B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
kardeşler burası nişan topiğiniz :)
kaza topiğiniz başka yerde hatırlatıyım :p

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Topiğin sahipleri burada rahatsız değillerse problem yok.:cat:

Rhatsızlık mı, ne rahatsızlığı..??? :silent:

sende mi bürütüs :salut: :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:37 PM ----------



sizler rahatsız olacağım en son insanlarsınız :wiinkk:

Sana aynen katılıyorum canım... :cat:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Allah mutluluklar versin herşey gönlünüze göre olsun sizleri seviyorum :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
emre hediyeyi seçtimde paket yapacak ambalajı bulamadım

Yapma Abi ya, aaaaaaaa biz senden hediye istemiyoruz sen gel yeter lütfen hediye alma yani... :queen: :queen: :queen:

Mutluluklar dileriiiizzz

Allah mutluluklar versin herşey gönlünüze göre olsun sizleri seviyorum :rendeer:

Teşekkürler Kardeşim bizde sizleri seviyoruz... :rendeer: :rendeer: :rendeer:

inşallah Allah c.c. tammamına erdirir.

Teşekkür ederiz...

hediye için teker pompası lazım nefesim tükendi yaa

Olamaaaazzz... :salut: :salut: :salut: ( bu bir rüya mı acaba :silent: )

Nasıl bir şey bu ...
Vidalı kompresör siparişi vereyimmi...

Aman Abi napıyosun ya verme birşey, hediyede istemiyoruz ki biz Dilaver Abim den o kendisi gelsin yeterli daha büyük bir hediye olamaz yani.. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst