- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 100
dotum tşk ederim. ben buldum 40 dişliyi ilgilendiğin için tşk ederim...
twona bu 40 dişli konusunda marka / model bir durum var mı yoksa bulduğumuz uyan 40 dişliyi takalım mı ?
dotum tşk ederim. ben buldum 40 dişliyi ilgilendiğin için tşk ederim...
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız keyifli sürüşler. Yakında hem motordaş hem bayidaş olacağız inşallahSon anda mavi aklımı çelmezse ben de siyahından bir tane kapmayı planlıyorum. Kavuştuktan sonra taze izlenimlerinizin heyecanlarınınzın paylaşımını merakla bekliyoruz.
Büyük ihtimalle yarın almış olucam. İşlemlerini kendim yaptırmaya karar verdim o yüzden direk eve otoparka çekicem ama merak etmeyin en kısa sürede bir ilk inceleme yazarım![]()
bende işlemleri kendim yapacaktım randevular doluydu muameleciye vermek zorunda kaldım sana tavsiyem sabah 9 da baglı oldugun ilçeden emliyetten randevu al şimdiden..
250 liraya yakın bir fark oluyor ikisi arasında o yüzden şansımı deneyeceğim bakalım![]()
En azından sigortamı kendim yaptırıp diğerleri için bir tanıdık muameleci ararımBen Ümraniye'ye bağlıyım oraya randevu için uğraşmam gerekecek biraz ama şansımı denemeden pes etmem
![]()
yaptıgında bizimle paylaşırsan seviniriz bizede örnek olur belki selamlarMerhaba,
Motorun deposu çok çabuk çiziliyor.
En kısa zamanda koruyucu şeffaf folyo ile kaplatmayı düşünüyorum.
Selamlar.
Merhaba,
250 lira fark olmaması gerekiyor.
Ben kendim hallettim,
180 sigorta ve 175 ruhsata verdim.
Muameleci de hadi 50-100 lira kendine alsın.
Fiyat aşağı yukarı böyledir.
Sigorta farkeder sadece.
Selamlar.
Merhaba,
Motorun deposu çok çabuk çiziliyor.
En kısa zamanda koruyucu şeffaf folyo ile kaplatmayı düşünüyorum.
Selamlar.
250 liraya yakın bir fark oluyor ikisi arasında o yüzden şansımı deneyeceğim bakalım![]()
En azından sigortamı kendim yaptırıp diğerleri için bir tanıdık muameleci ararımBen Ümraniye'ye bağlıyım oraya randevu için uğraşmam gerekecek biraz ama şansımı denemeden pes etmem
![]()
Genelde bayiler fiks fiyat alıyor kendileri yaptırırsa işlemi. O da 600 TL alıyorlar.
Bana sigorta için Ergo'dan 126 TL fiyat verdiler 180-200 lira ruhsat plaka vb tutsa 250 lira bir fark oluşuyor maalesef.
Tabi bendeki farkın bu kadar çok olmasının sebebi dediğiniz gibi sigorta fiyatındaki fark. Ben ehtiyar oldum artık yaş 36 sigorta fiyatı makul çıktı biraz
Folyo yerine plasti dip de deneyebilirsiniz sprey ile uygulaması daha kolay gibi gözüküyor.
Ben de ilerleyen zamanlarda mat renk olarak yapmayı düşünüyorum hatta
Arkadaşlar, motora yan sepet taktıran var mı? yada yorumu olan, köyde ufak tefek yük taşımak için...
Twona gardaş rialli 40t dişli ile bizim dişliyi değiştirdim bizim motorun dişlisi gimi kaliteli degil pureblem olurmu saygılar
göbek ve vida yerleri uygunsa sorun olmaz. belki ömür olarak orjinal dişliden daha çabuk eskiyebilir onun dışında bir problem oluşturmaz...
Size sormak istedim siz bu dişli işlerinden baya anlıyorsunuz ben çakmam pek dd...arkadaşlar elimde boxer için tornacıda özel olarak yaptırdığım 15 ön ve 16 ön dişli ile 40t arka dişli mevcut. bunlar şu an elimde fazlalık. 3 ünü 50 tl ye satacağım. dişlileri almak isteyene hemen yollayabilirim. sürüş tarzınıza , motoru nerede kullandığınıza göre dişlileri deneyimleyebilr, istediğinizi takarak kullanabilirsiniz. özel mesaj ile ulaşmanız yeterli...