- Katılım
- 20 Şub 2008
- Mesajlar
- 403
bigun sallanıyom çataktan aşşa hızım 55,60 bi abi arkadan arabayla dat dat korna çalıyo durdurdu beni noldu abi dedim sorgusuz suvalsiz caktı bitane anlattı gulum böyleyken böyle dayagı yidikya içimden okuyom tabi neyse abi uyarısını yaptı gitti tabi bizde çocuguz ya ensenin ve suratın yanmasını nası geçiririz dedik ve bayırdan tekrar sallandık aşşa tabi ondan sonra arabalar gelince saga çekiyodum ama sallanmaya devam yani dicem su ki bazı alış kanlıklar deyişmiyodu ki yaşımız buyudu bu alikanlıklar gitti tabi abi emegine saglık iyi yapmişinda fazla hırpalamasaydın be hepimizin içinde nede olsa hız sevgisi var ..