az kenara çekilin hele..:)

Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
hadi bacım arkadaşına baktıysan fazla kalabalık etmeden çık ....
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
hoşgeldin bacım.
maşallah hazırcevabız da.
hiçbir yazıyı es geçmiyor yapıştırıveriyosun lafını. sevdim :)

hadi beyler ne oldu? aldınızmı çat çat cevaplarınızı. :mrgreen:
hani hanginiz başedebilecek bakalım. kız sağlam söyliim. tanıdıkları falan da varmış :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
yalnız sen böle bayanları pas geçip erkeklere laf yetiştirirsen iii olmaz güzelim :)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanışma topicim fazla uzadı gibi...
tekrar hoşbulduk deyip artık başka formlara geçmek istiyorum... :cat:
ayrıca espiri anlayışımın da ilk cümlemden anlaşılır olduğunu düşünüyorum...
bilmem anlatabiliyor muyum?:bounce:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
dishy' Alıntı:
yalnız sen böle bayanları pas geçip erkeklere laf yetiştirirsen iii olmaz güzelim :)

Senin bayan olduunu anlatan bişi yokki resminde, yazıda. (kediciin cinsiyeti belli değil mesela) :)
kızcaaz anlamadı senin bayan olduunu :p
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
25
adananın yolları taştannnnn offfffff offffffffffffffffff :mrgreen: bu arada hoşgeldin arkadaşım aramızaaaa
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ataper' Alıntı:
Senin bayan olduunu anlatan bişi yokki resminde, yazıda. (kediciin cinsiyeti belli değil mesela) :)
kızcaaz anlamadı senin bayan olduunu :p

genelde bayanlara dişi derler hayır erkeklere dişi dien varsa bi görelim :wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
fatoşşş' Alıntı:
tanışma topicim fazla uzadı gibi...
tekrar hoşbulduk deyip artık başka formlara geçmek istiyorum... :cat:
ayrıca espiri anlayışımın da ilk cümlemden anlaşılır olduğunu düşünüyorum...
bilmem anlatabiliyor muyum?:bounce:

e uzar tabii. başlık bile insanı çekiyo.
zeka akıyo. güzel espriler var. başka topiği ne okuycam. mis gibi eğleniyorum burda işte.
sen gitme biyere yaz bişiler daha.

(dedim abi kız çok zeki die, espriler bile akıl işi. tuttum bu kızı da tee Mersinde)

dishy' Alıntı:
genelde bayanlara dişi derler hayır erkeklere dişi dien varsa bi görelim :wiinkk: :wiinkk:

anaaaa ben ökküzüm. :pale:
pardon ya nickin "dishy" yani okunuşu "dişi". hiç farketmemişim.:mrgreen:
nasıl utandım yuf bana :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
:mrgreen: FATOS HOSGELMİSSEN . BANKACIMISSIN DOVİZ PİYASASINI ARTIK SANA SORARIZ :mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz hala burda mısınız? kapıda kalmışsınız:cherry: .. ee hadi geçin içeri..:bounce:
hoşbulduk arkadaşlar... teşk.:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin yalnız fazla kalacaksan şöyle iyice yanaştır yolu tıkama :p
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forrap' Alıntı:
Aramıza hoşgeldin yalnız fazla kalacaksan şöyle iyice yanaştır yolu tıkama :p
sağa çektim zaten..:) sağol arkadaşım..:cat:

ayrıca polemik yaratan bir insan değilimdir.. bunu söylemem çok saçma ama ... demek ki gerekiyormuş söylemek.. insanları tanımadan cümleler kuran insanlar için gerekiyormuş.. biz de gelen oldu mu buyur geç yerin hazır derler...

haa bi de dishy arkadaşım.. kusura bakma herkese tek tek hoşbulduk diyemedim.. hoşbulduk arkadaşım... yalnız kalmam için bayan olmam yeterli demişsin... ben böyle düşünmüyorum... şaşırdım doğrusu.. neyse belki ben yanlış anladım...
güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle:cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
fatoşşş' Alıntı:
bi arkadaşa bakıp çıkıcam .... :cherry:


:p aaaaa fotoş sen nerdesin ya bu sitenin yolunu buldun demek hoş geldin aramıza tekrar yaşıyomusun ne zamandır görüşemiyoruz valla msn kapalı öldünmü kaldınmı belli dğil yaf sanırım motorunu aldın eh hayırlı olsun değielim sonunda aldın kız helal olsun sana :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Oy, oy, oy bir kız arkadaş katılmış aramıza gözlerim yaşardı yav.

Hoşgeldin...:)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
::hosgeldi Fatoş.:rendeer: ::shake2::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst