- Katılım
- 23 Tem 2005
- Mesajlar
- 454
fatoşşş' Alıntı:yok yaa niye yanlış anlayayım yapmayın arkadaşlar..:cat:
hepimiz burda motor sevdasını paylaşıyoruz.. öyle değil mi?
4.sayfada yazdığım şey kafanızı karıştırmasın o konu başka... hem hallettik sanıyorum o konuyu..![]()
hoşbulduk tekrar.. ya 6 sayfa olmuş bu topic:bounce: sonra kitlemesinler:cherry:
Walla enterasi olan bisey topigin ilgiden kitlencegini dusunmen . Daha yep yeni bir uyenin siteyi bu derece iyi tanıması şasırtıcı. Herhalde bicok topici yalayıp yutttun ... :bounce: