az kenara çekilin hele..:)

Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
202
hoş geldin aramıza.grubun neredeyse hepsi burada galiba.güzel bir bayan görünmesin.hoş geldin çoğalır daha...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Fatoş hoş geldin. Gelmene çok sevindim. Sitemiz iyi bir arkadaşımız daha kazandı. Değerli görüşlerini düşüncelerini paylaşmanı bekliyorum.

@niceman

Arkadaş tanışmaya gelmiş sert çıkışlar ve seviyesiz konuşmalar yapıyorsun. Fatoş benim motosiklet sevdalısı ve motoru olan bir arkadaşım siteye ben davet ettim. İnsanlarla konuşurken dikkat edelim.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
fatoşşş' Alıntı:
bi arkadaşa bakıp çıkıcam .... :cherry:

Sen sağlığında ne iş yapardın kardeş? (yani buraya takılmadan önce, zira ciddi sağlık problemleri yaşayabilirsin, çünkü aramızda pek akıllı yok)

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
17
merhaba fatoş ben motosiklet yarışcısıyım hoş geldin:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
61
Makine' Alıntı:
Fatoş hoş geldin. Gelmene çok sevindim. Sitemiz iyi bir arkadaşımız daha kazandı. Değerli görüşlerini düşüncelerini paylaşmanı bekliyorum.

@niceman

Arkadaş tanışmaya gelmiş sert çıkışlar ve seviyesiz konuşmalar yapıyorsun. Fatoş benim motosiklet sevdalısı ve motoru olan bir arkadaşım siteye ben davet ettim. İnsanlarla konuşurken dikkat edelim.

Görüşmek üzere.



hocam aslında sen çok sert çıktın . ne alaka sewiyesizlik ?? niceman i tanımayan mı var da böle bi yorum yapıyosun . benim fikrim abartıyosun birazz
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Tanıyıp tanımamak meselesi değil insan kendini bilecek arkadaşım. Öyle tanıyoruz bunu herşeyi yapar rahat bırakın mı diyecez? Sende avukatlığını yapma.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
61
:) ben kimseye avukatlık yapmıyorum ama demek istediğimi de net anlayamamışsın zaten . benim demek istediğim bırakın herşeyi yapsına gelmiyo . sadece arada bi yanlış anlaşılma var ve de bu verdiğin tepkiyle insanları kırıyosun . bunlara hiç gerek yok . yanlışmıyım ???
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Bir ben demedim hoşgeldin. Bende diyeyim tam olsun

bu arada memleketini merak ettim???
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
hele sen çok uyanıklik yapiirsin geç bokam şöleee :cherry:
hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşşşbulduukkkkkkk tekrar...:)
armagedon arkadaşım.. nickin bana bu filmi hatırlattı.. konu dışı ama.. çok güzel bir filmdi.. bir babanın kızı için ölüme gitmesi.. ağlamıştım o filmde..:salut:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Bayan Hosgeldİn
Bİ Kac Souk Esprİye Ve Bos Lafa Aldanarak, Sİtedekİ Cogunluk Kİtle Hakkinda Yanlis DÜsÜncelere Kapilmani İstemem Şahsen.

Anliyomusun ?

Her KÜltÜrden Adam War Burda ?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
rEnE' Alıntı:
Bayan Hosgeldİn
Bİ Kac Souk Esprİye Ve Bos Lafa Aldanarak, Sİtedekİ Cogunluk Kİtle Hakkinda Yanlis DÜsÜncelere Kapilmani İstemem Şahsen.

Anliyomusun ?

Her KÜltÜrden Adam War Burda ?
Kesinlikle katılıyorum insan yanlış anlaşılacak diye hoşgeldin demeye korkuyor.Hoşgeldiniz arkadaşım...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yaa niye yanlış anlayayım yapmayın arkadaşlar..:cat:
hepimiz burda motor sevdasını paylaşıyoruz.. öyle değil mi?
4.sayfada yazdığım şey kafanızı karıştırmasın o konu başka... hem hallettik sanıyorum o konuyu..:)
hoşbulduk tekrar.. ya 6 sayfa olmuş bu topic:bounce: sonra kitlemesinler:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Zaten tanışma başlığı görevini tamamladı kilitlense iyi olur.

Sizi başka başlıklar altında da görmek isteriz.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
SEN KİMSEYE TAKILMA BAK BAKACAĞINA :wiinkk:
BU ARADA ARAMIZA HOŞ GELDİN :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst