- Katılım
- 15 Eki 2009
- Mesajlar
- 71
Hayır ben öyle bir şey demedim. Aksine jiklenin bir dakikadan fazla açık bırakılması motora zarar verebilir. Şahsen ben jikleyi sabah yarım dakikadan fazla açık bırakmıyorum. Sonra eski konumuna getirip devam ediyorum. Bir kere bile stop etme sorunu yaşamadım. Zaten şimdilerde sabah soğuk olmuyor jiklesiz de çalışmaya başladı. Rölanti ayarınız düşük olabilir.
Siz unutsanızda sorun çıkarmıyo demiştiniz heralde öyle kalmış aklımda. Ben jiklesiz hiç yürüyemiyorum desem yeridir ayar şart gibi. Mesela jikle kapalıyken boşta çalışsın far ışığı bile can çekişir gibi solup canlanıyor. Motorda ha durdu ha duracak. Ilk aldığımda satan arkadaş yeni düzelir dedi ama sanki onla alakası yok. Yoksa motoru çok beğendim şu ayarı yaptıkmı sonra canavar.