- Katılım
- 30 Nis 2007
- Mesajlar
- 437
- Konu Yazar
- #21
@cartman
ben onu sana deil benim üstümdeki yorumu yazana yönelik yazdım bkz.
Motosikleti: as 150 t gurur duyuyorum yaşım 13 motorum 150 lik ohh ybr ciler çatlasın 150 lik motora biniyom scoo
yoksa sana lafım yok yani![]()
walla mı?tüh bende yanlış anladım özür???