Bağcıklı Ayakkabı ile motosiklet kullanmayın..

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
geçmiş olsun benim de başıma gelmişti. sol pege takılmıştı bağcıklarım ama neyseki ucuz atlattım ben ama artık bot kullanıyorum.
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
32
YAA çok geçmiş olsun. bende çok korkarım bağcıklı ayakkabı ile motor kullanmaktan sırf bu yüzden. bağcıklı ayakkabı giysem bile mutlaka ayakkabının içine sokarım sarkan bağcıkları. aman dikkat.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Scooter kullandığım için şimdilik sorun yok :mrgreen: :mrgreen:

İlerde TA ma kavuşunca düşünürüm...Geçmiş olsun...:rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bagcik olayini bende yasadim simdi cok seciciyim ayakkabi konusunda.Suzuki ile giderken isiklarda duracam ama onee ayagimi yere koyamiyorum bagcik dolanmis vites koluna ben isiklarda gosteri yapiyorum millete oldugum yerde dengede kalma gosterisi , arkmada kiz arkadasim ne yaptigimi bile anlamiyor saga sola sallaniyor aptal bir sekilde kendimi kurtarmaya calisiyorum. Aman bundan sonra daha fazla dikkat ama uzuldum motoruna ve senin adina umarim uygun bir zamanda telafi edersin
 
Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
27
geçmiş olsun
sana ve motora birşey olmamışya
bu olay hepimizin kulağına küpe olur.
 
Katılım
8 Eki 2005
Mesajlar
181
çok geçmiş olsun , ben motosikletleri temizlerken genelde yaz için kullandığım az boğazlığı olan motosiklet ayakkabımı tercih ediyorum , motosikletleri temizlemek için kullandığımız kimyasalların bir kısmı yeride kayganlaştırıyor , o yüzden de aslında kaymaya dirençli ayakkabılar giymekte fayda var , saygılar .
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
GEÇMİŞ OLSUN DİKKAT etmek gereken bir konu.. Her ne kadar farkında olmasakta ilerde bir gün bizimde basımıza gelebilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst