Geçmiş olsun anlaşılan aynalarla ucuz yırtmışsın, kimin başına gelse
köpürürdü herhalde. Hırsızlık her zaman olur ama ekonomik yapı bozuldukça
hırsızlığın oranı ve çeşitliliği artar. Işıkta beklerken birileri gelip sürücüyü
sopayla indirip motoru alıp götürdüler gibi bir haber duysam buna da şaşmam.
Sefalet ücretine çalışıp ailesini geçindirenler var, işsiz yarı aç yarı tok
gezenler var, bunca kötü koşula rağmen sayısı az bile hırsızlıkların, hatta
abartıp şunu diyesim geliyor keşke bütün hırsızlıklar böyle ufak tefek olsa.
Ama çok büyük maliyetleri bulan ve toplumun geneline ciddi zararlar veren
asıl hırsızlıkları (nitelikli suç diyorlar bunlara) yapanların aç değil aksine tok
kişiler olduğunu biliyoruz ünvanları çok bunların işadamı, yönetici, vekil ve
çok daha ciddi ünvanlara sahip olan bu zevatlara akıl fikir ermiyor.