- Katılım
- 7 Eki 2006
- Mesajlar
- 72
- Konu Yazar
- #1
Bugün başıma gelen bir olay, sizlerle paylaşmak istedim:
Bugünümü motosikletimi temizlemeye ve bakımını yapmaya adadım. Eğil kalk rahat olsun diye bağcıklı spor ayakkabılarımı giymiştim. 3-4 saat uğraştım, en son zinciri yağladım ve denemek için site içinde 200-300 metre tur attım. Geri döndüm. Durdum. Motoru durdurdum. Fakat soldaki bağcık bi şekilde vites koluna dolanmış; büyük ihtimallede rüzgardan. Sol ayağımı yere koymak için hareket ettirdiğimde ayağımı vites kolundan kurtaramadım, ve ağaç misali motorla beraber "GÜP" diye sola devrildim.
ale: Allahtan motorumda koruma demiri vardı. Bu sayede bende birşey yok. Motorda ise sol arka sinyalin şekli değişti. Çalışıyor ama artık elips şeklinde. Bide koruma demiri çizildi tabii ki..
Bana ders oldu, sizinde kulağınıza küpe olsun..
Bugünümü motosikletimi temizlemeye ve bakımını yapmaya adadım. Eğil kalk rahat olsun diye bağcıklı spor ayakkabılarımı giymiştim. 3-4 saat uğraştım, en son zinciri yağladım ve denemek için site içinde 200-300 metre tur attım. Geri döndüm. Durdum. Motoru durdurdum. Fakat soldaki bağcık bi şekilde vites koluna dolanmış; büyük ihtimallede rüzgardan. Sol ayağımı yere koymak için hareket ettirdiğimde ayağımı vites kolundan kurtaramadım, ve ağaç misali motorla beraber "GÜP" diye sola devrildim.
Bana ders oldu, sizinde kulağınıza küpe olsun..