Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
herkese günaydın ve iyi pazarlar arkadaşlar. bugün gezi yapacak arkadaşlar fotoğraf ve video çekmeyi unutmasınlar :wiinkk:
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Arkadaşlar biraz önce motorumu az daha çalıyorlardı. kontağı ve kalın zinciri kırmışlar, maşa kilidini görmemişler sanırım onda zorlanma yok. lütfen dikkat edin motorlarınıza birazdan alarm siparişi vericem. hırsızlar iyice azdı. lütfen daha dikkatli olalım.

Geçmiş olsun. Bende çalınacak diye tedirginim kapalı garajım yok nasıl koruyabilirim diye bi msjımda yazmıştım alarm konusunu cvp gelmesi siZlerden gözden kaçtı heralde. Bu alarmlar iş görürmü? Sonuçta kabloları gizli değil adam kesse devre dışı kalır. Bi kilit falan aldım ama hiç güvenilir değil
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
42
Geçmiş olsun. Bende çalınacak diye tedirginim kapalı garajım yok nasıl koruyabilirim diye bi msjımda yazmıştım alarm konusunu cvp gelmesi siZlerden gözden kaçtı heralde. Bu alarmlar iş görürmü? Sonuçta kabloları gizli değil adam kesse devre dışı kalır. Bi kilit falan aldım ama hiç güvenilir değil
Sele altına konulan montaj gerektirmen uzaktan kumandalı alarmlar var onlardan sipariş verdim, yalnız istanbulda bulamadım trabzondan sanalpazar.comdan sipariş verdim. videosu falanda var nette
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Geçmiş olsun. Bende çalınacak diye tedirginim kapalı garajım yok nasıl koruyabilirim diye bi msjımda yazmıştım alarm konusunu cvp gelmesi siZlerden gözden kaçtı heralde. Bu alarmlar iş görürmü? Sonuçta kabloları gizli değil adam kesse devre dışı kalır. Bi kilit falan aldım ama hiç güvenilir değil

Sele altında motosikletin kendi alarm tesisatı yoksa kablolarla uğraşırsın sele altına bir bak dişi soket varmı olmassa kurulum gerektirmeyen pille çalışan alarmlardan var sele altında boşda soket yoksa montaj gerektirmeyen alarmlarıda tercih edebilirsin kabloları tesisata tek tek bağlarım diyorsan baya uğraştırır :)

Kendi tesisatına baglarsan daha iyi olur hem uzakdan calısması var hemde alarm acıkken kontagı acsan bile alarm calıyor kuma.dadan alarm kapatılasıga kadarda ne kadar marsa basarsan bas motor calısmıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
İyi pazarlar iyi gezmeler herkese.

Aman dikkat edin hırsıza kilit dayanmıyor. Daha önceki motorumda en pahalı masterlock kilidin bile anahtar yuvasını sökmüşlerdi. Kapalı site ya da garaj yoksa tevekkül edeceğiz. Alarm da baya caydırıcı.
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Sele altında motosikletin kendi alarm tesisatı yoksa kablolarla uğraşırsın sele altına bir bak dişi soket varmı olmassa kurulum gerektirmeyen pille çalışan alarmlardan var sele altında boşda soket yoksa montaj gerektirmeyen alarmlarıda tercih edebilirsin kabloları tesisata tek tek bağlarım diyorsan baya uğraştırır :)

Kendi tesisatına baglarsan daha iyi olur hem uzakdan calısması var hemde alarm acıkken kontagı acsan bile alarm calıyor kuma.dadan alarm kapatılasıga kadarda ne kadar marsa basarsan bas motor calısmıyor

Buna benim deneyimim fazla yok kendi tesisatı olup olmadığını tecrübeli arkadaşlar bilir ben hiç sökmedim motoru o kadar eğer varsa alırım hemen bi tane
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar öncelikle selamlar herkese affınıza sığınarak sormak isterim ben iki motor arasında kaldım .
Biri 2 aydır yorumlardan takip etiğim BOXER diğeri ise rakip firma dan HERO GLAMOUR.

İkiside kendi çapında iyi ve performas ı yüksek bir motor . Glamour u düşündüren sebep titreşim in Boxer e göre düşük olması ve sorunsuz yeni bir motor oluşu yada ben öyle düşünüyorum

Deneyen bilen yada iyi anlayan fikrini baylaşırsa sevinirim . Ben aslında boxer diyordum fakat herkes görünüşün den biraz kaçıp ve biraz tipli olan bana Hero yu tavsiye ettiler. yani almışken ben uzun yıllar binmek isterim neredeyse motor ölene kadar . O zevki bu motorlardan hanginde alırım . 1 2 tur atmakla ben anlayamam motor bilgim o kadar iyi değil .

Bu arada fikrim değişirse sebebi Twona arkadaşımız olacak çok güzel paylaşımlarda bulunuyor...
tekrar SAYGILAR...

Boxer yarım milyon satmış kendini kanıtlamış bir modeli Bajajın. Hero ise harika bir motor ama Glamour modeli henüz yeni lanse edildi diye biliyorum. Parça fiyatları pahalı olabilir. Ayrıca yedek parça fiyatları konusunda hiç bir marka Boxerdan daha ucuz değil. Heroyu yanılmıyorsam Asya grubu getiriyor. Servisi parçası bulunabilirliği araştırmak lazım.Zaten iki motor arasında da 2 milyar fiyat farkı var. 5 heroya vereceğime 2 daha koyar 200 lük pulsar alırdım.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Glamour güzel motor ama ben bu cub motoru kılıklı yatay silindirli motorları pek sevmiyorum. Bunun da vitesleri Boxer gibi ters mi, bir de Hint forumlarından titreşimi nasıl okumak lazım. Boxer'ın çekişi kesin daha iyidir yalnız...

Motorumda alarmlı disk kilidi kullanıyorum ve herkese tavsiye ederim. Bence hırsızı panikletmek ile motoru gizlemek her şeyden daha etkili. Bu kilitler gidona biraz dokununca hemen ötmeye başlıyor ve 100 desibelle öttüğünden motorun yanında duramıyorsunuz. Bazen kendim anahtarla açarken bile ötünce panik yapıyorum. Ses adamın kulağını deliyor.
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Glamour güzel motor ama ben bu cub motoru kılıklı yatay silindirli motorları pek sevmiyorum. Bunun da vitesleri Boxer gibi ters mi, bir de Hint forumlarından titreşimi nasıl okumak lazım. Boxer'ın çekişi kesin daha iyidir yalnız...

Motorumda alarmlı disk kilidi kullanıyorum ve herkese tavsiye ederim. Bence hırsızı panikletmek ile motoru gizlemek her şeyden daha etkili. Bu kilitler gidona biraz dokununca hemen ötmeye başlıyor ve 100 desibelle öttüğünden motorun yanında duramıyorsunuz. Bazen kendim anahtarla açarken bile ötünce panik yapıyorum. Ses adamın kulağını deliyor.

Bizde disk yok :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------

Arkadaşlar öncelikle selamlar herkese affınıza sığınarak sormak isterim ben iki motor arasında kaldım .
Biri 2 aydır yorumlardan takip etiğim BOXER diğeri ise rakip firma dan HERO GLAMOUR.

İkiside kendi çapında iyi ve performas ı yüksek bir motor . Glamour u düşündüren sebep titreşim in Boxer e göre düşük olması ve sorunsuz yeni bir motor oluşu yada ben öyle düşünüyorum

Deneyen bilen yada iyi anlayan fikrini baylaşırsa sevinirim . Ben aslında boxer diyordum fakat herkes görünüşün den biraz kaçıp ve biraz tipli olan bana Hero yu tavsiye ettiler. yani almışken ben uzun yıllar binmek isterim neredeyse motor ölene kadar . O zevki bu motorlardan hanginde alırım . 1 2 tur atmakla ben anlayamam motor bilgim o kadar iyi değil .

Bu arada fikrim değişirse sebebi Twona arkadaşımız olacak çok güzel paylaşımlarda bulunuyor...
tekrar SAYGILAR...

Tercih meselesi motor seçmek. Glamourun evveliyatını bilmiyorum ama bildiğim oda yeni motor ve 150cc yani titreme yok demek çok iddialı olur bence illaki hepsinde vardır bide boxer kadar ses getirmedi bence piyasaya çıkması.boxer gaddar kütür kütür motor ve fiyat yedek parça uygun o paralara kendini ispat etmiş ybr cbf alınır ikinci elide kaybettirmez yada uygun fiyata beklentileri fazlasıyla karşılayan bizim gibi boxer alınır
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
9
Glamour güzel motor ama ben bu cub motoru kılıklı yatay silindirli motorları pek sevmiyorum. Bunun da vitesleri Boxer gibi ters mi, bir de Hint forumlarından titreşimi nasıl okumak lazım. Boxer'ın çekişi kesin daha iyidir yalnız...

Motorumda alarmlı disk kilidi kullanıyorum ve herkese tavsiye ederim. Bence hırsızı panikletmek ile motoru gizlemek her şeyden daha etkili. Bu kilitler gidona biraz dokununca hemen ötmeye başlıyor ve 100 desibelle öttüğünden motorun yanında duramıyorsunuz. Bazen kendim anahtarla açarken bile ötünce panik yapıyorum. Ses adamın kulağını deliyor.
Ben yetkilisiyle konuşmuşdum ist çamlıcada ki yerinde ve titreşim asla yok diyorlar.Çünki bu motorlar bilen vardır daha önce honda ile ortaklıkları varmış o nedenle en iyisini üretmeye çalışıyorlar.
Ve bu motorlarda 4 vites bi eksisi o. Ama tabi ben motorun iç kısmından pek fazla anlamadığım için böyle araştırıyorum almışken iyi bişey olması için çokda pahalıya ve kaba yüksek cc li motorlar beni aştıgı için bu tarzlar a bakıyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

Bizde disk yok :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------



Tercih meselesi motor seçmek. Glamourun evveliyatını bilmiyorum ama bildiğim oda yeni motor ve 150cc yani titreme yok demek çok iddialı olur bence illaki hepsinde vardır bide boxer kadar ses getirmedi bence piyasaya çıkması.boxer gaddar kütür kütür motor ve fiyat yedek parça uygun o paralara kendini ispat etmiş ybr cbf alınır ikinci elide kaybettirmez yada uygun fiyata beklentileri fazlasıyla karşılayan bizim gibi boxer alınır

Valla bende sadece araştırma aşamasındayım .Yetkililer tabi satmak içinmidir bilmem titreşim yok diyorlar .Tabi ben üstüne binip test etmedim bilemem zaten etsemde pek fazla anlayamam motor bilgin o kadar yok .

Ben biraz da olsa konforuna bakarım ...Birde glamour un 4 vites olusu ve 125 cc olusu bover e yöneltiyor beni çekiş olarak boxer i geçemez o kesin ben sadece tipinden dolayı glamour a biraz yakınlık duydum kararsızım :::
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
49
Yorumlarda bağlantı yeri ince çatal için diyor. Motora uydurmak için modifiye lazım ama iş görür gibi duruyor
Bilmiyorum kullanmadım, belki motosiklet için olanıda vardır.(başka markalar)
Şekil olarak güzel duruyor, en azından disk kilidi gibi kullandıktan sonra koyacak yer aramayacaksın.
Dediğiniz gibi biraz modifiye edilebilir.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Vitesi büyültmek isterken yanlışlıkla küçülten var mı ?

İlk hafta bu dediğinizi çok yaptım. 2.3. Haftadan sonra alıştım. Hatta topuk vitesini bile kullanmaya alıştım. Vitesi artık tamamen topukla küçültüyorum (Ayakkabının burnuyla alttan yukarı çekinceye kadar bas geriye, vites düşsün) Ne kadar harika, kullanışlı ve kolay bir şeymiş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

Bu arada eşimle süper ekonomik bir vaziyette bol bol geziyoruz Boxer ile. (Bir depo ile 500-600 km ! )Arkaya 46 lık beyaz çanta aldım. Tüm piknik malzemelerimizi alıp çayımızı da termosa koyup her gün bir başka yerde piknik yapıyoruz. 1500 km lere dayandık. Maşallah en ufak bir sıkıntı yok şimdilik. Aksine çekiş sanki daha arttı mı ne, yakıt ve gürültü de nispeten düştü, yağ gibi gider oldu. Dikiş makinası gibi tıkır tıkır. :)

20140615_144549_zps3a7a1a8e.jpg
[/URL]
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
53
merhaba değerli arkadaşlar discover 125 st motorsikletim satılıktır..
166km de.. plakalı.. üçlü çanta seti mevcut..
sahibinden.com ilan no: 168487727
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst