Arkadaşlar biraz önce motorumu az daha çalıyorlardı. kontağı ve kalın zinciri kırmışlar, maşa kilidini görmemişler sanırım onda zorlanma yok. lütfen dikkat edin motorlarınıza birazdan alarm siparişi vericem. hırsızlar iyice azdı. lütfen daha dikkatli olalım.
Sele altına konulan montaj gerektirmen uzaktan kumandalı alarmlar var onlardan sipariş verdim, yalnız istanbulda bulamadım trabzondan sanalpazar.comdan sipariş verdim. videosu falanda var netteGeçmiş olsun. Bende çalınacak diye tedirginim kapalı garajım yok nasıl koruyabilirim diye bi msjımda yazmıştım alarm konusunu cvp gelmesi siZlerden gözden kaçtı heralde. Bu alarmlar iş görürmü? Sonuçta kabloları gizli değil adam kesse devre dışı kalır. Bi kilit falan aldım ama hiç güvenilir değil
Geçmiş olsun. Bende çalınacak diye tedirginim kapalı garajım yok nasıl koruyabilirim diye bi msjımda yazmıştım alarm konusunu cvp gelmesi siZlerden gözden kaçtı heralde. Bu alarmlar iş görürmü? Sonuçta kabloları gizli değil adam kesse devre dışı kalır. Bi kilit falan aldım ama hiç güvenilir değil
Sele altında motosikletin kendi alarm tesisatı yoksa kablolarla uğraşırsın sele altına bir bak dişi soket varmı olmassa kurulum gerektirmeyen pille çalışan alarmlardan var sele altında boşda soket yoksa montaj gerektirmeyen alarmlarıda tercih edebilirsin kabloları tesisata tek tek bağlarım diyorsan baya uğraştırır
Kendi tesisatına baglarsan daha iyi olur hem uzakdan calısması var hemde alarm acıkken kontagı acsan bile alarm calıyor kuma.dadan alarm kapatılasıga kadarda ne kadar marsa basarsan bas motor calısmıyor
Arkadaşlar öncelikle selamlar herkese affınıza sığınarak sormak isterim ben iki motor arasında kaldım .
Biri 2 aydır yorumlardan takip etiğim BOXER diğeri ise rakip firma dan HERO GLAMOUR.
İkiside kendi çapında iyi ve performas ı yüksek bir motor . Glamour u düşündüren sebep titreşim in Boxer e göre düşük olması ve sorunsuz yeni bir motor oluşu yada ben öyle düşünüyorum
Deneyen bilen yada iyi anlayan fikrini baylaşırsa sevinirim . Ben aslında boxer diyordum fakat herkes görünüşün den biraz kaçıp ve biraz tipli olan bana Hero yu tavsiye ettiler. yani almışken ben uzun yıllar binmek isterim neredeyse motor ölene kadar . O zevki bu motorlardan hanginde alırım . 1 2 tur atmakla ben anlayamam motor bilgim o kadar iyi değil .
Bu arada fikrim değişirse sebebi Twona arkadaşımız olacak çok güzel paylaşımlarda bulunuyor...
tekrar SAYGILAR...
Glamour güzel motor ama ben bu cub motoru kılıklı yatay silindirli motorları pek sevmiyorum. Bunun da vitesleri Boxer gibi ters mi, bir de Hint forumlarından titreşimi nasıl okumak lazım. Boxer'ın çekişi kesin daha iyidir yalnız...
Motorumda alarmlı disk kilidi kullanıyorum ve herkese tavsiye ederim. Bence hırsızı panikletmek ile motoru gizlemek her şeyden daha etkili. Bu kilitler gidona biraz dokununca hemen ötmeye başlıyor ve 100 desibelle öttüğünden motorun yanında duramıyorsunuz. Bazen kendim anahtarla açarken bile ötünce panik yapıyorum. Ses adamın kulağını deliyor.
Arkadaşlar öncelikle selamlar herkese affınıza sığınarak sormak isterim ben iki motor arasında kaldım .
Biri 2 aydır yorumlardan takip etiğim BOXER diğeri ise rakip firma dan HERO GLAMOUR.
İkiside kendi çapında iyi ve performas ı yüksek bir motor . Glamour u düşündüren sebep titreşim in Boxer e göre düşük olması ve sorunsuz yeni bir motor oluşu yada ben öyle düşünüyorum
Deneyen bilen yada iyi anlayan fikrini baylaşırsa sevinirim . Ben aslında boxer diyordum fakat herkes görünüşün den biraz kaçıp ve biraz tipli olan bana Hero yu tavsiye ettiler. yani almışken ben uzun yıllar binmek isterim neredeyse motor ölene kadar . O zevki bu motorlardan hanginde alırım . 1 2 tur atmakla ben anlayamam motor bilgim o kadar iyi değil .
Bu arada fikrim değişirse sebebi Twona arkadaşımız olacak çok güzel paylaşımlarda bulunuyor...
tekrar SAYGILAR...
Ben yetkilisiyle konuşmuşdum ist çamlıcada ki yerinde ve titreşim asla yok diyorlar.Çünki bu motorlar bilen vardır daha önce honda ile ortaklıkları varmış o nedenle en iyisini üretmeye çalışıyorlar.Glamour güzel motor ama ben bu cub motoru kılıklı yatay silindirli motorları pek sevmiyorum. Bunun da vitesleri Boxer gibi ters mi, bir de Hint forumlarından titreşimi nasıl okumak lazım. Boxer'ın çekişi kesin daha iyidir yalnız...
Motorumda alarmlı disk kilidi kullanıyorum ve herkese tavsiye ederim. Bence hırsızı panikletmek ile motoru gizlemek her şeyden daha etkili. Bu kilitler gidona biraz dokununca hemen ötmeye başlıyor ve 100 desibelle öttüğünden motorun yanında duramıyorsunuz. Bazen kendim anahtarla açarken bile ötünce panik yapıyorum. Ses adamın kulağını deliyor.
Bizde disk yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------
Tercih meselesi motor seçmek. Glamourun evveliyatını bilmiyorum ama bildiğim oda yeni motor ve 150cc yani titreme yok demek çok iddialı olur bence illaki hepsinde vardır bide boxer kadar ses getirmedi bence piyasaya çıkması.boxer gaddar kütür kütür motor ve fiyat yedek parça uygun o paralara kendini ispat etmiş ybr cbf alınır ikinci elide kaybettirmez yada uygun fiyata beklentileri fazlasıyla karşılayan bizim gibi boxer alınır
Nette gezinirken buldum, güzel bir kilide benziyor :cat:
http://www.youtube.com/watch?v=ksE5ih8o6iQ#t=145
Bilmiyorum kullanmadım, belki motosiklet için olanıda vardır.(başka markalar)Yorumlarda bağlantı yeri ince çatal için diyor. Motora uydurmak için modifiye lazım ama iş görür gibi duruyor
Vitesi büyültmek isterken yanlışlıkla küçülten var mı ?
merhaba değerli arkadaşlar discover 125 st motorsikletim satılıktır..
166km de.. plakalı.. üçlü çanta seti mevcut..
sahibinden.com ilan no: 168487727