Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Hayır ben öyle bir şey demedim. Aksine jiklenin bir dakikadan fazla açık bırakılması motora zarar verebilir. Şahsen ben jikleyi sabah yarım dakikadan fazla açık bırakmıyorum. Sonra eski konumuna getirip devam ediyorum. Bir kere bile stop etme sorunu yaşamadım. Zaten şimdilerde sabah soğuk olmuyor jiklesiz de çalışmaya başladı. Rölanti ayarınız düşük olabilir.

Siz unutsanızda sorun çıkarmıyo demiştiniz heralde öyle kalmış aklımda. Ben jiklesiz hiç yürüyemiyorum desem yeridir ayar şart gibi. Mesela jikle kapalıyken boşta çalışsın far ışığı bile can çekişir gibi solup canlanıyor. Motorda ha durdu ha duracak. Ilk aldığımda satan arkadaş yeni düzelir dedi ama sanki onla alakası yok. Yoksa motoru çok beğendim şu ayarı yaptıkmı sonra canavar.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
42
Siz unutsanızda sorun çıkarmıyo demiştiniz heralde öyle kalmış aklımda. Ben jiklesiz hiç yürüyemiyorum desem yeridir ayar şart gibi. Mesela jikle kapalıyken boşta çalışsın far ışığı bile can çekişir gibi solup canlanıyor. Motorda ha durdu ha duracak. Ilk aldığımda satan arkadaş yeni düzelir dedi ama sanki onla alakası yok. Yoksa motoru çok beğendim şu ayarı yaptıkmı sonra canavar.

Usta onu ben demiştimde öyle değil o :D ben jikleyi açık unutarak 100 km gittim, bi sıkıntı olmadı ama stop etmeninde jikleyle pek alakası yok boxerda. şahsen ben jikleyi açtığımdada stop ediyordu, belirli bi ısıya ulaşana kadar fıtıfıtı oynamanız gerekiyor gazla. Dediğim gibi ben 2500kmdeyim stop etme olayı geçti.
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Usta onu ben demiştimde öyle değil o :D ben jikleyi açık unutarak 100 km gittim, bi sıkıntı olmadı ama stop etmeninde jikleyle pek alakası yok boxerda. şahsen ben jikleyi açtığımdada stop ediyordu, belirli bi ısıya ulaşana kadar fıtıfıtı oynamanız gerekiyor gazla. Dediğim gibi ben 2500kmdeyim stop etme olayı geçti.

O kadar mesaj içinde yazanları karıştırmış olabilirim öyle kalmış aklımda :) inş benimkide düzelir zamanla ama ben ufak bi ayara ihtiyacı olduğunu düşünüyorum
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
walla plakayı beklemeden motoru aldım inş sorun olmaz pazartesi randevu alacam inş..kafama takıldı sele açılmıyomu benmi bulamadım yerini bide anahtar gibi bişeyler çıktıgı söylenmişti sanki neredeydi..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
walla plakayı beklemeden motoru aldım inş sorun olmaz pazartesi randevu alacam inş..kafama takıldı sele açılmıyomu benmi bulamadım yerini bide anahtar gibi bişeyler çıktıgı söylenmişti sanki neredeydi..

Hayırlı olsun, kazasız belasız.

Anahtar deliği selenin altında, yanda. Anahtarı oraya takıp çevirince önce yan parça sonra sele çıkıyor ve bir kovuğun altına yanlamasına saplanmış avadanlık torbası göreceksiniz.
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
23
Merhaba,

Ben de sonunda Boxer siparişini verdim.
Cumartesi ya da Pazartesi elimde olacak inşallah.
Sormak istediğim birşey var.
Sigorta ücreti ne kadar tutuyor?
Siz hangi sigortaya ne kadar ödediniz?
Tabi fiyatlar şehire göre değişir ama yine de fikir olması açısından
faydalı olacağını düşünüyorum.

Selamlar.

Arkadaşlar dün yazmıştım, cevap veren olursa mutlu olurum.
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Merhaba,

Ben de sonunda Boxer siparişini verdim.
Cumartesi ya da Pazartesi elimde olacak inşallah.
Sormak istediğim birşey var.
Sigorta ücreti ne kadar tutuyor?
Siz hangi sigortaya ne kadar ödediniz?
Tabi fiyatlar şehire göre değişir ama yine de fikir olması açısından
faydalı olacağını düşünüyorum.

Selamlar.

Ankara 126 tl...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

walla plakayı beklemeden motoru aldım inş sorun olmaz pazartesi randevu alacam inş..kafama takıldı sele açılmıyomu benmi bulamadım yerini bide anahtar gibi bişeyler çıktıgı söylenmişti sanki neredeydi..

Sele sabitlenmiş...Anahtarla değil de somunları açarak seleyi çıkartabilirsiniz...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
benden başka foto paylaşan yok. bugünki gölköy gezimden birkaç kare sizler için...

20140614_142013.jpg


20140614_143238.jpg


20140614_142052.jpg


20140614_144045.jpg


20140614_142209.jpg


20140614_142844.jpg


20140614_143930.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Ben sigorta için ayrı para vermedim. Ruhsat plaka sigorta hepsi birlikte 330 lira tuttu. Sigorta kagidina baktım, sigorta sadece 40 lira imiş, Aydın :)
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
23
Merhaba,

Cevap verenlere ayrı ayrı teşekkür ederim.

Selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------


Merhaba,

Gerçekten güzel bir gezi olmuş. Motor doğayla adeta bütünleşmiş.
Fotoğraflar için de teşekkür ederim.
Ayrıca çanta çok yakışmış motora, inşallah ben de bir tane taktırmayı düşünüyorum.

Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
51
Merhaba arkadaşlar bende yaklaşık 1 ay önce boxer alarak aranıza katıldım.Motorum şuan 1000 km ye yaklaştı güç olarak çok memnunum 2 kişi tek kişi rampada hiç çekiş düşüklüğü gibi bi sorunum olmadı ama otoyola çıktığımda 80 km hızdan sonra çok bağırıyor.Bende bunu arka dişlinin büyüklüğüne bağlıyorum.Orijinal arka dişli boyutu 42T bu dişliyi 40 ile değiştireyim diye düşünüyorum.Nereden nasıl temin edebileceğim konusunda bir bilginiz varsa paylaşmanızı rica ediyorum.Teşekkürler.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Merhaba arkadaşlar bende yaklaşık 1 ay önce boxer alarak aranıza katıldım.Motorum şuan 1000 km ye yaklaştı güç olarak çok memnunum 2 kişi tek kişi rampada hiç çekiş düşüklüğü gibi bi sorunum olmadı ama otoyola çıktığımda 80 km hızdan sonra çok bağırıyor.Bende bunu arka dişlinin büyüklüğüne bağlıyorum.Orijinal arka dişli boyutu 42T bu dişliyi 40 ile değiştireyim diye düşünüyorum.Nereden nasıl temin edebileceğim konusunda bir bilginiz varsa paylaşmanızı rica ediyorum.Teşekkürler.

en doğrusunu yaparsınız. ben şu an arka dişliyi 41 ile değiştirdim ve motor biraz rahatladı. fakat 15 ön dişli, 16 ön dişli, 41 arka dişli hepsini denedim ve moor için en uygun dişlinin 40 arka dişli olduğuna karar verdim. eğer çekiş çok düşmesin ve motor biraz rahatlasın derseniz 41 arka dişlide işiniz görür. ama 14 ön 42 arka dişli ile motor 5 vitesi istiyor ve çok bağırıyor buda motorun ömründen çalıyor malesef.. bu motoru 5 vites yapslaradı kusursuz bir motor olurdu bence...
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
9
Arkadaşlar öncelikle selamlar herkese affınıza sığınarak sormak isterim ben iki motor arasında kaldım .
Biri 2 aydır yorumlardan takip etiğim BOXER diğeri ise rakip firma dan HERO GLAMOUR.

İkiside kendi çapında iyi ve performas ı yüksek bir motor . Glamour u düşündüren sebep titreşim in Boxer e göre düşük olması ve sorunsuz yeni bir motor oluşu yada ben öyle düşünüyorum

Deneyen bilen yada iyi anlayan fikrini baylaşırsa sevinirim . Ben aslında boxer diyordum fakat herkes görünüşün den biraz kaçıp ve biraz tipli olan bana Hero yu tavsiye ettiler. yani almışken ben uzun yıllar binmek isterim neredeyse motor ölene kadar . O zevki bu motorlardan hanginde alırım . 1 2 tur atmakla ben anlayamam motor bilgim o kadar iyi değil .

Bu arada fikrim değişirse sebebi Twona arkadaşımız olacak çok güzel paylaşımlarda bulunuyor...
tekrar SAYGILAR...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
42
Arkadaşlar biraz önce motorumu az daha çalıyorlardı. kontağı ve kalın zinciri kırmışlar, maşa kilidini görmemişler sanırım onda zorlanma yok. lütfen dikkat edin motorlarınıza birazdan alarm siparişi vericem. hırsızlar iyice azdı. lütfen daha dikkatli olalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst