda patlama yapmamasının birinci sebebi, bajajboxer ın kullanıcı tipinin internetle işinin olmaması diye düşünüyorum.

Bence burda bi kontra var :) bence tam tersi baksana en renkli forum bizimki asıl bizim işimiz en çok internetle gibi
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar, bizim boxer ların deposunu daha doğrusu deponun ön tarafını biraz yukarı kaldırma şansımız olabilirmi acaba? yada deponun ön tarafını biraz yukarıya kaldırmak için ne yapabilirz? depo ve koltuk çok düz bir çizgide devam ettiği için motor estetik görünmüyor. örnek vermek gerekirse suzuki gn 250 lerdeki gibi deponun ön kısmının biraz yukarı bakması motoru daha estetik gösterir diye düşünüyorum...


548762531_428.JPG
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
67
Hayırlı Ramazanlar. Galiba Boxer 150 'mi Discover 125 'mi konusu açılma vakti geldi. :)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Zamanında Suzuki'nin bu yavru chopper modelini çok beğenmiştim ama o zamanlar parayı bir türlü denk getirememiş ve alamamıştım. % 100 hint malı ve çok sağlam bir motordur.

Bence motorumuz olduğu gibi kalsın yoksa doğan görünümlü şahin olur. Biraz beklerseniz seneye Avenger gelecek inşallah onu da alırız. Ben şahsen dört gözle bu Avenger'i bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Arkadaşlar bugün sonunda teslim aldım Boxer'ı
Bayiden de eve 11 km bir sürüşüm oldu. Rodaj olduğu için E5 de zorlandım sağdan sağdan giderken
Ilk başta vites biraz ters geldi ama 2-3 km sonra alıştım. Vites düşürmek için topuğumu kullanmak daha rahat geldi.
Bir kere sorulan titreşim var mı sorularına daha önce pcx ve Cbf kullanmış biri olarak bu motosiklette titreşim var diyen varsa hayatında tek silindir motora binmemiştir derim. Fıtı fıtı keyifle geldim eve kadar.
Performans için şu an bir yorum yapmam mümkün değil.uzun süre kullanmak amacım olduğundan rodajımı iyi yapmak istiyorum.
Oturuş pozisyonu rahat sürüş keyifli :) uzun zamanlar kullanmak için ideal :)
Frenler güven verdi kampana olmasını kafaya takmamakla iyi ermişim :)
Ve tabii ki tork :) vitesi dert etme sen beni sür keyfine devam et diyor :)

Evin orada bir kaç resim çektim eklemeyi başarabilmişimdir umarım :)

http://i.hizliresim.com/oQBO0Q.jpg

http://i.hizliresim.com/38yE6j.jpg

http://i.hizliresim.com/Rydnro.jpg

http://i.hizliresim.com/p4r6bz.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
61
Selamun aleykum arkadaslar hayirli bol bereketli ramazanlar dilerim. Baya bi takildim buna insallah agustos ayinda alicam bu motordan ama Bir sorum olacakti iki kisi konforu nasil acaba uzun yol icin kullanilabilir mi? Araba gibi basip gitmiyecez tabi ama motoru canli daha goremedigim icin cilizmi yoksa iki kisi rahatca oturabilir mi merak ettim.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Arkadaşlar bugün sonunda teslim aldım Boxer'ı
Bayiden de eve 11 km bir sürüşüm oldu. Rodaj olduğu için E5 de zorlandım sağdan sağdan giderken
Ilk başta vites biraz ters geldi ama 2-3 km sonra alıştım. Vites düşürmek için topuğumu kullanmak daha rahat geldi.
Bir kere sorulan titreşim var mı sorularına daha önce pcx ve Cbf kullanmış biri olarak bu motosiklette titreşim var diyen varsa hayatında tek silindir motora binmemiştir derim. Fıtı fıtı keyifle geldim eve kadar.
Performans için şu an bir yorum yapmam mümkün değil.uzun süre kullanmak amacım olduğundan rodajımı iyi yapmak istiyorum.
Oturuş pozisyonu rahat sürüş keyifli :) uzun zamanlar kullanmak için ideal :)
Frenler güven verdi kampana olmasını kafaya takmamakla iyi ermişim :)
Ve tabii ki tork :) vitesi dert etme sen beni sür keyfine devam et diyor :)

Evin orada bir kaç resim çektim eklemeyi başarabilmişimdir umarım :)

http://i.hizliresim.com/oQBO0Q.jpg

http://i.hizliresim.com/38yE6j.jpg

http://i.hizliresim.com/Rydnro.jpg

http://i.hizliresim.com/p4r6bz.jpg


HAYIRLI OLSUN.. GÜLE GÜLE KULLANIN ALLAH KAZA BELA VERMESİN.. PAZARTESİ BİR AN ÖNCE GELSE.. :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

Selamun aleykum arkadaslar hayirli bol bereketli ramazanlar dilerim. Baya bi takildim buna insallah agustos ayinda alicam bu motordan ama Bir sorum olacakti iki kisi konforu nasil acaba uzun yol icin kullanilabilir mi? Araba gibi basip gitmiyecez tabi ama motoru canli daha goremedigim icin cilizmi yoksa iki kisi rahatca oturabilir mi merak ettim.


ARKADAŞIM BAYİDE DAHA ÖNCE GÖRMÜŞTÜM AMA UZAKTAN PERŞEMBE GÜNÜ GİDİP DENEDİM.. SÜRÜŞ OLARAK DEĞİL AMA ÜSTÜNE ŞÖYLE BİR OTURUP MOTORUN DURUŞUNA VE SELE KONFORUNA BAKTIM.. EMİN OL SELESİ O KADAR GENİŞKİ SANIRIM 3 KİŞİ BİNSENİZ BİLE MÜKEMMEL SONUÇ ALACAĞINIZA EMİNİM.. MOTOR YERDEN YÜKSEK VE SELESİ GENİŞ BOY OLARAKTA UZUN.. GİDİP BİZZAT DENEYİN ÜSTÜNE OTURUP DENEYİN.. PERŞEMBE GÜNÜ DENEDİKTEN SONRA EVE GİTTİM.. 1 SAAT DAYANAMADIM ARKADAŞIM İLE BAYİYE GİDİP SİPARİŞİ VERDİM İÇİM HUZURLU.. VE MUTLUYUM.. ALLAH UTANDIRMASIN..:p
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
61
Eyvallah tesekkur ettim bakiyim tuzlaya en yakin bayi nerede bi seleye oturup inceliyim bu arada hayirli ugurlu olsun ben bir bucuk sene oldu motorumu satali dayanamiyorum artik tekrar alicam insallah. 😊
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Herşeyden önce bu tarzdaki diğer motorlarla yan yana gelince bariz bir malzeme kalitesi farkı var. Bunun ötesinde hem daha yüksek, hem daha geniş ve kalıplı. Cbf boyutlarında diyebilirim. Selesine gerçekten 3 kişi rahat sığabiliyor. Ayrıca sesi bile uçakların tirbün motoru gibi değişik ve güzel.
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Hayırlı Ramazanlar. Galiba Boxer 150 'mi Discover 125 'mi konusu açılma vakti geldi. :)

O konu çoktan kapandı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

Selamun aleykum arkadaslar hayirli bol bereketli ramazanlar dilerim. Baya bi takildim buna insallah agustos ayinda alicam bu motordan ama Bir sorum olacakti iki kisi konforu nasil acaba uzun yol icin kullanilabilir mi? Araba gibi basip gitmiyecez tabi ama motoru canli daha goremedigim icin cilizmi yoksa iki kisi rahatca oturabilir mi merak ettim.

Daha öncede ben dahil biçok kişi söyledi benimde takıntım bisiklet gibi olabileceğiydi ama hiç öyle gelmiyor gidin görün fikir değişiyor
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
61
Saolun arkadaslar kartalda bayii varmis bakalim hafta sonu aciksa bi gormeye gidecegim .
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
arkadaşlar, boxerin internetteki kullanma klavuzunda bazı yanlışlıklar var gibi,
mesela yedek depoyu kullanmak için "res" e getiriniz diyor ama yedek depo musluğunda res yazısını göremedim.. "of" "on" yazısı da yok.. silik bir işaret var ama tam anlayamadım..
üç işaretten yukarı taraf, sol taraf ve aşağıya bakan taraf vardır..
acaba hangisinde yedek depo devreye girer.. ya da benzin hangi işaretle, hangi tarafla kapanıyor..?
bu arada,
motoru pek kullanmadım, daha 90 klm de..
geçenlerde biraz denedim, 30 40 km hızda dahi 4. vitesle sürülebiliyor..
düz yolda yüksek devirlerde motor bağırsa da dik yokuşlarda bu bağırış bir şeye yaradığını gördüm..
çünkü yokuşlarda rahat çekebiliyor..
şanzımandaki ses hoşuma gitti.. bir kalite ve sağlamlık sesi olduğu anlaşılıyor..
önümüzdeki haftalarda daha çok deneme imkanım olacak..
selamlar..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
"Res"demek rezervuar yani yedek demek bu kelimeyle onu kastetmiş kılavuz, yani burda bir yanlışlık yok. Yarım dolu bardak resmi görünen işaret rezerv, ortada off yani kapalı, altta ise normal konum.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Saolun arkadaslar kartalda bayii varmis bakalim hafta sonu aciksa bi gormeye gidecegim .


MUTLAKA GİDİN VE DENEYİN.. SAĞINA SOLUNA İYİCE BAKIN BENİM MESELA LASTİKLERİ ÇOK HOŞUMA GİTTİ.. HEM KALIN HEM YUMUŞAK.. ŞASİSİ ÇOK GÜZEL ÖN AMASÖR KALINLIĞI FELAN DEDİĞİM GİBİ ELİNİZLE DOKUNARAKTA BAKIN.. ZEVK YANİ.. :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
100
Arkadaşlar bugün sonunda teslim aldım Boxer'ı
Bayiden de eve 11 km bir sürüşüm oldu. Rodaj olduğu için E5 de zorlandım sağdan sağdan giderken
Ilk başta vites biraz ters geldi ama 2-3 km sonra alıştım. Vites düşürmek için topuğumu kullanmak daha rahat geldi.
Bir kere sorulan titreşim var mı sorularına daha önce pcx ve Cbf kullanmış biri olarak bu motosiklette titreşim var diyen varsa hayatında tek silindir motora binmemiştir derim. Fıtı fıtı keyifle geldim eve kadar.
Performans için şu an bir yorum yapmam mümkün değil.uzun süre kullanmak amacım olduğundan rodajımı iyi yapmak istiyorum.
Oturuş pozisyonu rahat sürüş keyifli :) uzun zamanlar kullanmak için ideal :)
Frenler güven verdi kampana olmasını kafaya takmamakla iyi ermişim :)
Ve tabii ki tork :) vitesi dert etme sen beni sür keyfine devam et diyor :)

Evin orada bir kaç resim çektim eklemeyi başarabilmişimdir umarım :)

http://i.hizliresim.com/oQBO0Q.jpg

http://i.hizliresim.com/38yE6j.jpg

http://i.hizliresim.com/Rydnro.jpg

http://i.hizliresim.com/p4r6bz.jpg


Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler inşallah .. Bende gün sayıyorum artık kırmızı boksör için pazartesi/salı plakayı çıkartıp teslim almaya gideceğim inşallah top case iniz gayet ideal boyutlarda marka modeli nedir acaba ??
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Herkese güzel dilekleri için çok teşekkürler arkadaşlar :)

Sevgili gurblood topcase Kappa 30 lt 130 liraya aldım motoru aldığım bayiden boyut olarak bana da ideal geldi çok fazla eşya taşımadığım için. Ben de senin gibi haftaya plakayı çıkarıp daha özgür gezicem inşallah :)
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Motosikletim 500 km'ye dayandı. İlk bakım için tam sentetik İpone yağ alıp onu koydurtacaktım.
Ama dün bir konu okudum,
ilk yağ değişiminde sentetik olmayan mineral yağ kullanılmasını öneriyordu herkes.
Çünkü sentetik yağlar motoru koruma amaçlı yapışıyormuş,
bu da motor içindeki rodajdan dolayı atılması gereken ufak parçaların yapışması anlamına geliyormuş.
O yüzden ilk yağı mineral yağdan koymamız tavsiye ediliyor.
Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?

Ayrıca Boxer'ına kavuşan arkadaşlara da hayırlı olsun,
Ramazan ayınız da mübarek olsun.

Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst