aynalarımı çalmışlar :(

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ayna mı o da ne????:mrgreen: gecmıs olsun aarkadasım...halıne sukret bence...baktıgında aynalar yerıe motorunuda goremeyebılırdın..:cat:
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
106
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun :( 25 karakter
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
valla ne diyim aynası çalınanda ilk defa görüyom gülermisin ağlarmısın bir başkadır benim memleketim :silent::queen::queen::salut::pale:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Geçmiş olsun. :pale: Daha neler duyacaz bakalım. :pr:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
bu kadar düştükmü yani arkadaşlar:pr:(aynaya tenezül edecek kadar).toplum olarak nereye gidiyoruz, yada durdurmanın bir yolu yokmu.kimsenin kimseye güveni yok, suçlunun yaptığı yanına kar kalıyor.çok üzücü çok:pr:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
bi yararı olsa küfredeceğim, motora 500 wolt elektrik vereceksin dokunan yanıp geberecek...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
geçmiş olsun yazık olmuş .. bu hırsızlık olaylarında ceza çok önemli .. iran kanunları gelsin bak bidaha kimse kisenin malına canına kast ediyomu .. tekrar geçmiş olsun
iranda hırsızlık hiç yokmu?sıfırmı? insanları canından bezdirecek katı kurallar koymak yerine ülkenin refah düzeyini artırmak, eğitimi heryere herkese götürmek bence daha etkili olacaktır, ama pardon, bazılarının işine gelmiyor eğitimli toplum, sonra bi çuval kömüre kanmazlar..
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
geçmiş olsun yazık olmuş .. bu hırsızlık olaylarında ceza çok önemli .. iran kanunları gelsin bak bidaha kimse kisenin malına canına kast ediyomu .. tekrar geçmiş olsun

İran kanunları derken şeriatı kastediyorsunuz. Umarım şeriatın gelmesi sizin temenniniz değildir...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
sato dostum geçmiş olsun.. :( Ayrıca ne Acayip adamlar var yahu... neden çalıyorsun ki ? Git paranla Al ! yoksada Biriktirip Al !
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Geçmiş olsun anlaşılan aynalarla ucuz yırtmışsın, kimin başına gelse
köpürürdü herhalde. Hırsızlık her zaman olur ama ekonomik yapı bozuldukça
hırsızlığın oranı ve çeşitliliği artar. Işıkta beklerken birileri gelip sürücüyü
sopayla indirip motoru alıp götürdüler gibi bir haber duysam buna da şaşmam.
Sefalet ücretine çalışıp ailesini geçindirenler var, işsiz yarı aç yarı tok
gezenler var, bunca kötü koşula rağmen sayısı az bile hırsızlıkların, hatta
abartıp şunu diyesim geliyor keşke bütün hırsızlıklar böyle ufak tefek olsa.
Ama çok büyük maliyetleri bulan ve toplumun geneline ciddi zararlar veren
asıl hırsızlıkları (nitelikli suç diyorlar bunlara) yapanların aç değil aksine tok
kişiler olduğunu biliyoruz ünvanları çok bunların işadamı, yönetici, vekil ve
çok daha ciddi ünvanlara sahip olan bu zevatlara akıl fikir ermiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
Aynaları MOTORUNUN münasip bi yerine monte etmiştir insan müsfettesi.Denk gelmezki şöyle bi tanesi iş üstünde montajı biz yapalım böylesi kanı bozuklara ::cekic::
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
tahmınım cocuktur adam olsa aynayla işi ne motoru göturur
gecmiş olsun allah bırdaha göstermesın
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar inanınki mahalleyi bi görseniz bana hakverirsiniz sırf bu mahalle yüzünden 2. makina yada büyük cc li bi makina almaktan soğudum çünkü koyacak ne yer var ne otopark var bunun bana gıcıklık olsun diye yapıldığını biliyorum altımda onların tabiriyle gavazaki yada halley olsa iyice millet uzaylı görmüş gibi olcak bu kıytırık makinayı bile çekemiyorlar inanın ben bile bazen kask takmadan çıkıyorum sokaktan köşeyi dönünce takıyorum:cat:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar inanınki mahalleyi bi görseniz bana hakverirsiniz sırf bu mahalle yüzünden 2. makina yada büyük cc li bi makina almaktan soğudum çünkü koyacak ne yer var ne otopark var bunun bana gıcıklık olsun diye yapıldığını biliyorum altımda onların tabiriyle gavazaki yada halley olsa iyice millet uzaylı görmüş gibi olcak bu kıytırık makinayı bile çekemiyorlar inanın ben bile bazen kask takmadan çıkıyorum sokaktan köşeyi dönünce takıyorum:cat:

gawazaki ve halleyy koptum hocam:queen::queen:ama haklısın bu dedğin tiplerden bizim mersindede fazla benim çakma racinge gawazaki diolar:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst