Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız keyifli sürüşler. Yakında hem motordaş hem bayidaş olacağız inşallah :) Son anda mavi aklımı çelmezse ben de siyahından bir tane kapmayı planlıyorum. Kavuştuktan sonra taze izlenimlerinizin heyecanlarınınzın paylaşımını merakla bekliyoruz.


Büyük ihtimalle yarın almış olucam. İşlemlerini kendim yaptırmaya karar verdim o yüzden direk eve otoparka çekicem ama merak etmeyin en kısa sürede bir ilk inceleme yazarım :)
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Büyük ihtimalle yarın almış olucam. İşlemlerini kendim yaptırmaya karar verdim o yüzden direk eve otoparka çekicem ama merak etmeyin en kısa sürede bir ilk inceleme yazarım :)

bende işlemleri kendim yapacaktım randevular doluydu muameleciye vermek zorunda kaldım sana tavsiyem sabah 9 da baglı oldugun ilçeden emliyetten randevu al şimdiden..
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar elimde boxer için tornacıda özel olarak yaptırdığım 15 ön ve 16 ön dişli ile 40t arka dişli mevcut. bunlar şu an elimde fazlalık. 3 ünü 50 tl ye satacağım. dişlileri almak isteyene hemen yollayabilirim. sürüş tarzınıza , motoru nerede kullandığınıza göre dişlileri deneyimleyebilr, istediğinizi takarak kullanabilirsiniz. özel mesaj ile ulaşmanız yeterli...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
yeni alanlara hayırlı olsun diyorum..

Merak ediyorum bu motoru. yakından görme şansım oldu ancak kullanmak da istiyorumn.. inşallah denk gelir bir yerde kullanırım. çok klasik görünümü var..aklımı çelmiyor değil yani
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Motorun deposu çok çabuk çiziliyor.
En kısa zamanda koruyucu şeffaf folyo ile kaplatmayı düşünüyorum.

Selamlar.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
bende işlemleri kendim yapacaktım randevular doluydu muameleciye vermek zorunda kaldım sana tavsiyem sabah 9 da baglı oldugun ilçeden emliyetten randevu al şimdiden..

250 liraya yakın bir fark oluyor ikisi arasında o yüzden şansımı deneyeceğim bakalım :)
En azından sigortamı kendim yaptırıp diğerleri için bir tanıdık muameleci ararım :) Ben Ümraniye'ye bağlıyım oraya randevu için uğraşmam gerekecek biraz ama şansımı denemeden pes etmem :)
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

250 lira fark olmaması gerekiyor.
Ben kendim hallettim,
180 sigorta ve 175 ruhsata verdim.
Muameleci de hadi 50-100 lira kendine alsın.
Fiyat aşağı yukarı böyledir.
Sigorta farkeder sadece.

Selamlar.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
250 liraya yakın bir fark oluyor ikisi arasında o yüzden şansımı deneyeceğim bakalım :)
En azından sigortamı kendim yaptırıp diğerleri için bir tanıdık muameleci ararım :) Ben Ümraniye'ye bağlıyım oraya randevu için uğraşmam gerekecek biraz ama şansımı denemeden pes etmem :)

dene tabi karkardır randevu almaya bak

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

Merhaba,

Motorun deposu çok çabuk çiziliyor.
En kısa zamanda koruyucu şeffaf folyo ile kaplatmayı düşünüyorum.

Selamlar.
yaptıgında bizimle paylaşırsan seviniriz bizede örnek olur belki selamlar
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Merhaba,

250 lira fark olmaması gerekiyor.
Ben kendim hallettim,
180 sigorta ve 175 ruhsata verdim.
Muameleci de hadi 50-100 lira kendine alsın.
Fiyat aşağı yukarı böyledir.
Sigorta farkeder sadece.

Selamlar.

Genelde bayiler fiks fiyat alıyor kendileri yaptırırsa işlemi. O da 600 TL alıyorlar.
Bana sigorta için Ergo'dan 126 TL fiyat verdiler 180-200 lira ruhsat plaka vb tutsa 250 lira bir fark oluşuyor maalesef.
Tabi bendeki farkın bu kadar çok olmasının sebebi dediğiniz gibi sigorta fiyatındaki fark. Ben ehtiyar oldum artık yaş 36 sigorta fiyatı makul çıktı biraz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

Merhaba,

Motorun deposu çok çabuk çiziliyor.
En kısa zamanda koruyucu şeffaf folyo ile kaplatmayı düşünüyorum.

Selamlar.

Folyo yerine plasti dip de deneyebilirsiniz sprey ile uygulaması daha kolay gibi gözüküyor.
Ben de ilerleyen zamanlarda mat renk olarak yapmayı düşünüyorum hatta
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
250 liraya yakın bir fark oluyor ikisi arasında o yüzden şansımı deneyeceğim bakalım :)
En azından sigortamı kendim yaptırıp diğerleri için bir tanıdık muameleci ararım :) Ben Ümraniye'ye bağlıyım oraya randevu için uğraşmam gerekecek biraz ama şansımı denemeden pes etmem :)



Genelde bayiler fiks fiyat alıyor kendileri yaptırırsa işlemi. O da 600 TL alıyorlar.
Bana sigorta için Ergo'dan 126 TL fiyat verdiler 180-200 lira ruhsat plaka vb tutsa 250 lira bir fark oluşuyor maalesef.
Tabi bendeki farkın bu kadar çok olmasının sebebi dediğiniz gibi sigorta fiyatındaki fark. Ben ehtiyar oldum artık yaş 36 sigorta fiyatı makul çıktı biraz :)

Folyo yerine plasti dip de deneyebilirsiniz sprey ile uygulaması daha kolay gibi gözüküyor.
Ben de ilerleyen zamanlarda mat renk olarak yapmayı düşünüyorum hatta

Merhaba,

Eğer yaşınız 38 ise Ergo Sigortaya uğrayın derim.
50-60 liraya halledersiniz sigortanızı.
Benim yaştan dolayı fiyat bile vermediler.
180 lira gibi yüksek bir rakama bulabildim ancak.

Pilasti dip boyayı araştırdım. Fakat ilerleyen zamanlarda güneşin de etkisiyle asıl boyaya zarar verebilir diyorlar.
Ayrıca depodaki boxer yazısı depodan bağımsız değil.
sanırım önce yazının etiketini yapıştırmışlar ve üzerine koruyucu boya ile depoyla yazıyı birleştirmişler.
O yüzden şeffaf folyo yapıştırmak bana daha mantıklı geldi.
Yazıyı sökmeden mat renge boyansa nasıl durur bilmiyorum,
denemeye değer ama güzel olmazsa pişman olmayayım diye şeffaf folyoyu deneyeceğim önce.

Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
dün boxerımı düzceye 2500 bakım için servise götürdüm. 2500 km de shell ax7 10-40 yarı sentetik yağ koyduki, yağ filtresini değiştirdik, hava filtresini temizledik ama neredeyse sıfır gibi tertemizdi. zincir ve dişlileri sökerek benzine koyduk daha sonra sprey ile güzelce yağlayıp tekrar taktık. genel bir kontrolün ardından motosikletimi temizleyip bana teslim ettiler. düzce bayrak ticaret servis olarak çok ilgili. gerek servis sahibi genç arkadaşımız ismail bey, gerekse genç ustamız orhan ustaya ilgi ve alakaları için tşk ediyorum.

bakımın dışında motosikleti ilk aldığım günden beri yaşadığım gidon yalpalamasınında ön jantın göbeğindeki döküm hatasından olduğunu fark ettik ve yeni bir jant istendi fabrikadan. yine yedek depo musluğundan yağ yada benzin sıdırması yaptığını tespit ettik ve onun içinde garantiden yeni bir benzin musluğu istendi. yakın zamanda parçaları taktırmak için servise tekrar gideceğim. düzceye yakın olan arkadaşlar gönül rahatlığı ile düzce bajaj servisi bayrak ticareti tercih edebilirler...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Twona gardaş rialli 40t dişli ile bizim dişliyi değiştirdim bizim motorun dişlisi gimi kaliteli degil pureblem olurmu saygılar
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Arkadaşlar, motora yan sepet taktıran var mı? yada yorumu olan, köyde ufak tefek yük taşımak için...

bende eski motoruma romörk yaptırmış baya bi kullanmıştım genelde çamlıca taraflarından içme suyu taşımada kullanıyordum romörk hala duruyor su işide bayağı ekonomik oluyordu bu yüzden yeni boxer ımada monte etmeyi düşünüyorum sizede fikir olsun diye resimlerini yüklüyorum..bakalım hayırlısı..
keqv.jpg
wvpe.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Twona gardaş rialli 40t dişli ile bizim dişliyi değiştirdim bizim motorun dişlisi gimi kaliteli degil pureblem olurmu saygılar

göbek ve vida yerleri uygunsa sorun olmaz. belki ömür olarak orjinal dişliden daha çabuk eskiyebilir onun dışında bir problem oluşturmaz...
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Gidon yalpalaması ilk başta bende de vardı ama tahmin ettiğim gibi lastik havaları çok düşükmüş, önde 19 hava vardı. 30 basıldı yalpalama bitti.

Twona dostum daha önce de söylediğim gibi eğer sızan benzin ise sorun muslukta değil, deponun altındaki lastik oringin kayması ile kesilmesi ve tam oturmamasından kaynaklı.
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
9
Arkadaşlar ben bir şeyi daha merak ettim ...Bu Bajaj olarak Türkiye,ye gelen ürünler montaji nasıl oluyor ...
Bir kaç yere sordum sadece ön teker burda takılıyor diyor. Bazı yerlerde okudum Türkiye,de hint,liler burdan elaman yetiştirip burda montajlıyorlarmış hangisi doğru...

Açıkçası bizim burda işin ehli birileri montajı yapmassa montaj hatalarının artacağından korkuyorum::
italyan ve bazı çok kaliteli markalar bile çinde montajlatıyormuş ve motorların katilerinin düştüğünü gördüm.

Şimdi marka kötülemek istemiyorum ama benim arkadaş honda ve yamaha servislernde çalışmış iyi bir usta.Çinli motor satan bazı bayiler için onlar ancak buzdolabı tamirinden anlarlar motorunu sakın o bayilere getirme ve o markararın yanındanda geçme sağlam makineyide harçarlar diyor...

O yüzden Bajaj,da bu hataları yapmaz umarım..
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
36
arkadaşlar elimde boxer için tornacıda özel olarak yaptırdığım 15 ön ve 16 ön dişli ile 40t arka dişli mevcut. bunlar şu an elimde fazlalık. 3 ünü 50 tl ye satacağım. dişlileri almak isteyene hemen yollayabilirim. sürüş tarzınıza , motoru nerede kullandığınıza göre dişlileri deneyimleyebilr, istediğinizi takarak kullanabilirsiniz. özel mesaj ile ulaşmanız yeterli...
Size sormak istedim siz bu dişli işlerinden baya anlıyorsunuz ben çakmam pek dd...
Ben şimdilik istanbul,da sürücem günlük taş çatlasın 20 25 km iş ev ve biraz gezerim kısa mesafeler,, dişli değiştirmeye gerek varmı eğer varsa kaç ideal olur ..Hızlı sürmeyi pek sevmem hızdan korkarım biraz bizim Çamlıca tepeleri biraz inişli çıkışlı dik rampaları çok dişli oynamayla ne kadar bir çekiş düşüşü yaşarım ???

Yada gerek yok böylesi iyimi sürüş olarak ,, güçlü motor dediniz kullanma fırsatı bulamadım fakat kumanda etmesi açısından hangisi avantaj sağlar.Ve birde tabi en önemlisi benzin dişli değişimi ile ne kadar bir tasarruf sağlanır ??? Bayırlarda torkun iyi olmasının önemi varmı çünki motorla oynadıkça garantiden çıkıyor sonuçda ::: SAYGILAR...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst