- Katılım
- 28 May 2011
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar honda cbr 125imle 2 hafta önce bi kaza geçirdim neyseki bnde çok bşy yok fakat motorsikletimin granajı kalmadı sadece
Bugun aracımın çekildiği honda bayine exper geldi ve 2200tl lik rapor yazdı şimdi tramer çıkıcak . karşılıklı sözleşmemiz var karşı taraf sollama yapıp sola dönerken kafa kafaya çartıştık onun hasarı kaskodan halledilmiştir suana kadar sanırım ... bnm ödememi axa sigorta hemen yaparmı sizce ?
Bugun aracımın çekildiği honda bayine exper geldi ve 2200tl lik rapor yazdı şimdi tramer çıkıcak . karşılıklı sözleşmemiz var karşı taraf sollama yapıp sola dönerken kafa kafaya çartıştık onun hasarı kaskodan halledilmiştir suana kadar sanırım ... bnm ödememi axa sigorta hemen yaparmı sizce ?