Azraille Cahilce Dans Etmek (Bu çocuklara yazık be)

Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
bigun sallanıyom çataktan aşşa hızım 55,60 bi abi arkadan arabayla dat dat korna çalıyo durdurdu beni noldu abi dedim sorgusuz suvalsiz caktı bitane anlattı gulum böyleyken böyle dayagı yidikya içimden okuyom tabi neyse abi uyarısını yaptı gitti tabi bizde çocuguz ya ensenin ve suratın yanmasını nası geçiririz dedik ve bayırdan tekrar sallandık aşşa tabi ondan sonra arabalar gelince saga çekiyodum ama sallanmaya devam yani dicem su ki bazı alış kanlıklar deyişmiyodu ki yaşımız buyudu bu alikanlıklar gitti tabi abi emegine saglık iyi yapmişinda fazla hırpalamasaydın be hepimizin içinde nede olsa hız sevgisi var ..
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
yahu adamlarda motor olsa, araba olsa adamlar o yokuşu freni bile olmayan bisikletle inermi hiç, parası olan adranelin yapıyor, keyif yapıyor, bunlar da öyle yapıyor ne yapsınlar, canları hız yapmak istemiş... yapsınlar anasını satayım...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunların altında araba olsa ne yaparlar ki?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi yapmıssın murat abi yaaa kafayımı yemiş bunlar sanki altında bısey var frenleri bile ne derece tutar kim bilir:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
azrail a.s. dans etmez dans ettirmez yice allahın emirlerini yapar sadece bence yanlış kelime ölümle demek daha doğru:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
2 teker işte herkesi baştan çıkarıyor,
bu çocuklarında fulface kask yada full koruma alcakları durumları yok heralde bence bunun önüne zor geçilir bir kaç ay sonra mz felan ile içten yanmalı motorlara geçer bu çocuklar.

ama yinede bir kıpırdama var bu çocuklarda bir ışık var önde giden çocuk aerodinamiği çözmüş bu çocuklara eğitim verip moto gp'de iş yaparlar.
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
her insan anderanalin duygusunu bi şekilde dışa vuruyor. Şekil 1A.. yanlız elemanların k.... baya değerli heralde kocaman yastık koymuslar altLArınaa :queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
iyi yapmıssın murat abi :) ama abilerimin dedıgı gıbı yaptıkları işi tekrar yapcaklar uslanmazlar ama en önde giden cok hosuma gıttı ya yatmıs bısıkletın ustune:D bi arabaya carpsa bısıklet kalır kendisi süpermen gibi uçar :queen:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Bravo Murat abi.Esasen ağız burun kırsaydın keşke.Bi daha bisiklete binemeyecek şekilde dövseydin.Ağaç yaşken eğilir.İyi motorcular yetiştirmek için hepimiz yapmalıyız bunu.Bisiklete binmeleri bile aslen yanlış bu çocukların.Bir dahakine arabayıda üstlerine sür.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok yazık bilgisiz eğitimsiz bir toplum yetişiyor.:farao:Yazık bu gençlere düşüp ömürlerinin sonuna kadar sakat kalma riskleri çok fazla.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
bende küçükken tehlikeli şekilde bisiklet kullanırdım ama bu kadar da değil, bir kaza tehlikesi atlattıktan sonra ne kadar yanlış fiillerde bulunduğumu anladım, bu arkadaşlarda henüz tehlikeli bir durum yaşamamışlar kanımca.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abim ıyı yapmıssın ellerıne saglık :))))

bende küçükken tehlikeli şekilde bisiklet kullanırdım ama bu kadar da değil, bir kaza tehlikesi atlattıktan sonra ne kadar yanlış fiillerde bulunduğumu anladım, bu arkadaşlarda henüz tehlikeli bir durum yaşamamışlar kanımca.

O bısıklet kım bılır senden ne cekmıstır :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
12
belasını aramak diye buna derler işte böyle giderlerse bunların ömrü fazla uzun olmaz
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bravo Murat abi.Esasen ağız burun kırsaydın keşke.Bi daha bisiklete binemeyecek şekilde dövseydin.Ağaç yaşken eğilir.İyi motorcular yetiştirmek için hepimiz yapmalıyız bunu.Bisiklete binmeleri bile aslen yanlış bu çocukların.Bir dahakine arabayıda üstlerine sür.
Yok be paşam ne sürmesi üstlerine..Hani bir söz vardır ya..

Güleriz ağlanacak halimize...İşte o misal valla paşam..:pale:
iyi yapmıssın murat abi :) ama abilerimin dedıgı gıbı yaptıkları işi tekrar yapcaklar uslanmazlar ama en önde giden cok hosuma gıttı ya yatmıs bısıkletın ustune:D bi arabaya carpsa bısıklet kalır kendisi süpermen gibi uçar :queen:
İlhan paşam orasını düşünmek bile korkutur beni valla...:cyclopsan
bende küçükken tehlikeli şekilde bisiklet kullanırdım ama bu kadar da değil, bir kaza tehlikesi atlattıktan sonra ne kadar yanlış fiillerde bulunduğumu anladım, bu arkadaşlarda henüz tehlikeli bir durum yaşamamışlar kanımca.
Eminim yoksa bugün beni cepten aradın ya..gönlümü almak içinmiydi..Heee...:wiinkk:

Valla acıdım o çocuklara ama işte babalık duygusu ağır bastı..Bende tokatı bastım işte..:p
Abim ıyı yapmıssın ellerıne saglık :))))

Eyvallah selçukcuğum...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst