seni görende beni trafik canavarı sanacak :mrgreen: :mrgreen:
kardeşler burası nişan topiğiniz
kaza topiğiniz başka yerde hatırlatıyım![]()
kardeşler burası nişan topiğiniz
kaza topiğiniz başka yerde hatırlatıyım![]()
Topiğin sahipleri burada rahatsız değillerse problem yok.:cat:
sende mi bürütüs :salut: :salut:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:37 PM ----------
sizler rahatsız olacağım en son insanlarsınız :wiinkk:
kardeşler burası nişan topiğiniz
kaza topiğiniz başka yerde hatırlatıyım![]()
Topiğin sahipleri burada rahatsız değillerse problem yok.:cat:
sende mi bürütüs :salut: :salut:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:37 PM ----------
sizler rahatsız olacağım en son insanlarsınız :wiinkk:
tamam ya silerim yazdığımı![]()
emre hediyeyi seçtimde paket yapacak ambalajı bulamadım
Nasıl bir hediye buu.:silent::mrgreen:
hediye için teker pompası lazım nefesim tükendi yaa
emre hediyeyi seçtimde paket yapacak ambalajı bulamadım
Mutluluklar dileriiiizzz
Allah mutluluklar versin herşey gönlünüze göre olsun sizleri seviyorum :rendeer:
inşallah Allah c.c. tammamına erdirir.
hediye için teker pompası lazım nefesim tükendi yaa
Nasıl bir şey bu ...
Vidalı kompresör siparişi vereyimmi...
Aman Abi napıyosun ya verme birşey, hediyede istemiyoruz ki biz Dilaver Abim den o kendisi gelsin yeterli daha büyük bir hediye olamaz yani.. :queen:
hediye için teker pompası lazım nefesim tükendi yaa
bi baksakdık usta hediyeye:queen: