sevgili twona paylaşımın için teşekkürler..
çok güzel yerler gerçekten..
bir de bir iki sorum olacak
yedigöller özel mülkiyet mi, sit alanı mı? oraya giriş neden ücretlidir acaba?
sanırım arka bagajın 32 litrelik, iki kask alır mı acaba..
bir de plaka görünmüyor
selamlar.. teşekkürler..
çok güzel yerler gerçekten..
bir de bir iki sorum olacak
yedigöller özel mülkiyet mi, sit alanı mı? oraya giriş neden ücretlidir acaba?
sanırım arka bagajın 32 litrelik, iki kask alır mı acaba..
bir de plaka görünmüyor
selamlar.. teşekkürler..