Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
haftasonu iki gün ayrılıktan sonra boxer e bi günaydın deyip motosiklet gününü kutladım :))
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Ergo sigorta demek tesekkur ederim . adres konusunda yardımcı olabilirmisiniZ nerede tam olarak telefonu varmı . yarin kismetse boxer alicam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

TECHNOMİX KARDEŞİM ADRESİNİ VERİRSEN SENDE SEVİNİRİM.

verdiğim adreste ergo sigortadan yaptı uygun fiyatı..
ESEM SİGORTA
atatürk mah alemdağ cad no 5/7 santral ümraniye
0216 505 1 444
0554 857 0 337
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, daha önce Kartal'daki Yeşilyurt servisi hakkında bilgisi olan var mı diye sormuştum cevap çıkmadı. Sorumu İstanbul'da servisinden memnun olduğunuz bayi hangisi diye değiştiriyorum :) Boxer'ı mı almaya az kaldı, yardımcı oluesanız sevinirim.
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
51
Arkadaşlar, daha önce Kartal'daki Yeşilyurt servisi hakkında bilgisi olan var mı diye sormuştum cevap çıkmadı. Sorumu İstanbul'da servisinden memnun olduğunuz bayi hangisi diye değiştiriyorum :) Boxer'ı mı almaya az kaldı, yardımcı oluesanız sevinirim.

Ben sanayi mah ve 4. Levent arası biyerde olan KAYALAR MOTOR dan aldım. Gayet de memnun kaldım. Tavsiye ederim.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Anadolu Yakasında iseniz ben bugün Baymoto'ya gittim öğlen yemek saati olmasına rağmen arkadaşlar gayet ilgiliydiler.

:thumleft:
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
Arkadaşlar, daha önce Kartal'daki Yeşilyurt servisi hakkında bilgisi olan var mı diye sormuştum cevap çıkmadı. Sorumu İstanbul'da servisinden memnun olduğunuz bayi hangisi diye değiştiriyorum :) Boxer'ı mı almaya az kaldı, yardımcı oluesanız sevinirim.

bajaj icin degil ama, daha onceden hyosung motorum varken bu servise bana yakin oldugu icin gitmistim. cok ilgisiz davranmislardi serviste ve ellerinde cihaz olmadigi icin gaz telimi degistiremeyeceklerini sonra gelmemi soylediler. Gaz teli!

Bay moto ise ilgilidir, servisine girmedim ama insaniyet olarak sicak kanlilar ve soru sordugunda samimi cevap veriyorlar. Ben servisine gitmek istedigimde ustabasi olmadigini daha sonra gelmemi soylemislerdi ticari ahlak acisindan helal olsun diyorum !
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
teşekkürler arkadaşlar sigortayı yaptım . Ümraniyedeki acentayı tavsiye etti arkadaşlar fakat iş yoğunluğundan gidemedim bende burada yapmak zorunda kaldığımdan dolayı yüksek fiyatlı yaptırdık artık yapacak bişey yok. Yarında plaka işlerim var bakalım. 20 lira benzin 22 km kadar yol yaptım .gösterge yerinden milim oynuyor maşallah vallahi .
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben sanayi mah ve 4. Levent arası biyerde olan KAYALAR MOTOR dan aldım. Gayet de memnun kaldım. Tavsiye ederim.

Anadolu Yakasında iseniz ben bugün Baymoto'ya gittim öğlen yemek saati olmasına rağmen arkadaşlar gayet ilgiliydiler.

:thumleft:



bajaj icin degil ama, daha onceden hyosung motorum varken bu servise bana yakin oldugu icin gitmistim. cok ilgisiz davranmislardi serviste ve ellerinde cihaz olmadigi icin gaz telimi degistiremeyeceklerini sonra gelmemi soylediler. Gaz teli!

Bay moto ise ilgilidir, servisine girmedim ama insaniyet olarak sicak kanlilar ve soru sordugunda samimi cevap veriyorlar. Ben servisine gitmek istedigimde ustabasi olmadigini daha sonra gelmemi soylemislerdi ticari ahlak acisindan helal olsun diyorum !


Hepinize teşekkür ederim, Baymoto ile ilgili daha fazla olumlu yorum olduğu :) ve Anadolu yakasında oturduğum için Baymoto dan alacağım sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

Bu gün siyah boxerimi almış bulunmaktayım arkadaşlar .

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız keyifli sürüşlere, hayatın tadına tat katmaya vesile olsun.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
merhaba arkadaşlar
boxerın ön ve arka zincir dişlilerinde kaç adet diş olduğunu bilen var mı?
paylaşırsanız memnun olurum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------



iki kişiyle yapacağınız deneme sonucunu dört gözle bekliyorum.


ön 14, arka 42 dişli hocam...
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
14
Selamlar arkadaşlar daha önce bahsettiğim gibi Çanakkale'ye gittim geldim kazasız belası çok şükür ve rodajı güzel şekilde tamamladık sayılır.Motor çok başarılı ve güçlü ama dişlileri küçük geliyor erken titremeye giriyor ama 100 110 km hızla durmadan 366 km yaptım taş gibi maşallah.şimdi konya'dan geliyor dişliler bir güzellik yapacağız boksöre :) Yeni çantamızı da taktık.Givi e29 Compact.
Vpd84Z.jpg
[/url][/IMG]
nPn9XV.jpg
[/url][/IMG]
vz9AOz.jpg
[/url][/IMG]
1P5a8j.jpg
[/url][/IMG]
LPr8Bo.jpg
[/url][/IMG] Bu da Bajaj markasına güvendiren abimin 2 zamanlı canavarı :)
rLrXAm.jpg
[/url][/IMG]
7mzWlY.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Twona gardaş sirkeciden taraş firması na uğradım 40 arka dışli kalmamış ama başka dükkandan buldum rialli marka nasil bişey aceb saygilar
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Eveeet düşündüm taşındım kaşındım ve en sonunda kızımın beğendiği renk kırmızı Boxer siparişini bugün akşam verdim :)

Kadıköy Baymoto'dan alıyorum boksörü ilgi alaka gayet yerinde idi hatta Cafe racer üzerine de sohbet ettik :) eve dönmek için acelem olmasa uzuun uzun muhabbet ederdik daha :) Bakalım bundan sonrası meraklı bekleyiş zamanı :)
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eveeet düşündüm taşındım kaşındım ve en sonunda kızımın beğendiği renk kırmızı Boxer siparişini bugün akşam verdim :)

Kadıköy Baymoto'dan alıyorum boksörü ilgi alaka gayet yerinde idi hatta Cafe racer üzerine de sohbet ettik :) eve dönmek için acelem olmasa uzuun uzun muhabbet ederdik daha :) Bakalım bundan sonrası meraklı bekleyiş zamanı :)


Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız keyifli sürüşler. Yakında hem motordaş hem bayidaş olacağız inşallah :) Son anda mavi aklımı çelmezse ben de siyahından bir tane kapmayı planlıyorum. Kavuştuktan sonra taze izlenimlerinizin heyecanlarınınzın paylaşımını merakla bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst