az daha cıbırı kaptırıyoduk.

Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
@cartman

ben onu sana deil benim üstümdeki yorumu yazana yönelik yazdım bkz.

Motosikleti: as 150 t gurur duyuyorum yaşım 13 motorum 150 lik ohh ybr ciler çatlasın 150 lik motora biniyom scoo


yoksa sana lafım yok yani :)

walla mı?tüh bende yanlış anladım özür???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper 51 di 70 oldu acep benim yaptıım yasal deilse seninki nedir

Motosikleti: Super 51(di 70 oldu:)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
qwertyuıop;816086' Alıntı:
süper 51 di 70 oldu acep benim yaptıım yasal deilse seninki nedir

Motosikleti: Super 51(di 70 oldu:)

bicak ne yaptı ki yasal olmayan...alla alla cok garip neyse cwp yazmamak en iyisi. QWERTYUIOP e
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
süper 51 di 70 oldu acep benim yaptıım yasal deilse seninki nedir

Motosikleti: Super 51(di 70 oldu:)

50 cc lik bir mobileti 70cc yapmanın yasadışı olayı nedir söyler misin bana?vergiden diyorsan ruhsatımız var vergi yok çünkü 100 cc ye kadar olam motorların vergisi olmaz.misal 101cc lik bws nin vergisi vardır.alt tarafı bir moped???sonuçta altındaki motor benim deil 13 yaşında da deilim kaza olursa başı yanacak olan sen ve ailendir.sonra bir zamanlar 13 yaşında motor binerdim ama artık binemiyorum dersin (Allah korusun...)
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
sen ne diyon bugun ordan geçtim gene. ama bu sfer arabala dit yaptım aynı abi nöbet tutuyodu. o da slm verdi. arayı ii tutmak lazım dimiiii

tabii tabii...ihmal etmemek lazım.bende slm vermeyi ihmal etmem tamgaz geçerim ama slm veririm malum kozlar onların elinde :p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın... Daha doğrusu beleş atlatmışsın... :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst