az daha cıbırı kaptırıyoduk.

Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
az kaldı bugun cıbırı kaptırıyodum. 3,5 attım walla. kaskımı taktım.şöle bi turlıyım dedim. bastım marşa yürüdüm gittim. sonra şeytan dürttü. cık izmir bursa sürat yoluna bi gaz acayım dedim.anemon petrol var manisalar bilir. ordan asagıya sanayiye inen ters bi yön ver girivereyim şurdan dedim. girmez olaydımmm.tam o köşede elba var. bu bahsettigim yerin karşısı da BÖLGE TRAFİK.nöbet tutan polis de oraya gecmiş. durdur du beni kaskı fdalan cıkardım. ters yönde girdin dedi. kusura bakmayın falan dedim. oldu bi kere. acelem vardı dedim. bak dedi ne güzel kask koruma herseyin var neden giriyon dedi. kuralların hepsine uy. kurallar bizim için dedi. bu arada diğer polisler de geldi. motosiklete bakıyolar falan. ben 3.5 atıyorum buarada bende ehliyet yok :( nasıl korkuyom ama...Allahtan nasihat verdiler saldılar. yoksa ayvayı yicekyim yaneee. ama bi abi vardı gaz falan verdi motosiklete güzelmiş falan dedi. utanmasa gel bi turlıyalım dicekti..ama benden düşen yusuflar sayısız bu arada :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
betim benzim attı ya. iyisine denk geldim bu sferrrr....
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
geçmiş olsun..ehliyetsiz dolaşman her halükarda o yusufları daha çok attırır sana..Allah kaza bela vermesin..
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
600rr kullanıyorsun ama ehliyete para yetmedi
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
paarasında değilim ki...zaten 600rr benim de deil. bi ark ımın üzerine aldık. uzun hikaye....ben 4 aylık motosiklet sürücüsüyüm zaten. CBR 125 alıp 2 ay içinde satmak zorunda kaldım. ailevi nedenlerden....B ehliyetim var yaklaşık 8 senelik. biraz zaman gecince A2 alacam ama evdekiler istemiyor o yüzden biraz daha sular durulsun istiyom...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
cbr125 i ailen istemediği için satıp bi arkadaşının üzerine görünen 600r mı aldın :silent:
forumu en baştan bidaha okumanı tavsiye ediyorum :queen:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
aynen kardeşim düzgün hareket edersen polisler tölerans gösterebiliyor bende geçen hafta gece saat 9 gibi çevirmeye yakalandım tam koruma giyinmiştim önümde yeni kasa e200 kompresörle 2 yaşlı çift ilerliyordu onların peşinden girdim çevirme bandına polis önce onları sonra beni durdurdu yaşlı amcaya ehliyet falan sormadı iyi akşamlar dedi devam etmelerine izin verdi bende durdum kaskın vizörünü açtım polis sıcakta baya sıkı giyinmişsin dedi banada ehliyet ruhsat sormadı bende güvenliğim için memur bey dedim peki devam edebilirsin dedi teşekkürler dedim ilerledim ama kaskın içi soğuk terle doldu çünkü ehliyeti 20 gün sonra teslim alıcam ve o anda ehliyetsizdim çok pis oluyor insan soğuk kanlı olursanız ve polise karşı alttan alırsanız ses çıkarmıyorlar...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
geçmiş olsun

ehliyeti yeni adlığımda "bir polis sorsada göstersem" diyordum :)

yanımda ki motorlu arkadaşım kask takmadığı için çevrilmiştik

ehliyet var mı dediğinde polis,elimiz hemen cüzdana gidiyordu ki gerek yok dedi memur bey :)

arkadaşa döndü ve dedi : ehliyetiniz olmasa bile şu meleti takın gençler dedi,ehliyetinin olmamasından daha kötü dedi kaskı takmamak(ki çok haklı)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 aylık moto sürücüsü rr a biniyo ehliyet yok 4 aydan beri sürerken ters yöne girmeyi biliyo . polislere yalan söylüyo vede girdiği yerin ilerisinde bölge trafik olduğunu da bilmiyor hmmm ALKIŞŞŞ
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
qwertyuıop;816053' Alıntı:
4 aylık moto sürücüsü rr a biniyo ehliyet yok 4 aydan beri sürerken ters yöne girmeyi biliyo . polislere yalan söylüyo vede girdiği yerin ilerisinde bölge trafik olduğunu da bilmiyor hmmm ALKIŞŞŞ
Motosikleti: as 150 t gurur duyuyorum yaşım 13 motorum 150 lik ohh ybr ciler çatlasın 150 lik motora biniyom scoo

ehliyetsiz ve küçük yaşta kendinden yaklaşık 2,5 kat ağır motora biniyor bunuda kasıla kasıla marifetmiş gibi anlatıyor...buna daha kuvvetli bir alkışşş...:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
qwertyuıop;816053' Alıntı:
4 aylık moto sürücüsü rr a biniyo ehliyet yok 4 aydan beri sürerken ters yöne girmeyi biliyo . polislere yalan söylüyo vede girdiği yerin ilerisinde bölge trafik olduğunu da bilmiyor hmmm ALKIŞŞŞ

4 aylık olunca binilemez RR .bi sakıncası mı var??? ters yönde gittigin mesafe 10 metre ordan kavsaga baglanıyosun. senin amacın nedir? sölesene bana...ha???polislere yalan sölemek derken adama ehliyetim var demedim ki???
sen sütten cıkma ak kaşık ol ben böle olayım....

ehliyetsiz ve küçük yaşta kendinden yaklaşık 2,5 kat ağır motora biniyor bunuda kasıla kasıla marifetmiş gibi anlatıyor...buna daha kuvvetli bir alkışşş...:farao:

walla beniim yaşım biraz küçük. 28 yaşındayım.kilomu falan sölememe gerek yok.sen biliyosun nasılsa :) kasıla kasıla da anlattıgımı hangi ifademden anladın cok şaşırdım doğrusu. başımdan geceni yazdım sadece.

:mrgreen:geçmişşş olsunnn...

saolasın iyi sıyırdıkkkk :p

geçmiş olsun

ehliyeti yeni adlığımda "bir polis sorsada göstersem" diyordum :)

yanımda ki motorlu arkadaşım kask takmadığı için çevrilmiştik

ehliyet var mı dediğinde polis,elimiz hemen cüzdana gidiyordu ki gerek yok dedi memur bey :)

arkadaşa döndü ve dedi : ehliyetiniz olmasa bile şu meleti takın gençler dedi,ehliyetinin olmamasından daha kötü dedi kaskı takmamak(ki çok haklı)

ii atlatmısın wala sanslısın

walla ucuz sıyırdık yaklaşık 800 ytl cezası var....motosikleti kaptırsak 800 ytl+ ters yönden gittiğin için 52 ytl de öle toplam 852 ytl cik...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
@cartman

ben onu sana deil benim üstümdeki yorumu yazana yönelik yazdım bkz.

Motosikleti: as 150 t gurur duyuyorum yaşım 13 motorum 150 lik ohh ybr ciler çatlasın 150 lik motora biniyom scoo


yoksa sana lafım yok yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst