- Katılım
- 30 Nis 2007
- Mesajlar
- 437
- Konu Yazar
- #1
az kaldı bugun cıbırı kaptırıyodum. 3,5 attım walla. kaskımı taktım.şöle bi turlıyım dedim. bastım marşa yürüdüm gittim. sonra şeytan dürttü. cık izmir bursa sürat yoluna bi gaz acayım dedim.anemon petrol var manisalar bilir. ordan asagıya sanayiye inen ters bi yön ver girivereyim şurdan dedim. girmez olaydımmm.tam o köşede elba var. bu bahsettigim yerin karşısı da BÖLGE TRAFİK.nöbet tutan polis de oraya gecmiş. durdur du beni kaskı fdalan cıkardım. ters yönde girdin dedi. kusura bakmayın falan dedim. oldu bi kere. acelem vardı dedim. bak dedi ne güzel kask koruma herseyin var neden giriyon dedi. kuralların hepsine uy. kurallar bizim için dedi. bu arada diğer polisler de geldi. motosiklete bakıyolar falan. ben 3.5 atıyorum buarada bende ehliyet yok
nasıl korkuyom ama...Allahtan nasihat verdiler saldılar. yoksa ayvayı yicekyim yaneee. ama bi abi vardı gaz falan verdi motosiklete güzelmiş falan dedi. utanmasa gel bi turlıyalım dicekti..ama benden düşen yusuflar sayısız bu arada 
Son düzenleme: